Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

det er fullt mulig å rasere pc'en når man driver med moding av desktop..la inn et mac-theme en gang og når jeg restarta pc'en for å ta det i bruk var det plutselig slettet en haug med systemfiler slik at jeg ikke fikk til å logge på. Heldigvis hadde jeg Bart PE(operativsystem som kjøres fra cd-rom) slik at jeg fikk redda alt jeg hadde av mp3, dokumenter, bilder osv. men kjipt var det likevel...

5852197[/snapback]

Så du satte ikke i windows cd en først å reparerte systemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det er fullt mulig å rasere pc'en når man driver med moding av desktop..la inn et mac-theme en gang og når jeg restarta pc'en for å ta det i bruk var det plutselig slettet en haug med systemfiler slik at jeg ikke fikk til å logge på.
Hørtes rimelig tullete ut. Skulle dette themet skifte system-filer? da måtte du nok vente på Xp sin SFC(System File Control elns), og la den beholde de "endrede" filene. Klassisk tilfelle av PEBKAC. :p
Lenke til kommentar

Enig...Ser veldig rotete ut med så mange ikoner. Har du vurdert å prøve ut True Launch Bar f.eks? Det funker utmerket. Og koster ikke mer enn 20$ (ca 150kr)

 

Her er sånn jeg har det:

 

post-41752-1143965525_thumb.jpg

 

 

 

Jeg hadde også maaange ikoner på oppgavelinjen før, men syntes det både ser bedre ut, og blir mye enklere med denne programmet. :thumbup:

Endret av King-Nothing
Lenke til kommentar
Slik ser det ut hos meg nå. Er ganske fornøyd selv :)

 

Bruker http://widgets.yahoo.com/ for å vise vær, cpu, nett osv ;)

 

Bakgrunnen er den feteste noensinne (mener jeg) og passa bra til widgetene :)

5852289[/snapback]

Hvordan fikk du de store harddisk ikonene? Samurize?

5853056[/snapback]

 

Det er også widget tingen, My drive heter de ;)

 

Ja, liker å ha ikonene der :p Men tenkte faktisk på å ta en opprydding ettersom jeg kansje ikke trenger alle.

Lenke til kommentar
Enig...Ser veldig rotete ut med så mange ikoner. Har du vurdert å prøve ut True Launch Bar f.eks? Det funker utmerket. Og koster ikke mer enn 20$ (ca 150kr)

 

Her er sånn jeg har det:

 

post-41752-1143965525_thumb.jpg

 

 

 

Jeg hadde også maaange ikoner på oppgavelinjen før, men syntes det både ser bedre ut, og blir mye enklere med denne programmet.  :thumbup:

5852992[/snapback]

 

Poste wallpaper?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...