Gå til innhold

LG G6


nor50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener å ha lest et sted ganske nylig at det ikke finnes root til g6 [enda]

 

Finnes root og bøttevis av custom roms på XDA som nevnt over her.

Bare å kose seg om man ikke bryr seg om garantien.

 

Den har f.eks ofisiell støtte for LinageOS (tidliger Cyanogenmod)

https://forum.xda-developers.com/lg-g6/development/7-1-2r24-rom-lineageos-t3657486

 

Det er stock android, bare med masse ekstra tweeks og instillinger.

Ganske likt Oxygen OS som oneplus mobiler blir levert med.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Hva kan jeg forvente å få i screen on time på denne telefonen da? Jeg pleier vanligvis å ha lysstyrken på auto, samt stedtjenester og push deaktivert.

 

Det jeg er litt skeptisk til i forhold til denne telefonen, er at den har Snapdragon 821. Selv om denne telefonen er rask kjapp i dag, kan det hende at prosessoren blir merkbart dårligere enn det Snapdragon 835 vil være.

Lenke til kommentar

Søstra mi har G6 men syntes emojiene er mindre pene, noen ideer for å løse dette gratis?

 

Jeg bruker SwiftKey keyboard, og den har annerledes Emojies enn de som er fra telefonen fra før. Ellers går det an å laste ned egen emoji pakke på Play Store  :wee:

Lenke til kommentar

Vurderer sterkt å kjøpe denne telefonen ettersom min P9 Lite begynner å irritere meg en smule. Hvordan funker for eksempel Snapchat med denne telefonen siden den har to kameralinser bakpå, kan man bytte mellom de to?

Snapchat bruker bare proprietære kameradrivere og støtter bare ett kamera.

Derfor bildekvaliteten er potet også.

Lenke til kommentar

Har nå hatt min G6 i 3 dager.

Og eg er strålende fornøyd med den.

Den er betydelig kjappere enn min Nexus 5x.

Batterilevetiden er betydelig bedre.

Og G6 er en meget pen telefon generelt :D

 

Likte at den kom med skjermbeskytter installert.

Det hadde eg ikke forventet.

 

Angrer ikke på dette kjøpet iallefall :D

Endret av Netrum
Lenke til kommentar

Nova launcher og den ikonpakken man liker er et must. Og du har rett, G6 er en veldig god mobil. Det eneste ankepunktet jeg har, er en litt kranglete fingeravtrykk-leser, men ved å tømme hurtigbufferen dann og vann, funker den fint. Det er uansett helt til å leve med, siden resten av telefonen er såpass bra.

Lenke til kommentar

Nova launcher og den ikonpakken man liker er et must. Og du har rett, G6 er en veldig god mobil. Det eneste ankepunktet jeg har, er en litt kranglete fingeravtrykk-leser, men ved å tømme hurtigbufferen dann og vann, funker den fint. Det er uansett helt til å leve med, siden resten av telefonen er såpass bra.

Jeg er kjempefornøyd med fingeravtrykkleseren. Har hørt at den ikke er like rask som noen av konkurrentene sine, men så lenge den låser opp på første forsøk, noe min alltid gjør, er jeg fornøyd.

 

Kanskje du burde prøve å legge inn fingeravtrykket på nytt? Jeg har lagt inn to ganger av samme finger, vet ikke om det hjelper, men kanskje..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...