Gå til innhold

XP desktop deskmod

sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Det enkle er ofte det beste, er det ikke så?

Bilde

Skrevet
har stylexp (som skal være gratis), men nå sier de at e må registrer d osv innen 8 dager..................hva gjør nå da?

Du avinstallerer StyleXP, og legger inn UXTheme.dll-patchen. StyleXP er noe lureri. Ta betalt for noe som er gratis :no:

Skrevet
har stylexp (som skal være gratis), men nå sier de at e må registrer d osv innen 8 dager..................hva gjør nå da?

Du avinstallerer StyleXP, og legger inn UXTheme.dll-patchen. StyleXP er noe lureri. Ta betalt for noe som er gratis :no:

jaja, men style xp er greiere : logon og vs og boot skin

Skrevet
Her har vi min...

(Er Win2k med WB)

hvorfor bruker du ikke bare XP. Jeg synes den desktopen du har er døds stygg. Kunne heller gått over til XP du. Når man kjører Windows 2000, bruker man ikke XP Theme.

Skrevet
ja...e vet det, men da må e bruke 3 programmer å d lagger.

:roll:

Alle de tre funksjonene er XP-funksjoner, og programmene kjører ikke i bakgrunn for å få det til sånn som med Style XP

- UXTheme.dll-patchen åpner bare for Visual Styles som ikke er "Signert" av MS.

- LogonUI boot randomizer(Husker ikke navnet helt) kjører du en gang, det bytter ut logon/bootscreen så kan du lukke det.

Skjønner ikke hvor du får det fra at det skal lagge.

Skrevet (endret)
hvorfor bruker du ikke bare XP. Jeg synes den desktopen du har er døds stygg. Kunne heller gått over til XP du. Når man kjører Windows 2000, bruker man ikke XP Theme.

ÅÅÅ så sint. fått Mannnsen?

Endret av Tordenflesk
Skrevet

Etter smak og behag så er 2000 er raksere og mye greier oprativsystem og kan ikke få XP som jeg vil så går for win2000.

Kanskje prøve XP om 2 år se om det passer meg bedre da.

Per dags dato så liker jeg ikke XP :nei:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...