Gå til innhold

Venter du fortsatt på Black Friday-bestillingen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er vanligvis ganske forståelsesfull og bryr meg ikke om en pakke kommer et par dager før eller senere, men denne gangen kjenner jeg at jeg blir irritert.

 

Ikke bare har det gått en uke siden bestillingen uten at det har skjedd noe, men "Forventet levering" har vært på "Om 1 dag" hele denne perioden. De har heller ikke funnet det nødvendig å informere kundene sine om de store forsinkelsene, men velger i stedet å late som ingenting og håpe det beste. Å ha forsinkelser er en ting, men man kan i det minste forklare/unnskylde seg slik at folk vet hvorfor de ikke får pakkene sine.

 

På facebook har de flere ganger sagt at de regner med å få ut alle BF-ordrene "i løpet av dagen" i tillegg til de vanlige standardsvarene. Dette sa de tre dager på rad, og nå leser jeg på Tek at de regner med at det tar enda "et par dager", noe som får meg til å mistenke at de bevisst lyver folk i trynet for å roe dem ned.

 

At de i tillegg prioriterer ordre som har kommet inn etter Black Friday (de som ikke kan avspises med "grunnet stor pågang etc etc.") har fått begeret til å renne over for min del.

 

Skjønner din frustrasjon og jeg er helt enig. Helt på trynet at de ikke informerer kundene. Men det er ikke helt riktig at de prioriterer BF-kundene sist. Jeg bestilte noe på mandag hos komplett som enda ikke er sendt. Håper de rydder opp raskt.

Lenke til kommentar

Det verste var egentlig at det ikke var noe som helst ydmykhet om at det tok så lang tid å sende varene. Ingen info før man tar kontakt med de, også opplever man at folk som har bestilt seinere en deg allerede har fått varen. Men eg fikk en god forklaring på det på mail nr.20 til kundeservice, og da var det egentlig ganske logisk hvorfor min pakke tok litt ekstra tid. Hadde eg fått den forklaringen på den 1. Mailen så hadde de nok spart mye frustrasjon for meg og den stakkars kundebehandleren, som nok er ganske overarbeidet denne uken.

Lenke til kommentar

Det verste var egentlig at det ikke var noe som helst ydmykhet om at det tok så lang tid å sende varene. Ingen info før man tar kontakt med de, også opplever man at folk som har bestilt seinere en deg allerede har fått varen. Men eg fikk en god forklaring på det på mail nr.20 til kundeservice, og da var det egentlig ganske logisk hvorfor min pakke tok litt ekstra tid. Hadde eg fått den forklaringen på den 1. Mailen så hadde de nok spart mye frustrasjon for meg og den stakkars kundebehandleren, som nok er ganske overarbeidet denne uken.

 

ja har du lyst å dele dette svaret med deg, eller skal vi alle sende mail til komplett for svar?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...