Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ship ohoi:

Hjelper mye om du fjerner FireFox greia, UL / DL måleren og "Sist oppdatert" greia på TV configen. MSN Vindu tingen var helelr ikke spes pen, passet ikke inn. Alle diskene dine kunne du gjort noe annet med, et stort ion for hver elns, fjernet hvite bakgrunnen... Noe sånt.

 

Ellers var det ikek så galt. (Nå har jo jeg sagt noe om det meste på dekstoppen din men :p ) Ser jo at du har lagt endel arbeid i den.

Lenke til kommentar
Hjelper mye om du fjerner FireFox greia
Så jeg skal avinstallere FF? viser bare skinet jeg bruker på FF
MSN Vindu tingen var helelr ikke spes pen, passet ikke inn.
Får dessverre ike brukt skin siden jeg har MESS Patch. Det er også et helt elendig utvalg av skins til messenger
Alle diskene dine kunne du gjort noe annet med, et stort ion for hver elns, fjernet hvite bakgrunnen... Noe sånt.
Er lettere å bruke små ikoner en "svære" 48px-ikoner.
Ellers var det ikek så galt. (Nå har jo jeg sagt noe om det meste på dekstoppen din men :p ) Ser jo at du har lagt endel arbeid i den.
Takker. Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

Post et bilde av kun desktoppen da, er litt vanskelig å skille hva som er desktop og hva som er vinduer. :p Om det er slik jeg tror det er nå så er det jo faktiskt ganske nice. :hmm: Tror jeg hadde blitt litt sliten av å se på det i lengden med slike kontraster som du har.

 

EDIT: Jeg er så lei av å trykke feil hele tiden... Kommer med en eller to leifer i hvert ENESTE innlegg jeg har. "elelr, ikek, ENESTe, MSn, bidle" osv...

 

EDIT2: Kan du legge ved den orginale NorskTV'en du bruker? Ikke med sort/hvitt skinnet altså. Bare sliter med at jeg har så mange verjosner liggende av den, lastet ned etterhvert som "blackadder" eller hva han nå enn het la ut oppdateringer av bugs...

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...