Gå til innhold

Kjempenyhet for Get-kunder: Nå kan du få HBO Nordic inkludert i grunntilbudet


Anbefalte innlegg

"Kjempenyhet" er det vel ikke, dette er et tilbud hvor kundene kan velge inngå kompromiss mot å velge bort noen kanaler og få HBO Nordic i byttehandel. De dekker sikkert inn sine kostnader mot at kundene betaler en 50-lapp ekstra. HBO Nordic er vel ikke så dyrt i utgangspunktet, og Tippeligaen er jo ikke akkurat noe trekkplaster som vil få kundene til å strømme på, ville jeg tro?

 

Kan jeg spørre btw, til dere som har kabel-nett (coax) fra Get, hvilken ping får dere? Jeg har bare to valg der jeg bor, enten VDSL (60/20 - opplevd hastighet er faktisk 75/25) eller Get coax (160/15 max). Kunne fint brukt 160/15, men greier jeg samme ping som jeg får ved VDSL-linjen min? (5ms)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer jo helt ann på hvordan dette blir løst i praksis. Si at man kunne velge bort 3-4 barnekanaler f.eksog i stedet få hbo nordic for 50 kroner ekstra vil det være en litt ok deal.... Hvis det er snakk om man må bytte bort 10 kanaler så er det plutselig ikke en så ok deal lenger....

Lenke til kommentar

 

Jaja.. det var straffen for å tro på overskriften: Forsøkte å gå inn på Get sine sider for å få meg HBO, men fikk det ikke til.

 

"Nå" er relativt...

Om du las artikkelen så står det at dette skjer frå 1. April så er nokre veker att endå ;)

 

Ja, poenget mitt er at overskriften burde vært "snart" i stedet for "nå" ;)

Lenke til kommentar

 

 

 

Spennende løsning! Det gleder jeg meg til å få sett hvordan man kan velge/komponere sine egne kanaler.

 

Jeg for min del er knallfornøyd med løsningen jeg har fra Get i dag. Er riktignok en borettslagsavtale, så vi har nok gode rabatter.

 

99 kr/mnd for 150MBPS/150MBPS linje er jo helt grei pris :)

Nå lurer jeg fælt på hvordan dere har tre ganger så høy opplastning som det høyeste Get tilbyr, samt høy nedlastning til 1/10 av prisen?
Samme har jeg hjemme hos meg. Basislinja fra Get over fiber er 50/50 Mbit, men for 149 kr ekstra får jeg 250/250.

Hos oss er basislinja hele 5/5 Mbit...

 

Blir lettare forbanna når ein les dette.

Her betalar vi rett over 400kr/mnd for basis tv pakke + 5/5 Mbit internett. Dette er bunde i burettslaget og kan ikkje veljast bort.

I tillegg så kan vi betale ekstra for Get Box II (129kr/mnd) og raskare internett.

For min del så er det no 508kr/mnd for 160/160 Mbit.

Skal seiast at pris og hastigheit har vorte betre sidan vi fekk fiber. Det starta med 668kr/mnd for 100/100 Mbit.

 

TV avtalen må vi leve med i endå nesten 2,5 år.

Endret av Gazer75
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Å lese hva mange skriver her gjør meg lettere deprimert. Jeg visste at mitt borettslag hadde en dårlig avtale med Get, men at den var så dårlig kunne ikke falt meg inn.

 

Jeg snakket med en kollega her om dagen og han har 150/150 og familiepakken til en ekstremt lav sum. Husker ikke eksakt sum, men den var så lav at jeg nesten begynte å grine. I tillegg hadde han gratis GB2 i tillegg. Et annet borettslag borti her har 150 kr rabatt på bredbånd, rabatter på GB2 osv.

 

Hos begge her er selvsagt startpakken (og også familiepakken hos den ene) inkludert i leien.

 

For 2-3 mndr siden fikk jeg et skriv fra mitt borettslag som skrøt av en fantastisk avtale. Vi fikk den fantastiske boksen GB Mini gratis i pakken og "hele" 30 kr avslag på GB2. Og ingen avslag på internett. Hvis vi valgte den urgamle HD-pvr så fikk vi ca 10% mer i avslag, men det avslaget tilsvarte omtrent den samme summen som for GB2.

 

Såvidt meg bekjent er gratis GB Mini en standard greie for alle borettslag med Get. Startpakken er også gratis.

 

Betaler nå rundt 550,- i mnd for startpakken, GB2 og 35/10 linje.

 

Ikke får jeg droppet TV heller da det enten gir meg en høyere kostnad eller samme kostnad som nå, minus GB2. Sparingen er i beste fall minimal.

 

Er helt låst. Forbanna møkkaborettslag!

 

PS: bor kanskje i et av de største borettslagene i Oslo mtp bohenheter. Er OBOS.

Lenke til kommentar

Bor også i et OBOS-borettslag, riktignok i Lørenskog. Jeg betaler 349,- for 250/20 linje og 99,- for Get Box II (vanlig HD PVR er inkludert). Men det kan jo tenkes at jeg betaler ekstra for dette gjennom husleie sammenlignet med andre som har dårligere avtaler. I forrige borettslag var 30/30 linje med Get Box IIinkludert i husleie. Fiber. Da betalte jeg 250,- ekstra for å få 250/250.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

 

 

 

Spennende løsning! Det gleder jeg meg til å få sett hvordan man kan velge/komponere sine egne kanaler.

 

Jeg for min del er knallfornøyd med løsningen jeg har fra Get i dag. Er riktignok en borettslagsavtale, så vi har nok gode rabatter.

 

99 kr/mnd for 150MBPS/150MBPS linje er jo helt grei pris :)

Nå lurer jeg fælt på hvordan dere har tre ganger så høy opplastning som det høyeste Get tilbyr, samt høy nedlastning til 1/10 av prisen?
Samme har jeg hjemme hos meg. Basislinja fra Get over fiber er 50/50 Mbit, men for 149 kr ekstra får jeg 250/250.

Hos oss er basislinja hele 5/5 Mbit...

 

Blir lettare forbanna når ein les dette.

Her betalar vi rett over 400kr/mnd for basis tv pakke + 5/5 Mbit internett. Dette er bunde i burettslaget og kan ikkje veljast bort.

I tillegg så kan vi betale ekstra for Get Box II (129kr/mnd) og raskare internett.

For min del så er det no 508kr/mnd for 160/160 Mbit.

Skal seiast at pris og hastigheit har vorte betre sidan vi fekk fiber. Det starta med 668kr/mnd for 100/100 Mbit.

 

TV avtalen må vi leve med i endå nesten 2,5 år.

 

Her er prisen 150kr for startpakken, 5mbit og GB2. Forøvrig er ikke Get Box ll verdt noe uansett; makan til tragisk boks... 

Endret av Magda1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

 

 

 

 

 

Spennende løsning! Det gleder jeg meg til å få sett hvordan man kan velge/komponere sine egne kanaler.

 

Jeg for min del er knallfornøyd med løsningen jeg har fra Get i dag. Er riktignok en borettslagsavtale, så vi har nok gode rabatter.

 

99 kr/mnd for 150MBPS/150MBPS linje er jo helt grei pris :)

Nå lurer jeg fælt på hvordan dere har tre ganger så høy opplastning som det høyeste Get tilbyr, samt høy nedlastning til 1/10 av prisen?
Samme har jeg hjemme hos meg. Basislinja fra Get over fiber er 50/50 Mbit, men for 149 kr ekstra får jeg 250/250.

Hos oss er basislinja hele 5/5 Mbit...

 

Blir lettare forbanna når ein les dette.

Her betalar vi rett over 400kr/mnd for basis tv pakke + 5/5 Mbit internett. Dette er bunde i burettslaget og kan ikkje veljast bort.

I tillegg så kan vi betale ekstra for Get Box II (129kr/mnd) og raskare internett.

For min del så er det no 508kr/mnd for 160/160 Mbit.

Skal seiast at pris og hastigheit har vorte betre sidan vi fekk fiber. Det starta med 668kr/mnd for 100/100 Mbit.

 

TV avtalen må vi leve med i endå nesten 2,5 år.

 

Her er prisen 150kr for startpakken, 5mbit og GB2. Forøvrig er ikke Get Box ll verdt noe uansett; makan til tragisk boks... 

 

Pakken jeg har koster egentlig 799,- for 150/15, pluss 39,- for 5Mb ekstra i opplastning, altså 838,- for 150/20 linje. Men siden jeg var kjapp på ett "tilbud" så betaler jeg "bare" 449,- for denne.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Absolutt ikke noe kjempetilbud.

 

Tippeligaen er grei, men koster ikke så forferdelig mye å kjøpe utenom. Å se Tippeligaen på Get-appen er ikke nødvendigvis en lek heller.

 

Viasat Sport, vel.. de skrøt hemningsløst av å få denne kanalen i sportspakken, og jeg gledet meg litt til å ha den, men hva finner jeg ut... jo, de sender dart. Dart dart dart dart og atter DART!!! Og den koster FEM poeng. For hva da? DART!!!

Når Canal Digital at på til gir deg Viasat Hockey, Viasat Motor, Viasat Fotballe OG skrytekanalen til Get, Viasat Sport. Alt ligger i grunnepakken der. Du trenger ikke engang å bruke 5 kanalpoeng for å få kanalene engang.

 

Og, HBO er rotete, buggete og kun tilgjengelig via pc. KUN på pc. Og du kan ikke bruke HBO-appen for å se filmer og serier fra HBO.

 

De hadde skrevet på Get.no at Gets nye tjeneste Get Live skulle bli tilgjengelig på Apple TV ila Mai, men har nå endret det til ila Juni.

 

Sist de lovet noe og forskjøv det var da GB2 kom, hvor de lovet nyere OS i løpet av kort tid. Jeg hadde vel boksen i OVER 2 ÅR før det i det hele tatt skjedde noe med den. Og når nytt OS kommer, så er det buggete, fjernkontrollen liten (som er bra) men forferdelig dårlig. Ting henger seg stadig vekk, ting starter ikke alltid forfra osv. Jeg mistet også ALLE mine opptak, tok kontakt med Get, og de fikset det, men da mistet jeg ALLE mine opptak fra et gitt tidspunkt. Noe som var halvannen mnd tilbake.

 

Get har rett og slett bare blitt piss! Svindyrt er det og! Og de tilbyr STORE forskjeller i pris til borettslag. Jeg må f.eks betale 4-500 kr i mnd mer enn min far sitt borettslag, med samme boks, hastighet og kanalpakke. Det gir i underkant eller i overkant av 5000 kr forskjell PER ÅR! Snakker om forskjellsbehandling.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...