Gå til innhold

Unge Høyre...


Anbefalte innlegg

De fleste her har vel sett The Matrix, der Neo får valget mellom den røde, og den blå pillen. Unge Høyre har spillt på dette og laget sitt slagord "I took the blue pill"...

 

bluepill.gif

 

Nå, la oss analysere. Overfladisk (det er jo det UH er..) sett så er det jo en riktig så artig liten sak. Men de som har sett The Matrix, fikk kanskje med seg hva den blå pillen førte til? Den blå pillen var Neos mulighet til å leve i total uvitenhet om "den andre siden" og The Matrix. Den røde pillen, derimot, viste ham realitetene og verdenen utenfor The Matrix, "The Real World". Passer jo Høyre YPPERLIG dette, "Ignorance is Bliss". En meget god beskrivelse av Høyre generellt, men ikek fullt så heldig for Høyre selv, kanskje?

 

Mens vi først er i gang skal det vel nevnes at jeg og "Den Røde Tsar" fikset VÅR versjon av Matrix-slagordet, ikke umulig "buttons-mannen" på Karl-Johan (for de som kjenner til ham) skal trykke den opp og selge... *knegg knegg*:

 

redpill.gif

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette var jo en enorm bæsj på legg for UH da. Og som alltid gleder det meg å se at de driter seg ut. :D Gidder du å legge ut bildene dere mekket sånn at også jeg som bor i Bergen, en by uten buttonsmann :cry: , kan få mekket meg noen buttons?

 

edit= glemte spørsmålstegn

Endret av Lord Bergen
Lenke til kommentar
Mens vi først er i gang skal det vel nevnes at jeg og "Den Røde Tsar" fikset VÅR versjon av Matrix-slagordet, ikke umulig "buttons-mannen" på Karl-Johan (for de som kjenner til ham) skal trykke den opp og selge... *knegg knegg*:

 

Er det deres versjon som er i posten? Ah, seffers... Er alt for trøtt i dag. :p

Endret av Lord Bergen
Lenke til kommentar
Men hvem fikk det bedre om man tokk den blå pillen da ?

 

La meg sitere han over her:

 

"What is capitalism? The world that has been pulled over your eyes, to blind you from the truth."

 

Er det å ha det bra? Du vil heller leve i en kunstig verden, en å vite sannheten? jaja, ditt valg, det er jo Høyre i et nøtteskall... Menmen, du er bare NØDT til å innrømme at dette var et _noe_ uheldig salgord...

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...