Gå til innhold

Erfaringer fra betaen til Ghost recon wildlands


Anbefalte innlegg

Spilt gjennom alle missions som er tilgjengelig. En del merkelige bugs ja, men ellers liker jeg konseptet om leiemorderbasert GTA.

Åpen verden har sine fordeler og ulemper. Heldigvis er det mange helikoptre tilgjengelig. Grafikkmessig var det helt glimrende for meg. (1080 på 3440x 1440) Er noe styr med NAT for veldig mange. Men det er ikke bare dette spillet. Veldig mange som har issues med UBI spill og NAT settings

 

Etter 4-5 timer spilling bestemte jeg meg for å kjøpe spillet. Jeg og min "gjeng" koste oss.

Endret av primatet
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal prøve litt mer på søndag, men etter hva jeg har prøvd nå så tror jeg at ikke skaffer meg spillet.

 

Føler jeg liksom er mer gira på å spille et par spill i backloggen min som South Park: The Stick of Truth, Alien: Isolation, Forza Horizon 3 eller mer av spill jeg har starta på. Men får se om jeg lar meg overtales av mer. Har allerede forhåndsbestilt spillet, men kansellerer den til uka nå tror jeg.

Lenke til kommentar

Spilt gjennom alle missions som er tilgjengelig. En del merkelige bugs ja, men ellers liker jeg konseptet om leiemorderbasert GTA.

Åpen verden har sine fordeler og ulemper. Heldigvis er det mange helikoptre tilgjengelig. Grafikkmessig var det helt glimrende for meg. (1080 på 3440x 1440) Er noe styr med NAT for veldig mange. Men det er ikke bare dette spillet. Veldig mange som har issues med UBI spill og NAT settings

 

Etter 4-5 timer spilling bestemte jeg meg for å kjøpe spillet. Jeg og min "gjeng" koste oss.

Spent på hvilke innstillinger du kjørte å hvilken FPS du fikk siden det var helt glimrende for deg ? :-)

Lenke til kommentar

Er det flere enn meg som synes fonten på det meste av tekst i spillet var særdeles liten? At mange spill i dag har frustrerende liten font er jo en kjent greie, men dette er første gangen jeg har faktisk måttet reise meg opp av sofaen og gått helt opp mot tven for å se hva som står. Neida, jeg har ikke dårlige øyne. Men for å lese om mission; svart tekst på mørkegrå bakgrunn, toppet med særdeles liten font? Jeg håper de gjør den delen noget større til release. Nå spiller jeg på konsoll, og tv og sofa har litt avstand, men ikke på langt nær såpass at jeg har slitt med andre spill, sett bort ifra Dishonored 2, som også har fått klager på samme greia.

 

Flere enn meg som tenkte over dette med liten font? 

Lenke til kommentar

 

Spilt gjennom alle missions som er tilgjengelig. En del merkelige bugs ja, men ellers liker jeg konseptet om leiemorderbasert GTA.

Åpen verden har sine fordeler og ulemper. Heldigvis er det mange helikoptre tilgjengelig. Grafikkmessig var det helt glimrende for meg. (1080 på 3440x 1440) Er noe styr med NAT for veldig mange. Men det er ikke bare dette spillet. Veldig mange som har issues med UBI spill og NAT settings

 

Etter 4-5 timer spilling bestemte jeg meg for å kjøpe spillet. Jeg og min "gjeng" koste oss.

Spent på hvilke innstillinger du kjørte å hvilken FPS du fikk siden det var helt glimrende for deg ? :-)

 

 

 

Godtok bare de innstillingene spillet foreslo. Mindre opptatt av innstillinger og FPS, mer opptatt av at det bare fungerer. :)

 

Men ok, sjekket i spillet. Alt er på "very High"

Endret av primatet
Lenke til kommentar

Fullført kartet.

 

I starten syntes jeg spillet var kjipt, men etter litt tid hvor jeg ble kjent med kontrollene, har jeg likt spillet.  Dog skal det nevnes svakhetene som helikopter, AI, og kjøretøy.  Etter å ha brukt en del timer på Far Cry Primal i det siste, virker de veldig like.  Får ikke den følelsen som de gamle spillene ga.  Og merker i større grad at spillestilen min har blitt og makse sync shot, tagge fleste mulig, og bare meie ned alt som er av tags ved hjelp av "stealth".

 

Noe som faktisk er veldig tilfredsstillende når du skyter med scope, er at det tar litt tid før kulen treffer ofret og du venter spent på at kulen skal treffe.

 

Usikker på om det har noe med open world, men merker jeg "mister" sammenhengen, og det blir bare et arcade spill.  Gjør det samme hele tiden, og med helikoptere over alt, blir det liksom at du bare reiser til og fra ting å drepe.  Ingen "glede" i å utforske, osv.

 

Flere som har erfaringer/meninger å dele?

Lenke til kommentar

Fullført kartet.

 

I starten syntes jeg spillet var kjipt, men etter litt tid hvor jeg ble kjent med kontrollene, har jeg likt spillet.  Dog skal det nevnes svakhetene som helikopter, AI, og kjøretøy.  Etter å ha brukt en del timer på Far Cry Primal i det siste, virker de veldig like.  Får ikke den følelsen som de gamle spillene ga.  Og merker i større grad at spillestilen min har blitt og makse sync shot, tagge fleste mulig, og bare meie ned alt som er av tags ved hjelp av "stealth".

 

Noe som faktisk er veldig tilfredsstillende når du skyter med scope, er at det tar litt tid før kulen treffer ofret og du venter spent på at kulen skal treffe.

 

Usikker på om det har noe med open world, men merker jeg "mister" sammenhengen, og det blir bare et arcade spill.  Gjør det samme hele tiden, og med helikoptere over alt, blir det liksom at du bare reiser til og fra ting å drepe.  Ingen "glede" i å utforske, osv.

 

Flere som har erfaringer/meninger å dele

Blir helt sikkert et kjøp for min del. Men ai,en kunne vært noe bedre. Samt styringa på biler, heli og fly. Savner også noe og sikte med på heli,s der det er mulighet for og skyte. Verden er pen men som du sier gjøre det samme hele tiden. Blir fort kjedelig. Jeg har begynt og gi faen i helikopterne og går heller rundt om kring. :) Eller så synes jeg lydene er bra. Har vel og merke skrudd av musikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...