Gå til innhold

Investere i Lyoness?


Momspaghetti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Clas har kryptrert den så helt umulig og få delt den ..de ønsker jo selvsagt ikke dele den med allmenheten.

Bruk mobiltelefonen og ta bilde/film og last opp.

https://streamable.com/qfdht

Takk! :D Noen sender til lotteritilsynet? "Viktig at dere opptrer profesjonelt." Hahahah. De har brent seg noe sinnsykt her.
Kansje Clas driver med april spøk ( snart tiden for det ) for dette ble vel mye skrøner og bedrag .. Endret av Petter100
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nytt selskap liksom.

Det er jo bare en navneendring:

 

Foretaksnavn: LYONESS NORWAY AS

Organisasjonsnummer: 898 800 342

Forretningsadresse: Lysaker torg 15, 1366 LYSAKER

Kommune: 0219 BÆRUM

Organisasjonsform: Aksjeselskap    

Nytt foretaksnavn: MYWORLD NORWAY AS

Foretaksregisteret 01.03.2018 
 

Samt endring i styre:

Styrets leder: Fernando Jorge Ferreira Grave Da Silva, Av.Wenceslau Balserio Guerra 115-3C PT-2775-313 Parede, Portugal    transp.gif

Varamedlem: Claes Gunnar Martin Gunnarson

 

som erstattet:

Styrets leder: Marko Sedovnik, Ptujska Cesta 42, Slovenia    transp.gif  
Varamedlem: Monika Murarova

Endret av rambler64
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Under kommer en kopi av ett  innlegg på facebooksiden til Adresseavisen den 23 Mars i år.. 

 

"Vi ønsker å komme i kontakt med folk som har erfaringer fra Lyoness. Ta kontakt med oss på privat melding, eller på e-post: tarjei.ofstad@adresseavisen.no."

 

166 innlegg under de innlegget.. Veldig få positive ;)

 

K

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha. Brukte mange timer på å lese meg gjennom plenty av sider i denne tråden nå. Morsom lesing, til tider hysterisk morsomt ? Har også vært på et slikt møte med en lyconet-gjeng og det ringte mange bjeller da det ble snakket om så store summer i mulig inntekt.... Pluss alt maset i ettertid da. Det som høre for godt ut til å være sant er jo det. Basta bom!

 

Morsom lesing og topp at du kommer med inside info Petter100, keep it going ? men kanskje et tips å fjerne liken på det bildet du delte her? Der Mr. Due lover 30 ganger ditt kjøp tilbake. Og stemmer det det du sier om at de vet det skrives på forumet her finner de jo muligens fort ut hvem av de 315stk likerne som er deg? Vil jo ha mer underholdning og inside løgner? ??

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Haha. Brukte mange timer på å lese meg gjennom plenty av sider i denne tråden nå. Morsom lesing, til tider hysterisk morsomt Har også vært på et slikt møte med en lyconet-gjeng og det ringte mange bjeller da det ble snakket om så store summer i mulig inntekt.... Pluss alt maset i ettertid da. Det som høre for godt ut til å være sant er jo det. Basta bom!

 

Morsom lesing og topp at du kommer med inside info Petter100, keep it going men kanskje et tips å fjerne liken på det bildet du delte her? Der Mr. Due lover 30 ganger ditt kjøp tilbake. Og stemmer det det du sier om at de vet det skrives på forumet her finner de jo muligens fort ut hvem av de 315stk likerne som er deg? Vil jo ha mer underholdning og inside løgner

Er jo umulig å si hvem som lekker det uansett. Og ikke sikkert det er Petter100 selv som lekker. 

 

Link til facebook posten: https://www.facebook.com/adressa.no/posts/10155460396289016

 

Mange som blir tagget og kalt ut der, fantastisk :D

 

Hva synes du var det beste med tråden? :p Ingvald? :D

Endret av PgUp
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Haha. Brukte mange timer på å lese meg gjennom plenty av sider i denne tråden nå. Morsom lesing, til tider hysterisk morsomt Har også vært på et slikt møte med en lyconet-gjeng og det ringte mange bjeller da det ble snakket om så store summer i mulig inntekt.... Pluss alt maset i ettertid da. Det som høre for godt ut til å være sant er jo det. Basta bom!

 

Morsom lesing og topp at du kommer med inside info Petter100, keep it going men kanskje et tips å fjerne liken på det bildet du delte her? Der Mr. Due lover 30 ganger ditt kjøp tilbake. Og stemmer det det du sier om at de vet det skrives på forumet her finner de jo muligens fort ut hvem av de 315stk likerne som er deg? Vil jo ha mer underholdning og inside løgner

Er jo umulig å si hvem som lekker det uansett. Og ikke sikkert det er Petter100 selv som lekker. 

 

Link til facebook posten: https://www.facebook.com/adressa.no/posts/10155460396289016

 

Mange som blir tagget og kalt ut der, fantastisk :D

 

Hva synes du var det beste med tråden? :p Ingvald? :D

 

Tja, er jo forsåvidt sant det, men fortsatt ikke vanskelig å finne 1 av 315stk om man går inn for det. Liker å leve på kanten isåfall vedkommende som er vår muldvarp!

Haha, Ingvald ja... Topp lesing  :cool: Men mange morsomme deler og diskusjoner her, morsomt å se så mange som driter på draget  :lol:

Skjønner ikke at det ikke ringer flere bjeller hos folk....

Lenke til kommentar

 

 

Haha. Brukte mange timer på å lese meg gjennom plenty av sider i denne tråden nå. Morsom lesing, til tider hysterisk morsomt Har også vært på et slikt møte med en lyconet-gjeng og det ringte mange bjeller da det ble snakket om så store summer i mulig inntekt.... Pluss alt maset i ettertid da. Det som høre for godt ut til å være sant er jo det. Basta bom!

 

Morsom lesing og topp at du kommer med inside info Petter100, keep it going men kanskje et tips å fjerne liken på det bildet du delte her? Der Mr. Due lover 30 ganger ditt kjøp tilbake. Og stemmer det det du sier om at de vet det skrives på forumet her finner de jo muligens fort ut hvem av de 315stk likerne som er deg? Vil jo ha mer underholdning og inside løgner

Er jo umulig å si hvem som lekker det uansett. Og ikke sikkert det er Petter100 selv som lekker.

 

Link til facebook posten: https://www.facebook.com/adressa.no/posts/10155460396289016

 

Mange som blir tagget og kalt ut der, fantastisk :D

 

Hva synes du var det beste med tråden? :p Ingvald? :D

Tja, er jo forsåvidt sant det, men fortsatt ikke vanskelig å finne 1 av 315stk om man går inn for det. Liker å leve på kanten isåfall vedkommende som er vår muldvarp!

Haha, Ingvald ja... Topp lesing :cool: Men mange morsomme deler og diskusjoner her, morsomt å se så mange som driter på draget :lol:

Skjønner ikke at det ikke ringer flere bjeller hos folk....

Jeg elsker og leve på kanten og leve litt farlig..Gruppa jeg hentet innlegget ang Duesund lover 30 ganger tilbake var det ca 1500 - 2000 stk som ble kastet ut når Bergens avisen begynte skrive om saken for alvor i fjor høst. Jeg viser jo kun fakta i saken og Bergens avisen har gjengitt dette og intervjuet her diktator Duesund i saken og vedkommende general står for sine ord . Ikke snau den karen der ang lovnader i sin virksomhet. Alle oppegående folk med litt sirkulasjon i toppen skjønner jo dette stinker fisk og er ponzi - pyramide svindel. Er en grunn til lotteritilsynet mener det samme , de tar liksom ikke ting ut av løse lufta ..
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Haha. Brukte mange timer på å lese meg gjennom plenty av sider i denne tråden nå. Morsom lesing, til tider hysterisk morsomt Har også vært på et slikt møte med en lyconet-gjeng og det ringte mange bjeller da det ble snakket om så store summer i mulig inntekt.... Pluss alt maset i ettertid da. Det som høre for godt ut til å være sant er jo det. Basta bom!

 

Morsom lesing og topp at du kommer med inside info Petter100, keep it going men kanskje et tips å fjerne liken på det bildet du delte her? Der Mr. Due lover 30 ganger ditt kjøp tilbake. Og stemmer det det du sier om at de vet det skrives på forumet her finner de jo muligens fort ut hvem av de 315stk likerne som er deg? Vil jo ha mer underholdning og inside løgner

Er jo umulig å si hvem som lekker det uansett. Og ikke sikkert det er Petter100 selv som lekker. 

 

Link til facebook posten: https://www.facebook.com/adressa.no/posts/10155460396289016

 

Mange som blir tagget og kalt ut der, fantastisk :D

 

Hva synes du var det beste med tråden? :p Ingvald? :D

 

Tja, er jo forsåvidt sant det, men fortsatt ikke vanskelig å finne 1 av 315stk om man går inn for det. Liker å leve på kanten isåfall vedkommende som er vår muldvarp!

Haha, Ingvald ja... Topp lesing  :cool: Men mange morsomme deler og diskusjoner her, morsomt å se så mange som driter på draget  :lol:

Skjønner ikke at det ikke ringer flere bjeller hos folk....

 

Det virker åpenbart for oss som nå sitter med masse info og innsikt i hva MLM og pyramidespill er. Men mange har dessverre ikke sett faresignalene før det var for sent. 

 

Det at de bruker venner / familie til rekruttering gjør at det er lettere å tro på det som blir sagt. 

 

Det er ulike personer som er med på dette. De som sitter helt på toppen vet såklart at dette er en svindel, men de bryr seg ikke så lenge de har mulighet til å bli rike. Så er det alle under, markedsførerene, som prøver å bli rike ved å rekruttere andre. De er alltid vage når de forteller deg hva det dreier seg om. Hadde de sagt at dette var Lyoness kunne folk googlet det og sett faresignaler med en gang. Men de later som det er store businessmuligheter og viser til rabattkort og samarbeid med store bedrifter og nettbutikker .Så dette må jo være legit, man kan handle på Lindex og SAS! 

 

Så når de har fått deg med på et møte spiller de på sosiale normer som hindrer deg i å stille kritiske spørsmål, du vil jo ikke fornærme noen. Og de ved siden av deg blir med så du kan jo heller ikke gå glipp av denne muligheten. Når du først har kjøpt inn i dette blir det vanskelig å ta inn over seg kritikk. Du er jo ingen idiot, det var jo venner og familie som vervet meg og de kan jeg stole på, jeg må tenke positivt for en gang kan jeg bli millionær! Du velger bevisst å stole på lederne som beroliger deg om at alt er i orden, de ble jo rike så det er jo bevis på at det fungerer!

 

De på toppen driver kynisk utnyttelse av mennesker på en måte som er vanskelig for de fleste av oss å forstå. De gjør vanlige folk til kriminelle, ødelegger sitt eget rykte når spillet endelig faller, og i verste fall bidrar til at folk havner i dyp gjeld og ikke har råd til livsviktig kreftbehandling. De skulle hatt mange år i fengsel. 

Endret av PgUp
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Haha. Brukte mange timer på å lese meg gjennom plenty av sider i denne tråden nå. Morsom lesing, til tider hysterisk morsomt Har også vært på et slikt møte med en lyconet-gjeng og det ringte mange bjeller da det ble snakket om så store summer i mulig inntekt.... Pluss alt maset i ettertid da. Det som høre for godt ut til å være sant er jo det. Basta bom!

 

Morsom lesing og topp at du kommer med inside info Petter100, keep it going men kanskje et tips å fjerne liken på det bildet du delte her? Der Mr. Due lover 30 ganger ditt kjøp tilbake. Og stemmer det det du sier om at de vet det skrives på forumet her finner de jo muligens fort ut hvem av de 315stk likerne som er deg? Vil jo ha mer underholdning og inside løgner

Er jo umulig å si hvem som lekker det uansett. Og ikke sikkert det er Petter100 selv som lekker.

 

Link til facebook posten: https://www.facebook.com/adressa.no/posts/10155460396289016

 

Mange som blir tagget og kalt ut der, fantastisk :D

 

Hva synes du var det beste med tråden? :p Ingvald? :D

Tja, er jo forsåvidt sant det, men fortsatt ikke vanskelig å finne 1 av 315stk om man går inn for det. Liker å leve på kanten isåfall vedkommende som er vår muldvarp!

Haha, Ingvald ja... Topp lesing :cool: Men mange morsomme deler og diskusjoner her, morsomt å se så mange som driter på draget :lol:

Skjønner ikke at det ikke ringer flere bjeller hos folk....

Det virker åpenbart for oss som nå sitter med masse info og innsikt i hva MLM og pyramidespill er. Men mange har dessverre ikke sett faresignalene før det var for sent.

 

Det at de bruker venner / familie til rekruttering gjør at det er lettere å tro på det som blir sagt.

 

Det er ulike personer som er med på dette. De som sitter helt på toppen vet såklart at dette er en svindel, men de bryr seg ikke så lenge de har mulighet til å bli rike. Så er det alle under, markedsførerene, som prøver å bli rike ved å rekruttere andre. De er alltid vage når de forteller deg hva det dreier seg om. Hadde de sagt at dette var Lyoness kunne folk googlet det og sett faresignaler med en gang. Men de later som det er store businessmuligheter og viser til rabattkort og samarbeid med store bedrifter og nettbutikker .Så dette må jo være legit, man kan handle på Lindex og SAS!

 

Så når de har fått deg med på et møte spiller de på sosiale normer som hindrer deg i å stille kritiske spørsmål, du vil jo ikke fornærme noen. Og de ved siden av deg blir med så du kan jo heller ikke gå glipp av denne muligheten. Når du først har kjøpt inn i dette blir det vanskelig å ta inn over seg kritikk. Du er jo ingen idiot, det var jo venner og familie som vervet meg og de kan jeg stole på, jeg må tenke positivt for en gang kan jeg bli millionær! Du velger bevisst å stole på lederne som beroliger deg om at alt er i orden, de ble jo rike så det er jo bevis på at det fungerer!

 

De på toppen driver kynisk utnyttelse av mennesker på en måte som er vanskelig for de fleste av oss å forstå. De gjør vanlige folk til kriminelle, ødelegger sitt eget rykte når spillet endelig faller, og i verste fall bidrar til at folk havner i dyp gjeld og ikke har råd til livsviktig kreftbehandling. De skulle hatt mange år i fengsel.

Bra oppsummert og dette stemmer bra med min opplevelse i selskapet. Det er nok mange vennskap som ryker her og familie relasjoner osv. Jeg har skrevet dette før her på forum at folk har lånt store summer bak ryggen på sine ektefeller og i kjølevannet av dette vil det også komme skilsmisser og mulig selvmord i værste fall. Så jeg har faen ikke dårlig samvittighet når jeg legger ut ting som er hentet fra hemmelige grupper. Jeg gjør dette for advare folk og kan noen ha lest og fått med seg ting vi legger ut og dermed takker nei til bli med har jeg oppnådd litt bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest bruker-457060

De selverklærte ekspertene på markedsføring... Markedsfører ett falsk samarbeid. Japp....

Ett informasjonsmøte og Worre på øret, og du er klar...

Og de mener Direktesalgsgjengen er misunnelig pga den høye standarden??

post-457060-0-22664500-1522314805_thumb.jpg

Lenke til kommentar

De selverklærte ekspertene på markedsføring... Markedsfører ett falsk samarbeid. Japp....

Ett informasjonsmøte og Worre på øret, og du er klar...

Og de mener Direktesalgsgjengen er misunnelig pga den høye standarden??

Som tidligere nevnt...Jeg har vært i kontakt med de største klubbene i Europa...Her er svaret fra Bayern München:

post-477515-0-47048000-1522329890_thumb.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...