Gå til innhold

Spill ID, lurer du på hva spillet heter? Spør her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er du sikker på at det er online? Det høres litt ut som The Urbz.

 

Ja, 100% sikker på at det er online. Sjekket ut The Urbz nå, og det er nok ikke det. Spillet er ikke så topp grafisk, ettersom det er ett barnespill, så figurene står bare helt stille hele tiden. :)

Lenke til kommentar

Hei, har ikke vært spilt strategy spill på noen år nå og fikk plutselig veldig lyst til å finne frem til et spesielt spill jeg prøvde demoen av for lenge siden. det er real time uten noen form for magi eller fantasi og det har mange forskjellige nasjoner man kan spille.. amerikanere, briter, tyskere, russere osv. Jeg er 100% på at det ikke er rise of nations men noe lignende kansje også med lignende navn "nations" eller "empire" eller noe slikt.

 

det som kjennetegner spillet spesielt bortsett fra alt fra hangarskip, amfibie fartøy og flyplasser er at alle nasjonene har et kjent monument man kan bygge mot slutten som har en egenskap som atombombe o.l. avhengig av hvilke nasjon man spiller. Bygde man commandoes hadde dem også egenskaper som dynamitt og kamuflasje blant annet.

 

Til tross for alt dette sliter jeg kraftig med å finne ut hva det heter... kan ikke være eldre enn 2003-2004 vil jeg tro.

 

Noen som vet? hadde vert til enorm hjelp :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Leter etter ett spill jeg spilte for 7-8år siden.

Det hadde noen Half-Life look-a-like ting i seg, men du var i ett dojo/ninja treningssenter.

Du hadde en armbrøst. En mørkhudet person som hjalp deg.

 

Husker ikke mer, fikk aldri fullført spillet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Daikatana?

Nei, desverre.

Lignet ikke helt i forhold hvordan jeg husker grafikken. Den hadde også ett Half-Life preg i seg.

Men takk for forsøket Psilocybe.

 

I starten måtte du rundt en fjellklippe akkurat som innersiden i en U.

Det var også rosa blomster, merker eller noe i den duren.

Lenke til kommentar

Jeg leter etter et gammelt bil-spill, det var et flerspiller spill hvor man kjørte rundt i monstertrucks og kjørte på powerups og slo ut andre spillere. Det var til PC, og det var rundt den tiden Red Alert 1 hadde kommet ut.

 

Har ennå ikke fått svar.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Jeg leter etter et gammelt bil-spill, det var et flerspiller spill hvor man kjørte rundt i monstertrucks og kjørte på powerups og slo ut andre spillere. Det var til PC, og det var rundt den tiden Red Alert 1 hadde kommet ut.

 

Har ennå ikke fått svar.

Re-volt?

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...