Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva slags menneske er min kjæreste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

takk for alle svar på mitt spørsmål. igår hadde vi en fæl krangel som har fortsatt idag. jeg prøver å komme henne i møte med å si at jeg ønsker å finne en løsning, men at vi sammen må gjøre endringer som gjør at vi begge blir fornøyd. istedenfor å takke ja til mitt tilbud om dialog og forsoning, fortsetter hun å spy ut en endeløs rekke av beskyldninger og hva jeg gjør galt. dvs alt i hennes øyne. Å få en dialog med henne virker umulig, hun bare pøser på med temaer fra gamle konflikter og forsvar for hennes egne handlinger. har følelsen av hva enn jeg sier, så hører hun ikke etter. skremmende rett og slett. jeg tror ikke dette kan fortsette.

 

Anonymous poster hash: a75b2...476

 

 

Høres ikke bra ut. Er enig i at større eller mindre grad av skjult narsissisme bør vurderes som forklaringsmodell i denne saken. Kanskje Dag1234 har noe mer fornuftig å si om saken, som erfaren psykolog. Sikkert lov å sende ham en PM.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

TS: Jeg kjenner igjen situasjonen, har vært i en lignende setting. Viktig her er å ikke være så fokusert på hva hun kan endre på, for det kan ikke du gjøre noe med. Men om du ønsker å beholde henne, så må endringene starte ved deg først. Du er den eneste du kan endre. Og så får du håpe signalet når frem. Det kan være du som er årsaken. Menneskepsykologi er et eget fag. Ikke uten grunn. Det kan være DU som ikke forstår. Det du utgangspunktet du kan gjøre noe med. Det eneste du kan påvirke. Lykke til. Håper det vil gå bra med dere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...