Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lagde et lite Theme til T630'n min også

Haha, nice. :!:

 

--

 

Lurer på en greie i Samurize:

http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4871305

 

Hvordan man flytter ting uten at de skal "snap to grid". Altså flytte "trinnløst" rundt på ting uten at de settes i slike "hakk".

 

EDIT: La til desktop med Samurize nå. Vet ikke helt jeg. :hmm: Syns ikke det er helt riktig. Noen tips til hva som kan få det til å se bedre ut?

post-104-1127156461_thumb.jpg

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Lagde et lite Theme til T630'n min også

Haha, nice. :!:

 

--

 

Lurer på en greie i Samurize:

http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4871305

 

Hvordan man flytter ting uten at de skal "snap to grid". Altså flytte "trinnløst" rundt på ting uten at de settes i slike "hakk".

 

EDIT: La til desktop med Samurize nå. Vet ikke helt jeg. :hmm: Syns ikke det er helt riktig. Noen tips til hva som kan få det til å se bedre ut?

Kan du poste TV-configen din? Mener ikke selve TV-configgen, den har jeg selv, men syns det du hadde endret på den var fett!

 

Skal blande den med min egen versjon.

Lenke til kommentar
sånn ser det ut hos meg, har brukt samurize, objekt dock og rainlender, første gang jeg har gjort dette så jeg vil gjerne ha tilbakemeldingre om andre ting jeg kan gjør, evnt. endre

1. Kvitte deg med noen av de 4386 ikonene du har i sys-tray

2.Legg inn skin, fjerne todo og events hvis du ikke bruker de på Rainlendar

3.Legge inn en Visual Style

4.Og også kanskje skifte ikoner på ObjectDock.

Lenke til kommentar

Hva mener dere med transparente ting? Finnes da det? Enkelte WindowBlinds skins kan iallefall gjøre vinduer delvis gjennomsiktige o.l. Men dere tenker kanskje mer på andrer barer og startmeny og slike koselige ting? :shrug:

 

Desktoppen min nå: Har endret fargen på progressbarene til NorskTV. Måtte forresten lage ei .bat tfil som sletter norsktv.lat hver gang jeg starter fordi tvguiden ikke vil oppdatere seg etter midnatt.

post-104-1127244060_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...