Gå til innhold

LG G6


nor50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

For meg betyr screen to body ratio en god del. Jeg synes edge har endel utfordringer så liker en liten kant på siden.

Enkelte telefoner har en centimeter både over og under skjermen - og det ser grusomt gammeldags ut.

G6 ser lekker ut.

 

En av bakdelene blir jo nettopp at fingeravtrykksleseren er bak på telefon siden det ikke er plass under skjermen, hvor jeg helst foretrekker å ha den.

 

Personlig er jeg veldig glad i LGs grensesnitt og funksjoner, særlig dobbelt-tapping for av/på skjerm har vært umåtelig deilig med Lgs telefoner gjennom tidene.

 

Det kjedelige er jo at man ofte putter telefonen inn i deksler og da kommer liksom ikke tusenlappene man har lagt i designet til sin rett.

 

Jeg har hatt endel LGer gjennom årene og oppgraderinger av software er litt så som så. Ofte forsvinner viktige funksjoner fra telefonene ved ny software. Små ting som LG har av funksjoner blir plutselig borte, som feks. automatisk volum av ringetone i støyende omgivelser, enkelte klokkefinesser blir borte, justering av varslinger blir plutselig standard android osv.

Lenke til kommentar

 

For meg betyr screen to body ratio en god del.

 

Syns det betyr mye :) men for min del hadde jeg helst sett hadde sett at man fikk samme skjerstørrelse bare i det "gammle" 16:9 formatet. bruker som regel mobilen med begge hender uansett.

 

Sett på s8+ og den var bare rar, syns den var lang og ekstra tynn pga kanten. ( mulig det er jeg som er rar )

 

Syns også det er dumt at man kjører 14nm chip SD 821, når flere produsenter kommer med 10nm SD835. hadde skjønnt det om G6 kom flere måneder før de andre. kunne heller ventet noen uker til det ble flere SD835 chipper å få tak i

Lenke til kommentar

Noen som har fått telefonen og finner App skuffa ???

Den ligger ikke der de sier den ligger i videoen ....

 

Oppdatert, det lå en oppdatering og ventet, etter det er skuffa på plass

 

Så var det jæv....... skuffende at telefonen manglet LED varslingslys

Endret av Andynator
Lenke til kommentar

Noen som har fått telefonen og finner App skuffa ???

Den ligger ikke der de sier den ligger i videoen ....

 

Oppdatert, det lå en oppdatering og ventet, etter det er skuffa på plass

 

Så var det jæv....... skuffende at telefonen manglet LED varslingslys

Trenger den det da? Telefonen er utstyrt med varslinger på skjermen når den er i hvilemodus.

Lenke til kommentar

 

Noen som har fått telefonen og finner App skuffa ???

Den ligger ikke der de sier den ligger i videoen ....

Oppdatert, det lå en oppdatering og ventet, etter det er skuffa på plass

Så var det jæv....... skuffende at telefonen manglet LED varslingslys

Trenger den det da? Telefonen er utstyrt med varslinger på skjermen når den er i hvilemodus.

Ja absolutt, kan ikke sammenlignes

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som har kjøpt telefonen og har erfaring? Er den rask med tanke på gammel hw?

Har en s8 og vurderer å bytte til g6 pga flat skjerm som man kan ha skjermglass på og syns skjermen er bedre og da hvit tone på min s8 er litt rød ish.

 

Hadde relativt dårlig erfaring med g5. Elendig skjerm og masse tull med dekning og mer så har det i bakhodet her

Lenke til kommentar

Noen som har kjøpt telefonen og har erfaring? Er den rask med tanke på gammel hw?

Har en s8 og vurderer å bytte til g6 pga flat skjerm som man kan ha skjermglass på og syns skjermen er bedre og da hvit tone på min s8 er litt rød ish.

 

Hadde relativt dårlig erfaring med g5. Elendig skjerm og masse tull med dekning og mer så har det i bakhodet her

Jeg har hatt min i 2 -3 uker og er kjempefornøyd. Valgte denne nettopp pga flat skjerm. Gikk fra Google Pixel til denne. Det var relativt liten forskjell egentlig, men mye større skjerm var min grunn til å bytte. Denne virker ikke treg på noe vis.Sammenligning med S8 har jeg ikke mulighet til å si noe om, men teoretisk skal vel S8 være litt kjappere. OM det merkes er en annen sak. Denne er behagelig i handa og ikke for stor i lommen. Men størrelsen er vel tilnærmet lik den du har da.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hadde gledet meg til G6 men ble litt skuffet. Den var ikke god å holde i og ble fort varm. Skjermen føltes i overkant smal og høy, tror ikke 1:2 er helt min greie. Skjermen virket blassere enn den på min Mate8 men det beror sikkert på innstillinger. Ellers var den kjapp og fin.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Veldig lite action i denne tråden. Ser at LG G6 faller veldig raskt i pris i butikkene. Er den en flopp salgsmessig? Eller betyr lite diskusjon her at den er så bra at man ikke har noe å klage på med den?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...