Gå til innhold

Investere i Lyoness?


Momspaghetti

Anbefalte innlegg

Visste ikke at Arne Andreas Ødegaard var såpass involvert i Natures Own også. Og det at de tør å beskrive natures own som en skuksess haha! Pyramidespill der alle tapte pengene en suksess ja... Men en suksess sikkert for Arne og Terje Duesund ja, de kom vel greit ut av det med noen millioner. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Visste ikke at Arne Andreas Ødegaard var såpass involvert i Natures Own også. Og det at de tør å beskrive natures own som en skuksess haha! Pyramidespill der alle tapte pengene en suksess ja... Men en suksess sikkert for Arne og Terje Duesund ja, de kom vel greit ut av det med noen millioner. 

 

Det var flere som gjorde "suksess" i Nature's Own den gangen, ikke alle kom godt ut av det:

https://www.ba.no/nyheter/pyramidetopp-flykter-fra-milliongjeld/s/1-41-1449481

 

Arne Ødegaard var også inne i T5PC, og han har vært innom Asea og Nu Skin. Terje Duesund var tidlig inne i Talk Fusion, men det ble en flopp ettersom produktene de solgte for tusenvis av kroner var tilgjengelig gratis andre steder på nettet. De mislykkede forretningene skriver de naturligvis ikke på CV'en. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det var flere som gjorde "suksess" i Nature's Own den gangen, ikke alle kom godt ut av det:

https://www.ba.no/nyheter/pyramidetopp-flykter-fra-milliongjeld/s/1-41-1449481

 

Arne Ødegaard var også inne i T5PC, og han har vært innom Asea og Nu Skin. Terje Duesund var tidlig inne i Talk Fusion, men det ble en flopp ettersom produktene de solgte for tusenvis av kroner var tilgjengelig gratis andre steder på nettet. De mislykkede forretningene skriver de naturligvis ikke på CV'en.

Arne Ødegård såpeselger er en fyr med tale gavene i orden og som jobbet i SAS som flyger. Men ifølge han selv er lønna som flyger ikke mye og skryte av og han har lagt seg til en dyr livstil som gjør han i stand til og lure folk uten empati heller sympati. Han skrøyt mye av han solgte såpe på kvelden og fløy om dagen. Jeg var selv på noen møter hvor han og Arnt grønbeck holdt foredrag og de er dyktige til nettopp det. De fleste som ble med på dette er vannlig folk som drømte om passiv inntekt og hadde jobber ved siden av ! Og jeg har ikke møtt noen som har hatt problemer med knyte sine sko lisser heller kom med borrelås på skoa. Pyramide virksomhet er rett og slett noe dritt og MLM samme søppla.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var flere som gjorde "suksess" i Nature's Own den gangen, ikke alle kom godt ut av det:

https://www.ba.no/nyheter/pyramidetopp-flykter-fra-milliongjeld/s/1-41-1449481

 

Arne Ødegaard var også inne i T5PC, og han har vært innom Asea og Nu Skin. Terje Duesund var tidlig inne i Talk Fusion, men det ble en flopp ettersom produktene de solgte for tusenvis av kroner var tilgjengelig gratis andre steder på nettet. De mislykkede forretningene skriver de naturligvis ikke på CV'en.

Arne Ødegård såpeselger er en fyr med tale gavene i orden og som jobbet i SAS som flyger. Men ifølge han selv er lønna som flyger ikke mye og skryte av og han har lagt seg til en dyr livstil som gjør han i stand til og lure folk uten empati heller sympati. Han skrøyt mye av han solgte såpe på kvelden og fløy om dagen. Jeg var selv på noen møter hvor han og Arnt grønbeck holdt foredrag og de er dyktige til nettopp det. De fleste som ble med på dette er vannlig folk som drømte om passiv inntekt og hadde jobber ved siden av ! Og jeg har ikke møtt noen som har hatt problemer med knyte sine sko lisser heller kom med borrelås på skoa. Pyramide virksomhet er rett og slett noe dritt og MLM samme søppla.
Lenke til kommentar

En ting er å synes at konseptet høres bra ut og gå inn som passiv. En annen ting er å tro på alt som de på toppene sier. Noen tror jo at Napoleons hvite hest er sort fordi at Duesund sier det. Har vert på noen møter og det var noen mennesker der i kategorien « passer best med borrelås sko»

Endret av Onkel Lucifer
  • Liker 2
Lenke til kommentar

litt om kunde vennligheten til casback world ! De fleste seriøse fordelerkort i Norge gis ut uten masse dill og ball mens casback world må du nesten søke kongen om.få bli medlem og sensur er sterk kan regnes med ang søknader:) Dere er gått ut på dato My World. Ang grupper ser dere selv lista de legger den på :)

post-474374-43021_thumb.png

Endret av Petter100
Lenke til kommentar

Siste jeg har fått med meg er at Lotterinemda vil gi et svar like over sommeren. 
 

Blir dette gjort "etter boka" så ender vi kanskje opp med et rettsgrunnlag som passer rett inn i EU sin lovgiving. Da kan hele EU stenge ned Lyoness mer eller mindre over natta. :-) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Siste jeg har fått med meg er at Lotterinemda vil gi et svar like over sommeren. 

 

Blir dette gjort "etter boka" så ender vi kanskje opp med et rettsgrunnlag som passer rett inn i EU sin lovgiving. Da kan hele EU stenge ned Lyoness mer eller mindre over natta. :-) 

Bingo!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Siste jeg har fått med meg er at Lotterinemda vil gi et svar like over sommeren.

 

Blir dette gjort "etter boka" så ender vi kanskje opp med et rettsgrunnlag som passer rett inn i EU sin lovgiving. Da kan hele EU stenge ned Lyoness mer eller mindre over natta. :-)

Dette er vel ønsketenkning med tanke på Norge ikke engang er medlem av EU :)

Men skulle det skje er jo det glimrende :)

Men EU pleier som regel og lage regler vi i Norge må følge så værste senario ville vel være Norge har gjort noe de ikke har lov til (50% krav ang handel ) EU ønsker jo felles regler nesten på alt mulig piss og er et jevla byråkrati. Men skulle de ta dette like alvorlig som bøy på en agurk er jo det flott .

Endret av Petter100
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...