Gå til innhold

Investere i Lyoness?


Momspaghetti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest bruker-457060

Lol ? I know.. Pressekontakten deres Mr. Wenninger skal være rimelig forbanna over at dette fortsetter ?

 

Bayern München: Nei vi har ikke ett samarbeid med Lyoness.

Lyoness: Hei se på oss, vi har Bayern München som partner.

?

Lenke til kommentar

Står ingenting på lyoness sine sider om at Bayern Munchen sin supporterbutikk nå er med. Selvfølgelig får dere disse svarene dersom dere spør dem direkte NÅ. Henter dere opp gammel info og gamle forhold for så å diskuterer og krangle dere frem om disse?  

Lenke til kommentar

Står ingenting på lyoness sine sider om at Bayern Munchen sin supporterbutikk nå er med. Selvfølgelig får dere disse svarene dersom dere spør dem direkte NÅ. Henter dere opp gammel info og gamle forhold for så å diskuterer og krangle dere frem om disse?  

Det var denne nye markedsføreren som påstod det. Skader ikke at Lyoness sine feilgrep blir gjentatt. Hvis du er her for å forsvare dem, lykke til :p

Endret av PgUp
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Må bare si at det er utrolig bra av bedriftene som tar tak i dette og tar god avstand fra lyoness. Desverre ikke alle som er like flinke til å gjøre dette. Har fortsatt ikke fått noe svar fra proteinfabrikken, så da velger jeg å handle fra deres konkurenter istedenfor :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest bruker-457060

Står ingenting på lyoness sine sider om at Bayern Munchen sin supporterbutikk nå er med. Selvfølgelig får dere disse svarene dersom dere spør dem direkte NÅ. Henter dere opp gammel info og gamle forhold for så å diskuterer og krangle dere frem om disse?

På ingen måte?

Mitt innlegg med Bayern München ble publisert i en stor Lyconet gruppe i går.

Det er ikke jeg som driver med markedsføring her ?

Så da er det vel innafor og ta en telefon å høre da?

 

Eller hva synes du? Skal vi ignorere det?

Endret av bruker-457060
Lenke til kommentar

 

Står ingenting på lyoness sine sider om at Bayern Munchen sin supporterbutikk nå er med. Selvfølgelig får dere disse svarene dersom dere spør dem direkte NÅ. Henter dere opp gammel info og gamle forhold for så å diskuterer og krangle dere frem om disse?

På ingen måte

Mitt innlegg med Bayern München ble publisert i en stor Lyconet gruppe i går.

Det er ikke jeg som driver med markedsføring her

Så da er det vel innafor og ta en telefon å høre da?

 

Eller hva synes du? Skal vi ignorere det?

 

Mailen min er datert 07.02.2018...Er ikke så "gammelt" syns jeg, eller skal vi få det bekreftet hver uke? :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er jo nesten en tragedie i seg sjøl hvilke summer det må handles for, vis alle som gikk inn med kapital i dette skal ha 10-gangen tilbake

 

230mill omsetning

 

19mill fra handel. 9% av den totale omsetningen

210mill fra verving. 91% av den totale omsetningen

 

210mill ganger 10 = 2,1Milliard

 

Vis man går utifra at Lyoness tar 10% fra hvert kjøp, og at 2% av dette går til sky og sparing må det handles for kr 105.000.000.000....105 Milliarder Norske kroner! 1/12 elns av Statsbudsjettet må det handles for i Lyoness butikker :p

 

I og med at nesten ikke en eneste butikk av størrelse er med i dette, og alle de store kjedene har blankt avvist Lyoness. Så har jo Lyoness ikke sett andre muligheter enn å Forfalske samarbeid med de store aktørene som Elkjøp, For å lure folk inn i dette pyramide opplegget med en falsk cashback-maske..om at alle pengene kommer fra handel, mens det kommer fra verving.. og realiteten er nok at vis noen har tjent penger på Sky/Sparing kommer dette fra noen andre som har betalt seg inn med Sky/Sparing og ingen ting fra handel

 

Lyoness er en Tragedie, Folk som har tatt lån på Kreditt og satset hus og hjem.. :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest bruker-457060

Det er kun ett fåtall som har hevdet at dette er en god ide ?

Regnestykket ditt stemmer ikke helt, men det må ett vanvittig forbruk til for å forsvare dette.

Lenke til kommentar

Når jeg ble med likte jeg idé om tjene penger på handel i nåtid og fremtid og syntes konseptet var spennende med tanke på de fortalte 100 land var målet og 1 milliard handlende kunder i verden :) I Norge 1 million casback medlemmer og 10 tusen butikker. Vi fikk høre der ville da komme store kjeder med og noen litt opp i level fortalte at lyoness ville kjøpe opp trumpf kortet og dermed alle disse medlemmer ville da bli integrert i lyoness. Flott hva ? noen fantaserte også at Norges idrettsforbund ville bli med og legge alle forbund under seg og de igjen klubber og osv ( pyramide ) og norsk tipping ville få en stor konkurrent. Wovv tenkte jeg godtroende og glad for aldri likt folk spiller seg gale på spill og mister gård og grund pga spille gale. Jeg var skeptisk til dette konsept fra begynnelsen av og stilte noen kritiske ? men fikk da til svar det ikke skulle gjøres i gruppene men til uppline og kompetanse planen var viktig og lære i så måte for da trengte jeg ikke spørre om noenting. Det som fikk opp mine øyne og varsel lampene gikk fra gult til rødt var jaget de forlangte ang verve nye msrkedsfører og selge skyer osv.Være med på møter i dress og halleluja stemning osv var et must. Dette maset om verve venner og familie var ikke min greie og jeg skjønte jeg var viklet inn i noe jeg ikke likte. Konseptet kunne være spennende med riktig ledelse og med tanke på reel handel og gi bort gratis kort og stimulerer til handel og få tak i varme butikker osv. Verve markeds førere og selge skyer og alle måtte gå ESP på minimum 400 kr for få lov og få betaling ( deltakeravgift ) gjør dette fra et spennende konsept til rett og slett et ponzi selskap som gjør casback world til et skalkeskjul for svindel satt i system. En riktig god påske ønskes :)

Endret av Petter100
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Advokat 

Mag. Josef Fromhold

 

Går frem at han har vunnet flere hundre saker.

 

"Lyoness må ikke bare betale hele hovedstaden, men renter på 4% - godt over bankrenten - og erstatte kostnadene ved rettssaken. "

 

https://www.fromhold.net/lyoness

 

For å ha en god sak mot Lyoness, må man ha blitt medlem før 2014. Før Lyoness måtte ta et navneskifte til Lyconet. 

 

Noen som har erfaring med dette ? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når jeg ble med likte jeg idé om tjene penger på handel i nåtid og fremtid og syntes konseptet var spennende med tanke på de fortalte 100 land var målet og 1 milliard handlende kunder i verden :) I Norge 1 million casback medlemmer og 10 tusen butikker. Vi fikk høre der ville da komme store kjeder med og noen litt opp i level fortalte at lyoness ville kjøpe opp trumpf kortet og dermed alle disse medlemmer ville da bli integrert i lyoness. Flott hva ? noen fantaserte også at Norges idrettsforbund ville bli med og legge alle forbund under seg og de igjen klubber og osv ( pyramide ) og norsk tipping ville få en stor konkurrent. Wovv tenkte jeg godtroende og glad for aldri likt folk spiller seg gale på spill og mister gård og grund pga spille gale. Jeg var skeptisk til dette konsept fra begynnelsen av og stilte noen kritiske ? men fikk da til svar det ikke skulle gjøres i gruppene men til uppline og kompetanse planen var viktig og lære i så måte for da trengte jeg ikke spørre om noenting. Det som fikk opp mine øyne og varsel lampene gikk fra gult til rødt var jaget de forlangte ang verve nye msrkedsfører og selge skyer osv.Være med på møter i dress og halleluja stemning osv var et must. Dette maset om verve venner og familie var ikke min greie og jeg skjønte jeg var viklet inn i noe jeg ikke likte. Konseptet kunne være spennende med riktig ledelse og med tanke på reel handel og gi bort gratis kort og stimulerer til handel og få tak i varme butikker osv. Verve markeds førere og selge skyer og alle måtte gå ESP på minimum 400 kr for få lov og få betaling ( deltakeravgift ) gjør dette fra et spennende konsept til rett og slett et ponzi selskap som gjør casback world til et skalkeskjul for svindel satt i system. En riktig god påske ønskes :)

 

Hvis Lyoness hadde et snev av intensjoner og operere lovlig, skulle de ha stoppet og selge PM og skyer for lenge siden. De kanskje 10 000 aktive medlemmene i Cashback(som bruker kortet) og 20 000 PM er alt for mye! 

Lenke til kommentar

 

Når jeg ble med likte jeg idé om tjene penger på handel i nåtid og fremtid og syntes konseptet var spennende med tanke på de fortalte 100 land var målet og 1 milliard handlende kunder i verden :) I Norge 1 million casback medlemmer og 10 tusen butikker. Vi fikk høre der ville da komme store kjeder med og noen litt opp i level fortalte at lyoness ville kjøpe opp trumpf kortet og dermed alle disse medlemmer ville da bli integrert i lyoness. Flott hva ? noen fantaserte også at Norges idrettsforbund ville bli med og legge alle forbund under seg og de igjen klubber og osv ( pyramide ) og norsk tipping ville få en stor konkurrent. Wovv tenkte jeg godtroende og glad for aldri likt folk spiller seg gale på spill og mister gård og grund pga spille gale. Jeg var skeptisk til dette konsept fra begynnelsen av og stilte noen kritiske ? men fikk da til svar det ikke skulle gjøres i gruppene men til uppline og kompetanse planen var viktig og lære i så måte for da trengte jeg ikke spørre om noenting. Det som fikk opp mine øyne og varsel lampene gikk fra gult til rødt var jaget de forlangte ang verve nye msrkedsfører og selge skyer osv.Være med på møter i dress og halleluja stemning osv var et must. Dette maset om verve venner og familie var ikke min greie og jeg skjønte jeg var viklet inn i noe jeg ikke likte. Konseptet kunne være spennende med riktig ledelse og med tanke på reel handel og gi bort gratis kort og stimulerer til handel og få tak i varme butikker osv. Verve markeds førere og selge skyer og alle måtte gå ESP på minimum 400 kr for få lov og få betaling ( deltakeravgift ) gjør dette fra et spennende konsept til rett og slett et ponzi selskap som gjør casback world til et skalkeskjul for svindel satt i system. En riktig god påske ønskes :)

Hvis Lyoness hadde et snev av intensjoner og operere lovlig, skulle de ha stoppet og selge PM og skyer for lenge siden. De kanskje 10 000 aktive medlemmene i Cashback(som bruker kortet) og 20 000 PM er alt for mye!

Med tanke på at Norge skal være ferdig utbygget innen utgangen av 2019 med 1 million casback medlemmer og 10 tusen butikker burde de nå etter 5 år ha hatt 500 tusen medlemmer og 5 tusen butikker som er minimum. Mye mer attraktivt og verve PM og selge skyer og ESP og klatre i level er svaret på dette

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...