Gå til innhold

Netflix lanserer offline-modus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Genialt, nå trenger jeg bare finne noe det er verd å se på norsk netflix.

 

 

 

 

 

 

 

 

Faen.

 

Ja samme her, for lite nytt. Så en serie, husker ikke hvilken, men ble ikke ferdig. Så måtte se resten på en annen måte.

Burde ikke hvert slik.

I løpet av det neste året skal Netflix gi ut 600 timer med Netflix-original filmer og TV-serier, og de har allerede gitt ut veldig mye av Netflix-original innhold. Veldig vanskelig å få sett ferdig alt det gode innholdet som har kommet siste halvåret.

For de beste varene er det butikkene selv som lager?

Ja. Jamfør ICA sin "ICAs egne varer" reklame som gikk som en farsott på norske og svenske tv-skjermer for noen år siden.

Lenke til kommentar

Dette betyr at alle kan se i 4k. butikkene kommer til å selge 4k utstyr som varme hvetekaker.

Tror ikke folk flest bryr seg om 4K.

 

Men uansett, dette betyr at Netflix kanskje får forsyne seg av lommeboka mi. De må bare gjøre det skikkelig.

 

Ingen penger fra meg før full offline-støtte er på plass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kun på android og ios?

Nei det må kunne lastes ned på pc og deles via dlna før det blir aktuelt. (i full bluray kvalitet).

Holder meg til curiosity stream og resten får gå som vanlig via bluray rip og plex. 

 

Nå har de vel aldri hatt bluraykvalitet på noe som helst, og det er nok ikke noe som innføres med denne funksjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Da må eg få spørre idiotspørsmålet. Ikke bli sur:

 

Har du oppdatert appen?

Hehe... nei jeg hadde glemt å oppdatere :)

 

 

 

Nå går det an å lagre filmer også. Men de legger seg på innebygd lagringsplass... ikke på SD kort :(

 

Legger seg på SD-kort her. Har du flyttet appen over til SD-kortet?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

 

 

Da må eg få spørre idiotspørsmålet. Ikke bli sur:

 

Har du oppdatert appen?

Hehe... nei jeg hadde glemt å oppdatere :)

 

 

 

Nå går det an å lagre filmer også. Men de legger seg på innebygd lagringsplass... ikke på SD kort :(

 

Legger seg på SD-kort her. Har du flyttet appen over til SD-kortet?

 

Går ikke an å flytte appen til SD kort.

Lenke til kommentar

Lastet ned en 57min film(House of Cards første episode) på "høy" kvalitet og ble en nedlasting på skarve 187MB :( Labert kvalitet må jeg si.

Når jeg lastet ned den samme episoden var den på 447 MB. Er du sikker på at du har lastet ned hele episoden eller at "Videokvalitet på nedlastinger" er satt til høy under app-innstillinger?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...