Gå til innhold

Investere i Lyoness?


Momspaghetti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg synes spesielt kjipt at ikke NRK/DB/ VG kommer på banen og begynner å skrive om denne saken. Spesielt mtp. at det er 150 000 og ca. 1000 bedrifter involvert. Skulle tro det hadde en viss interesse.

TV 2 hjelper deg heller insider burde gå på et møte og høre hallejua og se hjernevasket folk gå i dress og leke stor mann med reva full av stor gjeld

 

Haha, liker at han nevner at de ikke vil bli filmet. Smart å ikke dokumentere svindel  :rofl:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Jeg synes spesielt kjipt at ikke NRK/DB/ VG kommer på banen og begynner å skrive om denne saken. Spesielt mtp. at det er 150 000 og ca. 1000 bedrifter involvert. Skulle tro det hadde en viss interesse.

TV 2 hjelper deg heller insider burde gå på et møte og høre hallejua og se hjernevasket folk gå i dress og leke stor mann med reva full av stor gjeld

Haha, liker at han nevner at de ikke vil bli filmet. Smart å ikke dokumentere svindel :rofl:

Denne er også bra med tanke på at Arne Ødegård som var flyver i SAS men pga lønna ikke strakk til nok høye smørbrød og hans livstil så dreiv han med pyramide virksomhet på kvelden med først selge såpe ..såpa ble veldig dyr og enorme mengder ifølge han selv. Så begynte han i lyoness og la såpesalget på hylla ..Mitt ? blir om en såpeselger er til stole på liksom ??

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Jeg synes spesielt kjipt at ikke NRK/DB/ VG kommer på banen og begynner å skrive om denne saken. Spesielt mtp. at det er 150 000 og ca. 1000 bedrifter involvert. Skulle tro det hadde en viss interesse.

TV 2 hjelper deg heller insider burde gå på et møte og høre hallejua og se hjernevasket folk gå i dress og leke stor mann med reva full av stor gjeld

Haha, liker at han nevner at de ikke vil bli filmet. Smart å ikke dokumentere svindel :rofl:

Denne er også bra med tanke på at Arne Ødegård som var flyver i SAS men pga lønna ikke strakk til nok høye smørbrød og hans livstil så dreiv han med pyramide virksomhet på kvelden med først selge såpe ..såpa ble veldig dyr og enorme mengder ifølge han selv. Så begynte han i lyoness og la såpesalget på hylla ..Mitt ? blir om en såpeselger er til stole på liksom ??

Lenke til kommentar

 

 

Jeg synes spesielt kjipt at ikke NRK/DB/ VG kommer på banen og begynner å skrive om denne saken. Spesielt mtp. at det er 150 000 og ca. 1000 bedrifter involvert. Skulle tro det hadde en viss interesse.

TV 2 hjelper deg heller insider burde gå på et møte og høre hallejua og se hjernevasket folk gå i dress og leke stor mann med reva full av stor gjeld

Haha, liker at han nevner at de ikke vil bli filmet. Smart å ikke dokumentere svindel :rofl:
Denne er også bra med tanke på at Arne Ødegård som var flyver i SAS men pga lønna ikke strakk til nok høye smørbrød og hans livstil så dreiv han med pyramide virksomhet på kvelden med først selge såpe ..såpa ble veldig dyr og enorme mengder på lageri egen kjeller ifølge han selv. Så begynte han i lyoness og la såpesalget på hylla ..Mitt ? blir om en såpeselger er til stole på liksom ??

post-474374-70284_thumb.png

post-474374-70323_thumb.png

post-474374-70338_thumb.png

Endret av Petter100
Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg synes spesielt kjipt at ikke NRK/DB/ VG kommer på banen og begynner å skrive om denne saken. Spesielt mtp. at det er 150 000 og ca. 1000 bedrifter involvert. Skulle tro det hadde en viss interesse.

TV 2 hjelper deg heller insider burde gå på et møte og høre hallejua og se hjernevasket folk gå i dress og leke stor mann med reva full av stor gjeld
Haha, liker at han nevner at de ikke vil bli filmet. Smart å ikke dokumentere svindel :rofl:

Denne er også bra med tanke på at Arne Ødegård som var flyver i SAS men pga lønna ikke strakk til nok høye smørbrød og hans livstil så dreiv han med pyramide virksomhet på kvelden med først selge såpe ..såpa ble veldig dyr og enorme mengder ifølge han selv. Så begynte han i lyoness og la såpesalget på hylla ..Mitt ? blir om en såpeselger er til stole på liksom ??

 

Flyver i SAS også stopper du for å starte med svindling av andre? Litt av en type.

Lenke til kommentar

 

Hørte en påstand om at det har vært møte mellom Lotteritilsynet og Lyoness/Myworld, resultatet skal da ha vært at vedtaket ble trukket tilbake.

Jeg har liten tiltro til dette da det ble fremført av en person som er ganske aggresiv å verve nye medlemmer.

(Lotteritilsynet er tipset om dette)

Fikk svar fra Lotteritilsynet på tipset:

Saken er ikke avsluttet og varsel om vedtak står fortsatt ved lag.

Det har vært et møte mellom partene den 14. mars, hvor det ble lagt fram nye opplysninger og på bakgrunn av dette har Lyoness fått frist til 6. april om å legge frem ytterlig informasjon/dokumentasjon i saken.

Fakta i saken er vanskelig for lyoness og komme unna

post-474374-84176_thumb.png

Lenke til kommentar
Gjest bruker-457060

 

Lyoness er ikke et pyramideselskap.

 

Bevis: De 9 største bankene i Tyskland er partnere. Så sier i hvert fall en markedsfører...

https://www.lyoness.com/de/branche/financial-loan-and-insurance-companies

 

Joda, jeg gjetter at de er like mye partnere som SAS var. Tok for sikkerhets skyld kontakt med PR ansvarlig i VW bank i Tyskalnd. Det kan umulig skade... :hrm:

Dette er blank løgn... Enda en..

Spør gjerne vedkommende om navnene på disse bankene og hvem som er kilden.

Jeg føler for å oppdatere denne ✌?

Ingen av de tyske bankene Lyoness bruker på sine nettsider vil ha noe som helst med de å gjøre.

 

Jeg tror de skal passe seg godt for å ikke drive, eller skal vi si fortsette, med villedende markedsføring.

Lenke til kommentar

Jeg tenker ta kontakt med DnB og varsle de som varsler at deres bankforbindelse lyoness driver med pyramide virksomhet og de burde sjekke ang valuta overføringer osv. Seff gi de også beskjed jeg vil vurdere avslutte mitt forhold til DnB. Vil også ta kontakt med skatte etaten og varsle de også .

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Lyoness er ikke et pyramideselskap.

 

Bevis: De 9 største bankene i Tyskland er partnere. Så sier i hvert fall en markedsfører...

https://www.lyoness.com/de/branche/financial-loan-and-insurance-companies

 

Joda, jeg gjetter at de er like mye partnere som SAS var. Tok for sikkerhets skyld kontakt med PR ansvarlig i VW bank i Tyskalnd. Det kan umulig skade... :hrm:

Dette er blank løgn... Enda en..

Spør gjerne vedkommende om navnene på disse bankene og hvem som er kilden.

Jeg føler for å oppdatere denne ✌?

Ingen av de tyske bankene Lyoness bruker på sine nettsider vil ha noe som helst med de å gjøre.

 

Jeg tror de skal passe seg godt for å ikke drive, eller skal vi si fortsette, med villedende markedsføring.

Kan noen sjekke dette

post-474374-87599_thumb.png

Lenke til kommentar

 

 

 

Lyoness er ikke et pyramideselskap.

 

Bevis: De 9 største bankene i Tyskland er partnere. Så sier i hvert fall en markedsfører...

https://www.lyoness.com/de/branche/financial-loan-and-insurance-companies

 

Joda, jeg gjetter at de er like mye partnere som SAS var. Tok for sikkerhets skyld kontakt med PR ansvarlig i VW bank i Tyskalnd. Det kan umulig skade... :hrm:

Dette er blank løgn... Enda en..

Spør gjerne vedkommende om navnene på disse bankene og hvem som er kilden.

Jeg føler for å oppdatere denne ✌?

Ingen av de tyske bankene Lyoness bruker på sine nettsider vil ha noe som helst med de å gjøre.

 

Jeg tror de skal passe seg godt for å ikke drive, eller skal vi si fortsette, med villedende markedsføring.

Kan noen sjekke dette

 

Dette er hva jeg har kommet over angående dette, og som selvfølgelig er sendt til Lotteritilsynet. Har ikke navnet på banken, og har ikke hørt noe mer om dette siden, men verdt å sjekke opp i om noen vet hvor man begynner...

post-477515-0-10110000-1521806373_thumb.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest bruker-457060

Jeg har ikke fått det bekrefter enda men jeg tviler sterkt. Lyoness har fått juling i Østerrisk rettssystem. De er ferdige der.

I tillegg ligner det der den samme strategien mtp Mastercard stuntet?

+ Samtlige av lovnadene ved signering av nye klubber.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...