Gå til innhold

Investere i Lyoness?


Momspaghetti

Anbefalte innlegg

Noen som har mer og oppdatert 'inside information' fra «Fri Ørnen» teamet med Duen i spissen eller et av de andre teamene? (Hvor mange er det egentlig.. 2-3?) Vi får håpe det blir en avklaring før mai måned - det er jo heller ikke garantert. Nei, nå skal ikke jeg være så negativ... ;-)

Vi har Team> 

 

 Kristin Moslått og Jimmy Larsen

 

De holder"Team one Norway"

 

Med 2400 deltagere på Facebook for å si noe om størrelsen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest bruker-457060

Advokat

Mag. Josef Fromhold

 

Går frem at han har vunnet flere hundre saker.

 

"Lyoness må ikke bare betale hele hovedstaden, men renter på 4% - godt over bankrenten - og erstatte kostnadene ved rettssaken. "

 

https://www.fromhold.net/lyoness

 

For å ha en god sak mot Lyoness, må man ha blitt medlem før 2014. Før Lyoness måtte ta et navneskifte til Lyconet.

 

Noen som har erfaring med dette ?

Neida. En trenger ikke det. Omorganiseringen til Lyconet presset seg fram etter at de tapte i Østerrisk høyesterett. Jeg gjentar, de tapte ?

Og de har bare fortsatt å tape for de lavere nivåene. Anker aldri.

Nå er det på nytt tatt ut etterforskning mot de, og Helmut Freydl.

Endret av bruker-457060
Lenke til kommentar

La oss tenke oss lotteritilsynet stenger butikken i Norge fra 1/4 2018. Hva kan vi forvente oss vidre da ang lyoness og Norge ? Hva vil dette medføre for markedsførere i Norge ? for butikker som er med ? for casback medlemer ? Vil alt være som det er til evt en rettskraftig dom i rettsvesen er gjeldene ? Og hvordan vil evt krav mot lyoness fra butikker og msrkedsførere kunne bli ? Dette er vel jus og ikke mitt felt men veldig glad om noen som har peiling kunne svare på dette her

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er selv veldig interessert i å se hvilken retning denne saken tar. Jeg har selv en tidligere venn som er med på galskapen og ble fornærmet da jeg sa at " du må gi faen i være med i ett pyramidespill, smartere enn som så " vel vel, den gang ei. Denne personen er ikke villig til å si hvor mye han har "tjent" på dette, ei heller hvor mye han har gått inn med, men mistenker at det er en del. Har har også uttalt seg med å si at visst selskapet blir ulovligt i Norge, vil denne personen heller flytte til utlandet hvor dette er lovligt. Så det sier litt om desperasjonen som er ute og går.

 

Informerte han også om at Adressa var på utkikk etter noen som har erfaring med Lyoness, og da sa han at han ikke har lovdt å uttale seg på vegne av Lyoness/Lyconet. Dette finner jeg meget underholdende med tanke på hvor dypt innvolvert han er i selskapet, men likevel ikke velger å uttale seg. 

 

Gleder meg virkelig til å se utviklingen i denne saken og denne tråden har gjort dagene mine mye bedre. Keep it up ! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gøy å høre, det er virkelig en brennpunkt type historie dette. Og det er smått utrolig hva litt aktivisme på forumet her har bidratt med. Ikke bare greide gi å fjerne 80 nettbutikker fra samarbeidet, men også lekket intern informasjon som avslører rent lureri, jobbet med utenlandske venner, lagt ut videoer som har fått noen tusen views osv. :) det gleder meg å tenke på at Terje og Thor sitter og følger med uten å kunne gjøre noe. Men de har vel nok å gjøre med å planlegge rettsak. Kluet er at disse folkene fort kan komme unna med det de har gjort, dette er jo ikke deres første pyramidespill. Derfor savner jeg at NRK, vg og db skriver saker om dette slik at det ikke blir så lett glemt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Slik eg har fått pressentert sky løsninga,så er det først suporter butikken som gir fordeler,så da det enkelte lands marked er klart,slik som i ilalia blir clubene presentert som White label og sender ut kort til fansen sin,følger med litt .lurer litt på den italia skya ,store medlemsmasser i gang der nede,som faktisk har nok butikker å bruke kortet i,og støtte cluben sin.https://www.myworld.com/en/

Endret av Tommelopp
Lenke til kommentar
Gjest bruker-457060

Nei. Feks Roma sender ikke ut kort, men du kan få ett ved å henvende deg i supporterbutikken. Det gir deg ingen fordeler/rabatter etc på billetter eller andre utgifter ift klubben/kampene. Kun i supporterbutikken. Om det er det samme som gjelder for Inter vet jeg mer om i morgen.

 

Behersker du italiensk?

Lenke til kommentar

Ser det er flere og flere som skriver i denne tråden, med nyoppretta profil sånn typ idag.. så bra! Om det er for å «spane», kverrulere, diskutere, reparere, impregnere, empatisere, suspandere, så er det vel goodshit ;-) Vi er nok uansett flere som vil ha skiten fjernet fra jordens overflate.. 6.april, folkens. Så går det vel en mnd. Dette blir spennende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest bruker-457060

De blir veldig fornærmet Cookiey?

Og det er dessverre mange brutte relasjoner der ute. Det er del av illusjonen hvor du selvfølgelig blir mer suksessfull jo mer du henger med tilhengere, og mistror en hver som er kritisk. Dette er en bevisst del av opplegget.

 

Når det gjelder det å uttale seg på vegne av Lyoness så er det litt paradoksalt. De kan bli ekskluderte i følge reglene, men som vi har sett her inne og i andre kommentarfelt så har kanskje ikke så mange fått med seg den biten.

I tillegg så er det jo ett godt brukt argument at de er markedsførere og trenes til nettopp dette. Da med hovedfokus på verving.

Endret av bruker-457060
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...