Gå til innhold

Hull - Liverpool

Tunky

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

På tide med Karius snart?

Hvorfor er jo ikke bedre, faktisk litt verre.
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ikke bare Mignolet sin feil imo. Er ingen av utespillerne som er i nærheten av hvor de skal være der. 

Patetisk uansett.

Endret av edge
Skrevet

Nå tapte jo Liverpool mange dueller i forkant av målet, men dette laster jeg ene og alene pingleinngrepet fra Mig. Gå hjem og løft jern til du tør å gå gjennom en spiller for å ikke slippe inn mål. Meget skuffende av han og forsåvidt mange utpå der.

Skrevet (endret)

Det kan du ikke mene, edge? Mig er jo superpussy i duellen der. Bør holde, evt bokse den..

Etter "bare" kom inn er jeg mer enig.

Endret av Knewt
Skrevet (endret)

Utespillerne skal ikke være i nærheten av ballen, de skal ut på linja så N'diaye står i offside. Men Mignolet er også på bærtur.

Endret av Snikpellik
Skrevet

Spiller ræva mot et ræva lag, Klopp har virkelig fått orden på dette, NOT......... man spiller mot fuckings Hull og skaper en fjært og ingenting mens Hull scorer på en ikke-sjanse... 

DETTE BLIR ALDRI 4.plass

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Blir jo helt apatisk av dette

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Tror ikke liverpool har fått en snev av goodwill fra dommeren i år overhodet, har blitt så frustrert foran mål og for endte gang gir Liverpool direkte bort mål på ren fjas.45 min igjen til jeg henger meg på badet.

Skrevet

Det kan du ikke mene, edge? Mig er jo superpussy i duellen der. Bør holde, evt bokse den..

Etter "bare" kom inn er jeg mer enig.

Poenget mitt er vel at de ikke skal få den muligheten engang.

Skrevet

Skjønner fan ikke hva Can gjør på denne banen. Hver gang han får ballen kan du banne på at den enten er hos Matip, Lucas eller en Hull-spiller i neste trekk.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Gi Winaldjum sjansen,han scorer iverfall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...