Gå til innhold

Investere i Lyoness?


Momspaghetti

Anbefalte innlegg

Ifølge min kilde er de som enda er med ser et bitte lite håp i lotteri nemda skal gi de medhold. Noe som ville være helt unikt i denne sammenhengen.

nr 2 som Alertantiv er de håper beholde casback delen og legge til partnere som de gjør i dag. Også veldig lite sannsynlig da det er selskapet som helhet som er med i lotteritilsynet sitt vedtak.

Alt 3 og deres nødutgang vil være lyoness Sverige tar over den norske butikken med søkke og snøre og de mener da de helt lovlig vil kunne få penger fra skyer og annet snusk pga dette gjøres da fra Sverige og et svensk selskap.

Disse 3 senario ble jeg fortalt på telefon fra min kilde som ble level 4 i mars i år.

NÅR jeg då spurte hvor han hadde dette fra så fikk jeg beskjed fra en vice president.

Om de kan juridisk ta i mot penger fra et svensk selskap som er blitt forbudt i Norge veit jeg ikke noe om.

Men at de ser for seg forskjellige scenarioer er helt klart og planlegger deretter.

Endret av Petter100
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De har nok et stort press på seg nå de fra level 3 til 7 og da bruker de samme retorikk som før .." det ordner seg snart"

" det vil snart komme flere store kjeder og matbutikker med " "det vil snart komme flere land med" " du blir snart rik " SNART er et ord de elsker og misbruker til gangs. .Jeg vil da si det samme ordet..SNART er det over med ALT. Du blir ikke rik snart og det kommer ikke flere butikker med mat med snart og ikke flere land blir med snart. SNART vokner du opp og skjønner du er lurt og mistet alt du gikk inn med ..SNART ..Veldig SNART

Endret av Petter100
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Her var det ufattelig mange sider med diverse synspunkter. Jeg har investert i lyoness (ikke mye men noen skyer) og er meget spent på hvordan dette vil ende. Den neste skyen som skal gi utbetaling er den polske skyen rundt juletider, og det vil være det beste beviset for meg om det fungerer eller ikke. Jeg krysser fingrene for at jeg får tilbake endel av de pengene jeg har lagt inn :)

 

Uansett når det er sagt så har jeg opprettet en liten overvåknings bot som jeg startet for ca 1 år siden. Denne overvåker antall partnere som kommer og går i 47 land. Og jeg må si at jeg er mektig imponert over hvor mange nye partnere det har kommet det siste året.

 

Av 47 land så er det 4 land som har gått i minus i antall partnere og resten i pluss.

 

Her er topp 5 og bunn 5 

 

Italia med 7382 nye partnere

Hellas med 2916 nye partnere

Polen med 2015 nye partnere

Spania med 1992 nye partnere

Tyskland med 1396 nye partnere

 

Ungarn: -109 nye partnere

Sveits-tysk: -52 nye partnere

Tyrkia: -25 nye partnere

Qatar: -3 nye partnere

Irland: 3 nye partnere

 

Norge ligger på en 18. plass med 320 nye partnere på ca 1 år

 

Ha en fortsatt fin kveld videre

Du må heller ikke glemme at dette ikke er nye unike partnere. Når en nettbutikk som ikke er veldig spseifikt landsbundet legges til, så legges den til i mange land. Som f.eks Organic den popper opp nesten i alle land, men det er veldig kreativt å telle den som 47 butikker da...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du må heller ikke glemme at dette ikke er nye unike partnere. Når en nettbutikk som ikke er veldig spseifikt landsbundet legges til, så legges den til i mange land. Som f.eks Organic den popper opp nesten i alle land, men det er veldig kreativt å telle den som 47 butikker da...

De er kjent for være kreative ang lyve på seg ting.

De påstår de har med USA men etter hva jeg har skjønt er det kun noen få stater med og det samme ang India.

De har løyet mye om påståtte partnere og tatt med buksa nede flere ganger. Den beste ang løgn var vel den med at SAS hadde blitt partner.

De holdt i 36 timer til noen gjorde SAS oppmerksomme på bløffen.

Ang Norge så mister de nå flere partnere pr døgn og lekker som et gammelt timeglass med sand.

Kansje vi kan tolke de ikke lenger tørre gjøre noen avtale med norske bedrifter all tid de stenges når som helst.

Endret av Petter100
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sakset (og Google-oversatt) fra nettet i dag:

 

Lyoness seems to be under pressure

Many partners are demanding their money back and that's where it's going to be difficult for Lyconet.There are already numerous lawsuits. The company relies on its terms and conditions. However, numerous clauses contained therein have already been annulled by the courts and the investors who have sued for payment have been right. You can cancel your membership.

There are also legal problems in the USA. The renaming in mWG myWorld also seems to be related to the numerous pending lawsuits and the already passed sentences.

For remaining members, the cash back system basically only pays off if enough companies work together with mWG myWorld and the promised discounts are paid out safely. However, there are serious risks in the future.

For partners, it probably means that they should submit a notice as soon as possible, because only difficult new members can be raised. However, this should also put the liquidity of the company under heavy pressure.

 

Originalartikkel:

https://www.aktienrunde.de/lyoness-serioes-oder-betrug/?fbclid=IwAR3SW-VR9gOrv79lGX5S8QqbNua4KBRpVlj5lKuLZr67603anFBQ0_Q6vzc

  • Liker 3
Lenke til kommentar

My World påstår her partnerskap men det står gavekort..hvem i H... gidder bestille gavekort for kjøpe vannlig matvarer.

Det er forsket på folks kjøpevaner som viser at folk ikke er så glade i gavekort uansett hvor og det ligger gavekort for flere millioner og støver ned i de norske hjem og da tro de skulle begynne med bestille gavekort for handle mat om en uke blir som tro på julenissen.

Antagelig er dette et spill for galleriet for det er nå sendt mail til selskapet fra kritiske folk i Sverige som oss som vil gjøre selskapet oppmerksomme på de er oppført som PARTNER med samarbeid med et pyramide selskap..Jeg tipper de snart er fjernet fra My World sine sider.

post-474374-371757_thumb.png

post-474374-371764_thumb.png

Endret av Petter100
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det reiser noen ? her ang dette samarbeidet!

Er det noen i styret i klubben som er PM (markedsfører i lyconett) ?

Har dette medført økte inntekter for klubben?

flere supportere ?

større omsetning for My World i Norge?

Disse klubber som skal gi utbetaling til skyene på sikt .

Så om dette samarbeidet har funket er helt reelt med tanke på " luftpengene " i den nordiske skyen .

post-474374-70180_thumb.png

Endret av Petter100
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nye ting høres! En tid tilbake hadde vi på besøk en lyconett fyr som påsto det måtte 450 tusen kr i personlig handel (i sitt nettverk for gjøre seg fortjent til utbytte på skyen ) for at en sky på 12000 kr skulle gi estimert 10 ganger tilbake.; så kom en ny fyr litt seinere og sa dette var tull og at skyen gir fra første stund på oppgitt dato og du kunne sitte i sofa passiv .Det sier seg nesten selv sannheten må være i nærheten av det han første fortalte pga det er kun SP fra supporter som går inn i skyen og med en vannlig avtale med 2 % casback og 4 SP og klubben sksl ha sitt på toppen og My World sitt av dette og en som kjøper sky også utbytte sksl det måtte handles for jevli mye spenn på disse sports stadioer av fans med mye penger .

Solgt 88888 i den italienske sky så må vær andel x med 450 tusen kr på de ulike stadio av FANS føre stakkaren som har kjøpt en sky andel på 12000 kr får en slant.

ESTIMERT så forvent deg ikke all verden og mulig selskapet føre 2020 når denne skyen skal begynne regne penger fra himmelen er ramlet sammen som et korthus .

Dette med 450 tusen i handel av FANS hørte jeg av min kilde i dag når jeg fortalte jeg var veldig skeptisk til lyconett sine lovnader om estimert x 10 pr andel.

Så sannheten lå litt i mellom disse 2 vi hadde på besøk og som begge viste best.

I dag fikk jeg vite alternativ 3 og moro og se hvor forskjellige disse svar på utbytte skyer er gitt. skulle vært veldig gøy om det nå kom en lyconett og fortalte oss fakta ang dette så kansje alternativ 4 dukker opp her.

Endret av Petter100
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper da det? Det mangler jo ikke på folk som forteller at det er misforståelser og skal fortelle hvordan det EGENTLIG fungerer? Like vittig hver gang. Min personlige favoritt er vedkommende som henviste til andre fordi det var for vanskelig å forklare ?

Vi må ikke glemme at også kompensasjon planen er gjeldene og der mister mange super PM oversikten :) Jeg hørte også av min uppline at dette måtte han undersøke først høyere opp i system uten jeg fikk høre noe mer om saken og mine ? når jeg var med på dette sirkus

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper da det? Det mangler jo ikke på folk som forteller at det er misforståelser og skal fortelle hvordan det EGENTLIG fungerer Like vittig hver gang. Min personlige favoritt er vedkommende som henviste til andre fordi det var for vanskelig å forklare

Presidenten i Zimbabwe sendte meg en epost og sa at ting er OK og at jeg ikke må tro på ondsinnede rykter, så nå er jeg all in.  :thumbs:

Endret av Aiven
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dagens lille humoristiske : Forslag til navnebytte på Lyoness :

Circus Lying-mess.

For de som ønsker å ha en humoristisk hverdag, med maksimale risikoer til å tape pengene sine og andres og bli forfulgt av sine venner og kjente i all framtid etter å ha fortalt flere vinklinger på verdens mest rotete investering ( om man kan kalle det det).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi skal ikke legge ut gammel moro mer men når vi diskuterer skyer og hva som blir sagt av de ulike PM så legger jeg ut en her om den øseriske skyen og en PM sine refleksjoner over dette som forventes av den første skyen .

Legg merke til kompensaskonsplanen er i fokus og hvorfor nevne denne hvis den ikke betyr noe ang skyer og utbetalinger og det skrives også at alle må lære seg denne blekka .

Og faktaark som står skrevet ang skyene:) Ække sikker på om folk som har kjøpt skyer har lest disse betingelser.

post-474374-144653_thumb.png

post-474374-27808_thumb.png

post-474374-153116_thumb.png

Endret av Petter100
Lenke til kommentar

Bare bløff og ansvarsfraskrivelse hele greia. Jeg vet ikke hvor mange som har vært innom og forklart at forrige person har misforstått eller ikke fått med seg «siste» informasjon. Ei heller hvor mange hver og en av disse har under seg. Men i sum så blir det etterhvert mange som er inne i dette på feil informasjon.

 

 

Så kommer det snedige... Alle disse blir oppfordret til å kontakte upline. OK det, men lite kvalitativt utbytte kan vel forventes om det er så at dette er som en av de vi har sett her inne. En av de som har «misforstått».

Så hvem er det som holder disse upline med informasjon da? Hvem distribuerer newsletters??

Det skulle vel ikke være de samme som står for opplæringen av markedsførerne? De samme som fraskriver seg alt ansvar for de samme markedsførerne?

Mhm...? Sæææærlig..

Endret av Moskasi
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Postjournalen til Lotteritilsynet slutter aldri å underholde hirr hirr hirr :D

 

Viser jo hvor oppegående og oppdatert man er på egen sak, eget konsept og ikke minst egen fortreffelighet (mens jeg nynner for meg selv på "Julekveld i skogen")...Litt usikker på om jeg skal ønske god jul, eller god bedring hirr hirr hirr ;)

Endret av Tjo-Bing
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...