Gå til innhold

Erfaringer fra betaen til Ghost recon wildlands


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg har 3 invites til PC beta. Legg meg til i uplay (Raggz67) så ordner jeg det når jeg kommer hjem fra jobb.

Jeg har også 3 nøkler til Sniper 3 Ghost warrior closed beta for steam som også er i helgen. (Raggz)

Hvor stor er sniper 3 ghost warrior beta,en ?.

 

 

Ca. 26GB

Lenke til kommentar

 

 

Jeg har 3 invites til PC beta. Legg meg til i uplay (Raggz67) så ordner jeg det når jeg kommer hjem fra jobb.

Jeg har også 3 nøkler til Sniper 3 Ghost warrior closed beta for steam som også er i helgen. (Raggz)

Hvor stor er sniper 3 ghost warrior beta,en ?.

 

 

Ca. 26GB

 

Ahh takk. Får neppe tid til og teste den ut. Driver med Ghost recon wildland. Så er det jobb og unger + kona. Sukk gleder meg til jeg blir pensjonist :)

Endret av Walkyrje
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Etter å ha spilt noen timer vil jeg si at de har et lite stykke igjen, det er litt småkjipt med lagging på en I5-6600k/gtx 1080 maskin i 1080p... Jeg har prøvd med andre oppløsninger også, og det er ikke noe bedre der... AI'en var som forventet totalt ubrukelig, jeg blir beskutt, de står i en fin flanke posisjon og gjør absolutt nada før jeg beordrer dem om å skyte på fienden. Og når de først skyter på fienden så mistenker jeg at Ubi har designet AI'en etter Star Wars sine storm troopers, til å være kremen av kremen så burde de ta seg en god uke på nærmeste skytebane. 

Nå får vi riktig nok bare prøve ut et område av kartet, men om de andre områdene er av tilsvarende størrelse så er det imponerende. I våpen og kjøretøy avdelingen så har Ubi gjort en strålende jobb med utvalget, men kjøretøy kontrollen kunne absolutt blitt bedre på pc, helikopter kontrollene er helt ubrukelig dessverre. Dog dette lukter mer Far Cry enn Ghost Recon av det jeg har testet i dag.

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...