Gå til innhold

LG G6


nor50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Les mer her https://m.dnb.no/privat/nettbank-mobil-og-kort/supertilbud.html?WT.mc_id=EPO_1000hjmfwmmn_1000hjmfwnqb

Aldri brukt mastercard noe særlig selv, men skal være ganske grei prosess. Må ikke betale noe ekstra. De har 40 dager eller noe rentefritt, les mer der inne.

Veldig smart å gjøre noen kupp nå. Så lenge de ikke setter opp prisene de dagene. Hva syns du om lg g6 til rundt 4 072kr? Eller noen andre tlf kupp? Blir fort å vente til neste år om jeg ikke går for denne.

 

Jeg leste meg litt opp, og egentlig er vel alle høyt prisete telefoner utenom Samsung (som krever at du binder deg), for kupp å regne. Nå er det en sånn slippe-masse-nye-mobiler-messe ved månedsskiftet (IFA 2017), men jeg er litt lei av the waiting game. Jeg har pengene akkurat nå, og med 20 % rabatt til helgen er det bare å slå til! Jeg vipper mellom G6en og en HTC U11, som da vil koste ca 5800.- istedet for den altfor drøye 7200.- prisen som gjelder om dagen.

Lenke til kommentar

 

Trenger ikke vente på faktura, bare å betale inn når du har pengene. Det er som regel snakk om 45 dager rentefritt.

 

In other news så kommer G6 plusen min imorgen :D

Gratulerer, du bestilte den fra utlandet? Fått noe antydning på toll og moms? De tar vel over 200 bare i fortollingsgebyr?

 

 

Er bare moms og null gebyr siden den er sendt med EMS hvor gebyret er bakt inn i frakta på 190,-

Tror jeg havner på 6250,- Bestilte fra Dubai siden de kunne sende samme dag, er typ 100kr billigere fra USA, men de kunne ikke sende før etter et par dager.

 

 

Trenger ikke vente på faktura, bare å betale inn når du har pengene. Det er som regel snakk om 45 dager rentefritt.

 

In other news så kommer G6 plusen min imorgen :D

 

Oooh, så kult! Jeg håper du gidder å skrible ned noen inntrykk etter å ha fått den!

 

 

 

Jepp det kan jeg gjøre :)

Endret av Nwader
Lenke til kommentar

Telefonen skulle komme idag, men det tar tydeligvis lengre tid fra Oslo til Troms enn Dubai til Oslo..

 

Nwader, kan du legge inn en link på hvor du kjøpte LG G6+ og hva prisen ble? Jeg trenger sårt en ny mobil, men føler meg veldig utrygg på utendske nettbutikker.

http://www.ebay.com/itm/LG-G6-Plus-Dual-H870DSU-128GB-4G-LTE-Black/292181069330

 

http://www.ebay.com/itm/LG-G6-H870DSU-128GB-FACTORY-UNLOCKED-5-7-QHD-Dual-Sim-Black-Gold-Blue-/192234727829

 

Disse er de to jeg snakket med, Fedex har fortollingsgebyr, EMS har ikke det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Til 4200 er det ran, eneste som er synd med den vanlige er litt laber lagringsplass. Quaddac kan man alltids leve uten om man bruker blåtann.

 

Bruker blåtann utendørs og på trening, kablet hjemme så ville ja ha DACen. :)

 

Har ikke DAC noen innvirkning på lyden på BT?

 

Nei DAC'en har ingenting med lyd over BT å gjøre av veldig åpenbare grunner.

Altså fra telefonen til hodetelefonene.

I alle trådløse hodetelefoner finnes det en DAC og forsterker.

DAC står tross alt for: Digital Analog Converter.

Endret av Netrum
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Til 4200 er det ran, eneste som er synd med den vanlige er litt laber lagringsplass. Quaddac kan man alltids leve uten om man bruker blåtann.

 

Bruker blåtann utendørs og på trening, kablet hjemme så ville ja ha DACen. :)

 

Har ikke DAC noen innvirkning på lyden på BT?

 

 

Lyden på BT bestemmes av hvilken blåtann profil mobilen og headsettet støtter, hvor bra lyden blir bestemmes i størst grad av headsettet. Det finnes en liten myriade av forskjellige standarder. Så om du kun bruker BT og er fornøyd med det så er den vanlige G6 og minnekort like kurant som G6+.

Endret av Nwader
Lenke til kommentar

 

 

Til 4200 er det ran, eneste som er synd med den vanlige er litt laber lagringsplass. Quaddac kan man alltids leve uten om man bruker blåtann.

 

Bruker blåtann utendørs og på trening, kablet hjemme så ville ja ha DACen. :)

 

Har ikke DAC noen innvirkning på lyden på BT?

 

 

Lyden på BT bestemmes av hvilken blåtann profil mobilen og headsettet støtter, hvor bra lyden blir bestemmes i størst grad av headsettet. Det finnes en liten myriade av forskjellige standarder. Så om du kun bruker BT og er fornøyd med det så er den vanlige G6 og minnekort like kurant som G6+.

 

 

Jeg har brukt ørten mobiler via BT til bilstereo, og opplevd litt forskjellig av lyd. Verst var Motorola G5 Plus.

Lenke til kommentar

Lurt å se et par g6 tips videoer på YouTube. Fikk endra et par ting i menyene kjapt og enkelt.

 

Ser ut til at man er låst til en linse i tredjepartsapper?

 

PS Nillkin sin glassbeskytter kommer med ekstra beskyttelse til kameralinsen. Greit om man ikke skal bruke case.

Endret av Nwader
Lenke til kommentar

Funker det med glass skjermbeskytter på telefonen? Og har dere tips til fine men godt beskyttende deksel til telefonen, helst et som en 18 år gammel jente kan benytte.

Ikke flip deksel.

https://www.mytrendyphone.no/shop/lg-g6-nillkin-214949p.html

 

http://www.ebay.com/itm/Genuine-Nillkin-H-9H-Anti-Explosion-Tempered-Glass-Screen-Protector-For-LG-G6/272645592330

 

Har brukt nillkin til alle mine telefoner, fungerer kjempebra. Koster 50,- på ebay, men dertil lengre leveringstid.

Har kjøpt produktet i begge linkene siden trendy kunne levere kjappest, begge er genuine og ikke knockoffs.

Endret av Nwader
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...