Gå til innhold

"Gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør" - Lan Marie Nguyen Berg og MDG ute på nye eventyr


Gjest Slettet+2534

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+2534

 

Hvorfor bruker du denne tråden til å diskutere hetsen mot LMB? Ingen her i denne tråden har gitt ufine karakteristikker av hentes person. Så hvem er det egentlig du diskuter med? Vil du diskutere hetsen mot henne anbefaler jeg at du opprettet en egen tråd for det.

Endret av Slettet+2534
Lenke til kommentar

 

 

Hvorfor bruker du denne tråden til å diskutere hetsen mot LMB? Ingen her i denne tråden har Gud film ufine karakteristikker av hentes person. Så hvem e det egentlig du diskuter med? Vil du diskutere hetsen mot henne anbefaler jeg at du opprettet en egen tråd for det.

 

 

Så rart du tar det sånn, det er nesten så du virker litt uenig i at hun og andre folkevalgte burde skjermes for hetsen? Denne tråden er i høyeste grad relevant og posten din avslører deg som en av disse vi nå prøver å få bukt med.

 

Skulle jo skjønt at du var en av dem.

Lenke til kommentar

Så rart du tar det sånn, det er nesten så du virker litt uenig i at hun og andre folkevalgte burde skjermes for hetsen? Denne tråden er i høyeste grad relevant og posten din avslører deg som en av disse vi nå prøver å få bukt med.

 

Skulle jo skjønt at du var en av dem.

Hvorfor skal hun bli skjermet for hetsen? Politikere må tåle at noen sier noen ufine ord om dem på nettet.

 

Om de bryter norsk lov kan hun anmelde dem, og det er også noe de pleier å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Så rart du tar det sånn, det er nesten så du virker litt uenig i at hun og andre folkevalgte burde skjermes for hetsen? Denne tråden er i høyeste grad relevant og posten din avslører deg som en av disse vi nå prøver å få bukt med.

 

Skulle jo skjønt at du var en av dem.

Hvorfor skal hun bli skjermet for hetsen? Politikere må tåle at noen sier noen ufine ord om dem på nettet.

 

Om de bryter norsk lov kan hun anmelde dem, og det er også noe de pleier å gjøre.

 

 

Ja og det har hun selvfølgelig gjort, og med det mener du at alt er greit? Det mener altså ikke jeg eller noen andre uten politikerforrakt, dette her må det bli slutt på av veldig mange grunner som selv dere i mannegruppa ottar burde klare å tenke dere til. Ikke at jeg holder pusten men dog.

Lenke til kommentar

Ja og det har hun selvfølgelig gjort, og med det mener du at alt er greit?

 

Ja, det er slik man håndterer kriminalitet. Man anmelder dem, og hvis de har gjort noe galt får de bøter eller havner i fengsel.

 

Det hjelper ikke å si "Nå med dere slutte å skrive ulovlige innlegg på nettet". fordi de som skriver de innleggene bryr seg ikke. Arrester dem, og de vil ikke skrive flere ulovlige innlegg. Hvis det de skriver er ikke ulovlig, så er det noe hun må forvente som en politiker. 

 

Og hvis noen av oss er medlem av mannegruppa Ottar, så er det definitivt deg. 

Endret av Camlon
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534

 

Så rart du tar det sånn, det er nesten så du virker litt uenig i at hun og andre folkevalgte burde skjermes for hetsen? Denne tråden er i høyeste grad relevant og posten din avslører deg som en av disse vi nå prøver å få bukt med.

 

Skulle jo skjønt at du var en av dem.

Dette er jo ikke noe annet enn en gedigen stråmann.

Lenke til kommentar

 

 

 

Hvorfor bruker du denne tråden til å diskutere hetsen mot LMB? Ingen her i denne tråden har Gud film ufine karakteristikker av hentes person. Så hvem e det egentlig du diskuter med? Vil du diskutere hetsen mot henne anbefaler jeg at du opprettet en egen tråd for det.

 

 

Så rart du tar det sånn, det er nesten så du virker litt uenig i at hun og andre folkevalgte burde skjermes for hetsen? Denne tråden er i høyeste grad relevant og posten din avslører deg som en av disse vi nå prøver å få bukt med.

 

Skulle jo skjønt at du var en av dem.

 

 

 

 

Så rart du tar det sånn, det er nesten så du virker litt uenig i at hun og andre folkevalgte burde skjermes for hetsen? Denne tråden er i høyeste grad relevant og posten din avslører deg som en av disse vi nå prøver å få bukt med.

 

Skulle jo skjønt at du var en av dem.

Hvorfor skal hun bli skjermet for hetsen? Politikere må tåle at noen sier noen ufine ord om dem på nettet.

 

Om de bryter norsk lov kan hun anmelde dem, og det er også noe de pleier å gjøre.

 

 

Ja og det har hun selvfølgelig gjort, og med det mener du at alt er greit? Det mener altså ikke jeg eller noen andre uten politikerforrakt, dette her må det bli slutt på av veldig mange grunner som selv dere i mannegruppa ottar burde klare å tenke dere til. Ikke at jeg holder pusten men dog.

 

Så om noen ikke ønsker at denne tråden skal tas over av en diskusjon rundt stygg omtale på nettet så er viser denne personen at den selv står bak slik omtale, og om en mener at politikere må tåle at noen kommer med ufine omtaler av dem, så lenge det er innenfor loven, er en medlem av mannegruppa ottar?

 

Virker jo rasjonelt :p

Lenke til kommentar

 

Så rart du tar det sånn, det er nesten så du virker litt uenig i at hun og andre folkevalgte burde skjermes for hetsen? Denne tråden er i høyeste grad relevant og posten din avslører deg som en av disse vi nå prøver å få bukt med.

 

Skulle jo skjønt at du var en av dem.

Dette er jo ikke noe annet enn en gedigen stråmann.

 

 

Du (som så alt for mange forsmådde kynikere har gjort før deg) starter nok en negativ tråd med en sarkastisk tittel som omhandler Berg og når jeg opplyser om den uakseptable hetsen hun og andre politikere opplever og viser til kronikker som belyser akkurat dette, så oppfører du deg som ett stort spørsmålstegn og mener det hele er tatt ut av løse lufta? Er dette denne stråmannen du snakker om? 

 

Gå i seg selv.

Lenke til kommentar

Så om noen ikke ønsker at denne tråden skal tas over av en diskusjon rundt stygg omtale på nettet så er viser denne personen at den selv står bak slik omtale, og om en mener at politikere må tåle at noen kommer med ufine omtaler av dem, så lenge det er innenfor loven, er en medlem av mannegruppa ottar?

 

Virker jo rasjonelt :p

 

 

Det eneste urasjonelle her er at du påstår å ikke se den røde tråden mellom denne sarkastiske trådtittel med ett falskt utsagn påsmurt en drapstruet politiker, og mine innlegg med fokus på at den slags mobbing og politikerforrakt er farlig. Jeg er sikker på at du også ser verdien i å belyse dette for trådstarter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534

....når jeg opplyser om den uakseptable hetsen hun og andre politikere opplever og viser til kronikker som belyser akkurat dette, så oppfører du deg som ett stort spørsmålstegn og mener det hele er tatt ut av løse lufta?

Hvor har jeg, eller noen andre her inne, benektet at det har forekommet hets mot LMB?

 

Og nok en gang: Ingen her i denne tråden har kommet med hets som går på LMB som person av den karakter som er i de lenkene du la ved, så det du bedriver med nå er intet annet enn kapring av tråden.

 

A thread hijacking occurs when one or more individuals commenting on the original posting, go off topic, creating a separate conversation. This is rude, and bad internet etiquette. If people want to discuss a different topic, they should start their own thread.

Sagt på en annen måte: det du bedriver med nå er intet annet enn ren og skjær trolling.

Endret av Slettet+2534
Lenke til kommentar

 

....når jeg opplyser om den uakseptable hetsen hun og andre politikere opplever og viser til kronikker som belyser akkurat dette, så oppfører du deg som ett stort spørsmålstegn og mener det hele er tatt ut av løse lufta?

Hvor har jeg, eller noen andre her inne, benektet at det har forekommet hets mot LMB?

 

Og nok en gang: Ingen her i denne tråden har kommet med hets som går på LMB som person av den karakter som er i de lenkene du la ved, så det du bedriver med nå er intet annet enn kapring av tråden.

 

A thread hijacking occurs when one or more individuals commenting on the original posting, go off topic, creating a separate conversation. This is rude, and bad internet etiquette. If people want to discuss a different topic, they should start their own thread.

Sagt på en annen måte: det du bedriver med nå er intet annet enn ren og skjær trolling.

 

 

:thumbup: 

(Man skal ikke hetse, men i hennes stilling må man tåle ganske skarp kritikk, særlig når hun griper så radikalt inn i mange sin hverdag. Da er det ikke rart mange blir veldig sinte. Og det finnes jo også eksempler på mye som blir sagt andre veien også. Men så lenge det ikke er direkte trusler, og mobbing av en som ligger nede, må man tåle det.)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534

:thumbup:

(Man skal ikke hetse, men i hennes stilling må man tåle ganske skarp kritikk, særlig når hun griper så radikalt inn i mange sin hverdag. Da er det ikke rart mange blir veldig sinte. Og det finnes jo også eksempler på mye som blir sagt andre veien også. Men så lenge det ikke er direkte trusler, og mobbing av en som ligger nede, må man tåle det.)

Det å komme med karakteristikker som går på utseende, livssyn og andre ting av ren personlig karakter bør man holde seg for god til. Men å hamre løs på henne for den politikken hun står for, samt hennes manglende evne til selv å leve slik hun selv preker, det bør så absolutt være innafor. 

Lenke til kommentar

 

:thumbup:

(Man skal ikke hetse, men i hennes stilling må man tåle ganske skarp kritikk, særlig når hun griper så radikalt inn i mange sin hverdag. Da er det ikke rart mange blir veldig sinte. Og det finnes jo også eksempler på mye som blir sagt andre veien også. Men så lenge det ikke er direkte trusler, og mobbing av en som ligger nede, må man tåle det.)

Det å komme med karakteristikker som går på utseende, livssyn og andre ting av ren personlig karakter bør man holde seg for god til. Men å hamre løs på henne for den politikken hun står for, samt hennes manglende evne til selv å leve slik hun selv preker, det bør så absolutt være innafor. 

 

 

Bruker samme logikk som nettavisen du, og akkurat som dem så høster du masse ufortjent ros ifra mannegruppa ottar idiotene. Ingen grunn til å være stolt av, igjen, bare gå i seg selv.

 

At ikke poenget synker inn på tross av at du får det skriftelig ifra flere kilder er altså ditt problem og ikke alle andres. Eller er det den folkevalgtes skyld at umodne tastatur cowboyer ikke klarer å styre seg slik at de blir utsatt for trusler og hets og som fører til at mange vurderer å trekke seg? Syntes du ikke dette er noe vi burde ta på alvor og noe å ta til etteretning?

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

 

<Trolling>

Tror jeg stopper å mate deg nå Thoto79.

 

Oppfordrer samtidig alle andre i denne tråden til å ignorere dette trollet.

 

 

Å, ikke stråmann men troll denne gangen altså. Selv om det er du som har tatt ett falsk sitat ifra Berg og smurt det utover trådtittelen og samtidig mener du er real. Patetisk.

 

Denne vant jeg med andre ord greit, at du ikke er større enn at du kan innrømme det ante meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...