Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor i all verden kan jeg finne en fyr?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må

- plukke hvilken som helst lavt til middels erfaren mann

- forsikre deg om at han har en stabil og god inntekt og gjerne et hus eller leilighet

- forsikre deg om at han er forholdsvis selvstendig.

 

Dette gjelder majoriteten av menn i arbeid fra 28 år opp mot pensjonsalder.

 

Deretter må du speile ham i deg selv for å illustrere hvor "like" dere er, og for å danne en hyppig emosjonell tilknytning. Er han uerfaren (dvs. hatt færre enn 10 kvinner) vil det også hjelpe å fortelle ham at

- han er bedre enn andre menn (bl.a. dine ekser)

- han er spesiell

- du kan fortelle ham ting som du aldri har fortalt andre

- han vet mer om deg, og kjenner deg bedre enn noen andre

- han er smart, og at du synes intelligens er sexy

- han er den eneste som kan få deg til å komme på "den måten"

- han er så utrolig omtenksom

- han skiller seg fra andre menn fordi han ikke er redd for kos og nærhet - og vet hvordan man skal gjøre det

- han er den eneste som kan få deg til å føle deg normal, hel, levende, etc...

 

Og speil sexdriven hans.

 

Hver gang han gjør noe spesielt dorky, så si at du er på samme måten, og etterlign ham for å "bevise" det.

 

Form ham etter de arketypiske karakteristikkene du selv er ute etter. Appeller til hans maskuline styrker, og han vil kjempe for å beholde idealet du rammer ham inn med.

 

Fortell triste historier om barndommen din for å fiske etter empati. Si at du har blitt voldtatt. Om du ikke kommer på en bra historie, så si at du ikke er klar for å "åpne deg" for ham ennå fordi du sliter med å stole på folk. Husk at du er et skjørt persilleblad som bare trenger en sterk mann. Som ham.

 

Og bla bla bla... Dette er hvordan forhold ofte starter med manipulative folk. Og det fungerer - spesielt på uerfarne menn. Jo mer en mann fastslår at slike enkle taktikker ikke fungerer på ham, desto mer overkjørt vil han bli når han faktisk opplever det. Og hvorfor ikke bruke slike taktikker? Gitt at du faktisk ikke er en psykopat, er det ingen grunn til å dra spillet lengre enn å få ham på kroken. Han kommer til å elske deg.

 

Husk å fortelle ham at du elsker når han utfordrer deg og setter deg på plass, slik at du ikke ender opp med å gå lei hans naturlig blaute natur.

Endret av Løgn
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Har alltid lurt på svaret på dette evige spørsmålet. Jeg liker niceguys, men er vel egentlig åpen for mye. Datingsider er ikke min greie. Hvor og hvordan i all verden skal jeg finne noen? Hvordan skal jeg vise at jeg er interessert i noen?

Skaff deg en hobby der du deltar aktivt med andre som driver med samme hobby, for eksempel frivillige organisasjoner.

Lenke til kommentar

 

Da må du nesten ut på byen ; )

 

Det er ikke mange "nice guys" på byen. Tror ikke mørket og overdose alkohol er det som tiltrekker "nice guys".

 

OP, du finner de nok på plasser som tiltrekker slike folk. Kanskje bibliotek, diverse fritidsklubber osv.

 

 

Hahah, faktisk det rareste jeg har hørt tror jeg..

Lenke til kommentar

Har alltid lurt på svaret på dette evige spørsmålet. Jeg liker niceguys, men er vel egentlig åpen for mye. Datingsider er ikke min greie. Hvor og hvordan i all verden skal jeg finne noen? Hvordan skal jeg vise at jeg er interessert i noen?

 

For å finne noen må man lete, hvor mye leting har du foretatt deg?

 

Å vise at du har interesse for en mann er ganske enkelt, du starter med å snakke med han...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

Har alltid lurt på svaret på dette evige spørsmålet. Jeg liker niceguys, men er vel egentlig åpen for mye. Datingsider er ikke min greie. Hvor og hvordan i all verden skal jeg finne noen? Hvordan skal jeg vise at jeg er interessert i noen?

For å finne noen må man lete, hvor mye leting har du foretatt deg?

 

Å vise at du har interesse for en mann er ganske enkelt, du starter med å snakke med han...

Hun vil ikke ha en Nice guy...

Lenke til kommentar

Venter fortsatt på at drømmejenta tilfeldig skal dukke opp på en eller annen måte 

Har forøvrig ikke ringeklokke så den jenta på døra er utelukket

Deilig. Venter på at drømmedama faller fra himmelen ned i fanget? Tror nok du må være noe mer aktiv enn det. Men et gyldig spørsmål er jo hvor man finner "nice ladies", for det er stort sett bare horer og fylliker på byen på lørdagskvelden.

 

Så, kan jo vende TS sitt spørsmål. Hvor finner man "nice women"?

Lenke til kommentar

 

 

Da må du nesten ut på byen ; )

 

Det er ikke mange "nice guys" på byen. Tror ikke mørket og overdose alkohol er det som tiltrekker "nice guys".

 

OP, du finner de nok på plasser som tiltrekker slike folk. Kanskje bibliotek, diverse fritidsklubber osv.

 

 

Hahah, faktisk det rareste jeg har hørt tror jeg..

 

 

Javel? Hvorfor det? Noe spesifikt i utsagnet som er feil? Hva slags menn er det egentlig som foretrekker å sjekke damer i mørket? Hva slags menn er det som drikker alkohol for å sjekke damer? Hva slags damer leter de egentlig etter da? De i miniskjørt på vinteren?

Lenke til kommentar

 

 

 

Da må du nesten ut på byen ; )

 

Det er ikke mange "nice guys" på byen. Tror ikke mørket og overdose alkohol er det som tiltrekker "nice guys".

 

OP, du finner de nok på plasser som tiltrekker slike folk. Kanskje bibliotek, diverse fritidsklubber osv.

 

 

Hahah, faktisk det rareste jeg har hørt tror jeg..

 

 

Javel? Hvorfor det? Noe spesifikt i utsagnet som er feil? Hva slags menn er det egentlig som foretrekker å sjekke damer i mørket? Hva slags menn er det som drikker alkohol for å sjekke damer? Hva slags damer leter de egentlig etter da? De i miniskjørt på vinteren?

 

Gratulerer. Du har fordommer.

 

Det er haugevis med tapere på byen som aldri klarer å plukke med seg noen damer uavhengig av hvor fulle de selv eller den aktuelle dama er.

 

Sa jeg tapere? Jeg mente nice guys.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...