Gå til innhold

Investere i Lyoness?


Momspaghetti

Anbefalte innlegg

Det er vist nå levert inn politi anmeldelser fra flere markedsførere som har tapt store summer på Alle presidenter. En fortvilet Fugel visket meg dette !

oppfordrer alle som hsr tapt penger til og gjøre det samme på politistasjoner over hele landet .

vakkert å høre. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flere av presidenter har vært ansatte hos lyoness og parallelt jobbet med lyconett og vervet nye PM og solgt skyer og ESP.

plutselig var de høyt i level og sluttet i jobben og gikk all inn på heltid i lyconett. At disse har tatt snarveien opp i hiraki er uten tvil og utnyttet systemet maksimalt og litt til. Man kan undres over at ikke lyoness østerike har reagert på denne virksomheten og prøvet sette ned foten all tid de alt i 2014 hadde lotteritilsynet på besøk og ble satt under lupen. Min påstand er det må være satt i system svindel og det helt til toppen av my world. Etter lotteritilsynet sine funn og rapport og vedtak i 2018 er dette uten tvil et jevla big ponzi selskap. Dere som enda er med og innvistert store summer og trodd på dette og jobbet seriøst må nå ta affære og politianmelde My World og alle 11 vice presidenter og presidenter og ta kontakt med miven/jadada heller advokat som jobber i disse dager for hjelpe folk ut og få igjen sine penger. Ikke la dette toget gå fra deg nå.

Endret av Petter100
Lenke til kommentar

Ikke mine ord? Men?

 

Er muppet «regler».. fikk assosiasjoner til Joker Nord sketsj’ene til Bård Tufte og Harald Eia?? Var liksom nye regler etter humøret til Hubert Freidl? « nå har hubert Bestemt at det blå ballene i balanse-systemet kan kryssmultipliseres med en hvit ball, som kan brukes i BC3. Ellers så kan Arnt booke den om i 7 gule baller som kan gå til personlig balanse??? eg skjønte ikkje en dritt av det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...