Gå til innhold

Investere i Lyoness?


Momspaghetti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heeeelt fantastisk. Faktisk.

Jeg vet hvor dette kommer fra så high five til vedkommende president.

Gjort det før, evner åpenbart ikke å endre stort.

Nei Rosnes Reitan, du må på ett eller annet tidspunkt innse at du har nada troverdighet.

Eller? Fremstå som en klovn.

post-484729-0-07299500-1541710582_thumb.jpeg

Endret av Moskasi
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nei dette er en etterslenger. Det finnes ett par til. En er så way off at den ikke kommer til å bli gjengitt. En skjønner med en gang at noe er galt. Men så lenge vedkommende betaler så er det vel greit...

De koordinerte klagene finner du i postjournalen og de følger samme lest.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nesten hele klagen.

Vedkommende har satt redaksjonen i adressa i kopifeltet, så da er den som offentlig å regne.

Hva er det denne presidenten sliter med og forstå da? Lotteritilsynet har jo forklart hvorfor Cashbackdelen også dras med i det samme dragsuget. Virksomheten er så tett vevd sammen at det på ingen måte kan sammenlignes med andre legale fordelsprogram. Det må være pinlig å forfatte en slik klage.... Prøver å fremstå med litt tyngde, men det veier ikke mer enn papiret det er skrevet på.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Presidenten i Zimbabwe sendte meg en epost og sa at ting er OK og at jeg ikke må tro på ondsinnede rykter, så nå er jeg all in. :thumbs:

Du aner ikke hvor nærme sannheten du er ? Dette er faktisk ordlyden i en e-post fra en managin director; Jef Rowlinson.

 

Det er bare stas å bløffe seg med Lyoness.

Endret av Moskasi
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg må si jeg aldri har vært borti mer folk som lyver en lyconett folk ! De liksom lyver uansett hva de sier og påstår.

Husker godt presindter på møter fortalte at dette var så bra og alle som kjøpte skyer ville få 10 ganger innskutt beløp.

Men så skriver høvding bergenser at ang bonus i My World og lyconett er noe du opplever bare en gang i livet ! som alle pyramide spill rakner de så sleipingen har nok rett der. dette er noe som oppleves av de på toppen kun engang.

 

Husker også at de pratet om at LYONESS skulle kjøpe opp trumf..Snakker vi være ruset på egen lykke ?

Du som enda er med og tror på utbytte på skyer i 2019 og 2020 :) glem det ..pengene dine er ALT rocka bort på Mallorca på dyr champagne og unge jenter i veldig korte skjørt.

Endret av Petter100
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg må si jeg aldri har vært borti mer folk som lyver en lyconett folk ! De liksom lyver uansett hva de sier og påstår.

Husker godt presindter på møter fortalte at dette var så bra og alle som kjøpte skyer ville få 10 ganger innskutt beløp.

Men så skriver høvding bergenser at ang bonus i My World og lyconett er noe du opplever bare en gang i livet ! som alle pyramide spill rakner de så sleipingen har nok rett der. dette er noe som oppleves av de på toppen kun engang.

 

Husker også at de pratet om at LYONESS skulle kjøpe opp trumf..Snakker vi være ruset på egen lykke ?

Du som enda er med og tror på utbytte på skyer i 2019 og 2020 :) glem det ..pengene dine er ALT rocka bort på Mallorca på dyr champagne og unge jenter i veldig korte skjørt.

Noen personer blir nok rett og slett hjernevaska og greier ikke å forstå hva konsekvensene av handlingene sine blir om de følger "sjefen" til punkt og prikke, sjefene derimot har sine undersåtte og vet at jo flere de rekrutterer og jo flere som blir med på fordelesprogrammet deres jo flere "fordeler" får de selv.

 

Problemet er jo at det er så mange løgner at ingenting stemmer, butikkene som ønsker å være med må komme med summer som de blir forklart er for å dra "fordel" av alle de kundene som er "vervet" av lyoness og andre butikker, så vil de få fordeler via annonsering og reklame internt ( Altså til de som er med i dette, ikke de 5.2 millioner nordmenn som bor i Norge ) og dette vil jo gi en Vinn vinn situasjon...

 

Sukk ,triste saker...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nesten hele klagen.

Vedkommende har satt redaksjonen i adressa i kopifeltet, så da er den som offentlig å regne.

Haha! Grusomt amatørmessige greier. Rett og slett pinlig desperat forsvar for sitt eget patetiske kriminelle selskap. Tar penger fra fattige barn? Så hele greia med disse organisasjonene var altså å kunne påstå at man tar penger fra fattige barn når man stenger det for å drive pyramidespill :p Hvem så ikke den komme? Latterlig. 

Lenke til kommentar

Hvor har dere funnet denne latterlige klagen og svaret fra Lotteritilsynet.

Ler meg skakk av en slik latterlig klage.

At det er mulig.

Flott at lotteritilsynet rapporterer det videre.

Det ligger i postjournalen til tilsynet.

Det finnes flere.

Endret av Moskasi
Lenke til kommentar

Det går trått for My World nå på alle fronter..Fra 1057 partnere til nå 993 !

Det ser ut som de nesten er i ferd med gi opp prosjekt Norge ;)

 

Det kan selvsagt være så enkelt som at partnere ikke lengre har troen på My World og sier opp avtaler heller ikke fornyer de

post-474374-147329_thumb.png

Endret av Petter100
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...