Gå til innhold

Spill ID, lurer du på hva spillet heter? Spør her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Mye bedre grafikk.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Redneck_Rampage

Har ikke spilt det så har ikke peiling om man kan kjøre monstertrucks i det.

 

Nei.

 

Det som er med spillet, er at man kjører på en bane, og ikke et terreng. Rundt banen er det bare skyer som jeg husker. Et univers, eller lignende.

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Jeg leter etter et spill som gikk ut på at du er en pingvin som du skal fly med. Det er ikke det der flash spillet.

Du lastet spillet ned fra en side, opprettet bruker osv.

Inne i spillet valgte du hvilken sever du skulle spille på.

 

Når du skulle starte, rullet du nedover en bratt bakke med pengvinen, før du traff en ramp som gjorde at du ble kastet opp i luften. For å starte å fly trykte du space.

Da var det om å gjøre å lande inne i ei viss sone for å få poeng. Dersom du spilte med mange på serveren, var det ofte lurt å vente til det var så lite tid av runda igjen, fordi den spotten som gav mest poeng i, var ofte liten, slik at andre kunne dytte de som hadde landet tidlig vekk.

 

Evig pris på om noen kan hjelpe meg.

 

EDIT:

Etter mye googling fant jeg det til slutt. "Mtp Target" heter det :)

Ser dessuten at det ikke har skjedd noe i utviklingen der på en stund, hadde håpet det hadde skjedd en del, men den gang ei.

Endret av Solsviken
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Spilte ofte en demo på pc(tipper Win98) av et spill der du kjørte rundt i tanks. Var Online Multiplayer, og jeg husker det hadde en slags ladder ranking. Du kjørte rundt å plukket opp diverse våpen som du hadde i tillegg til hovedkanonen. Alt fra Maksingæver til granatkaster, og store missiler.

Husker bl.a et slags maskingæver, der hele tanksen din ble helt sort, og på en måte flytende. Husker også en svær missil som het "Flower Power". Den laget en diger haug på mappet der den traff.

Noen som tilfeldigvis aner hvilket spill jeg snakker om? Hadde vært gøy å prøvd å spilt det igjen.

Endret av Tablespoon
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har tre spill. Alle er gamle og til win 98 troligvis.

 

1. Et bilverksted hvor du fikk biler av kunder som du skulle reparere på tid (?).

2. Bilspill med minibiler, hvor du kjører race og slikt gjennom landskap og båter og alt mulig.

3. Et kjempesimpelt spill (tror jeg) hvor alt gikk ut på å skyte en rød rev med ei hagle på en rimelig åpen plass..

Lenke til kommentar

Har tre spill. Alle er gamle og til win 98 troligvis.

 

1. Et bilverksted hvor du fikk biler av kunder som du skulle reparere på tid (?).

2. Bilspill med minibiler, hvor du kjører race og slikt gjennom landskap og båter og alt mulig.

3. Et kjempesimpelt spill (tror jeg) hvor alt gikk ut på å skyte en rød rev med ei hagle på en rimelig åpen plass..

 

1: http://en.wikipedia.org/wiki/Gearhead_Garage ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg leter etter ett spill, eller en introduksjonsvideo til ett spill. Jeg ser for meg at spillet hadde et navn av typen "Etellerannet X.X.X.X", X'ene var store bokstaver og var en forkortelese for noe. Kan ha vært nummer 2 i rekken også. Ikke F.A.K.K. etter det jeg har funnet ut, selv om det var det første som slo meg. Spillet er etter det jeg husker ett 3. persons platform spill og lignet vel litt på Red Alert med kamptropper man skulle styre rundt. Jeg spillte aldri spillet og husker det svært dårlig. Jeg fikk spillet gratis gjennom ett eller annet abonnement på ett norsk PC-blad. Må ha vært tidlig 200x, kanskje sent 90tall.

 

Introvideoen er det jeg husker best. Den var animert men med ganske grei grafikk. To piloter sitter i cockpiten på ett slitent frakteromskip og snakker sammen, drikker Cola(?) og idet "kameraet" går ut av skipet skyver en av dem en 8-track eller MC kassett inn i spilleren for å skru på musikken. Minner litt om generelle settingen og art-direction fra Heavy Metal 2000.

 

Har gått igjennom alle windows-spillene listet i Wikipedia uten å finne noe som lignet.

 

En liten ekstrating, på en demoplate i ett xbox-blad var det en demo hvor du skulle infiltrere en enorm sibirsk(?) maskin som kjørte rett igjennom landskapet og knuste trær og hus som kom under hjulene. Hvilket spill kan det ha vært?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...