Gå til innhold

Neste Call of Duty skal vende tilbake til seriens røtter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

De kommer til å ødelegge dette med å gjøre det alt for kjapt og legge inn latterlige ting som vegghopping og annet urealistisk piss, så dette har jeg ikke noe som helst tro på blir bra.

Nå har ikke akkurat Call of Duty noen gang hvert et realistisk spill heller.

 

 

COD 1 & 2 og WaW gikk i allefall rolig nok for seg til at man fikk med seg det som skjedde. Ikke som dagens ADHD-COD.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

MW4 satt maks 5 år fram i tid uten at man må knaske en blanding av speed og LSD for å holde følge så er jeg happy. Er ikke spesielt kin på WW1 eller 2.

 

Skal man gå tilbake i tid er det mye som har skjedd mellom 1945 og 2017...

 

Om du foretrekker COD slow-paced er det da ikke verre enn å spille MWR. Syntes personlig at IW har truffet på mange punkter, spesielt mtp nerfing av movements.
Lenke til kommentar

 

MW4 satt maks 5 år fram i tid uten at man må knaske en blanding av speed og LSD for å holde følge så er jeg happy. Er ikke spesielt kin på WW1 eller 2.

 

Skal man gå tilbake i tid er det mye som har skjedd mellom 1945 og 2017...

 

Om du foretrekker COD slow-paced er det da ikke verre enn å spille MWR. Syntes personlig at IW har truffet på mange punkter, spesielt mtp nerfing av movements.
Jeg tar gjerne turen tilbake til Overgrown, men det blir den dagen jeg kan kjøpe MWR standalone til en rimelig penge.

 

Jeg sa ikke slow paced, jeg takler fart bra, men det blir kjedelig, for trenden går stadig mot refleksbasert gameplay på bekostning av taktikk. Der enkeltindivider har større betydning for resultatet enn samspillet i laget. Man spiller på lag med andre spillere, men ikke som et lag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vet nå ikke det...prøvde MW2 remastered og det var litt gjesp altså. Samme med Battlefield 1. Hadde vært kult om en gikk bort ifra typisk scifi,første og andre verdenskrig og dags aktuell krigføring og andre alternative fantasi settings.

 

Hvor kult hadde det ikke vært med et Call of Duty satt i en steam punk fantasi verden som har ingen rot til virkeligheten. 

 

Jøss, er du verdens første til og spille Mw2 remastered du da eller? Eller er det bare alle andre i verden som har gått glipp av den lanseringen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

MW4 satt maks 5 år fram i tid uten at man må knaske en blanding av speed og LSD for å holde følge så er jeg happy. Er ikke spesielt kin på WW1 eller 2.

 

Skal man gå tilbake i tid er det mye som har skjedd mellom 1945 og 2017...

 

Om du foretrekker COD slow-paced er det da ikke verre enn å spille MWR. Syntes personlig at IW har truffet på mange punkter, spesielt mtp nerfing av movements.
Jeg tar gjerne turen tilbake til Overgrown, men det blir den dagen jeg kan kjøpe MWR standalone til en rimelig penge.

 

Jeg sa ikke slow paced, jeg takler fart bra, men det blir kjedelig, for trenden går stadig mot refleksbasert gameplay på bekostning av taktikk. Der enkeltindivider har større betydning for resultatet enn samspillet i laget. Man spiller på lag med andre spillere, men ikke som et lag.

Øvelse gjør mester. IW er for min del like taktisk som COD4 var i de gode gamle promod tidene.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...