Vice Skrevet 10. juli 2018 Skrevet 10. juli 2018 Tja, jeg syns det er positivt at vi nå får avdekket at politikerne ikke har noen grenser for sine løgner, samt at de ikke har noen forståelse for hva de snakker om. Så kronidioten Donald og hans tilhengere har nå plutselig blitt representativt for politikere generelt?
nagina Skrevet 10. juli 2018 Skrevet 10. juli 2018 Synes demostrantene er blitt ganske organiserte, se dette fra WashingtonPosts: https://www.washingtontimes.com/news/2018/jul/9/womens-march-mocked-press-release-opposing-supreme/ Det hjelper å helgardere for å få gjort det man er kommet for å gjøre, uansett hvem som skulle bli valgt. http://magaimg.net/img/5pb2.jpg Og til slutt, interview random folk før noen ble valgt: Jeg kan fortsette, men ser ingen poeng i det, denne saken er nok død om ei ukes tid. Går sikkert tilbake til immigration nyheter snart, men den saken døde egentlig på grunn av at flere og flere ting ble kjent rundt denne saken, og var ikke lenger så bra nyhet å dekke fordi det var ikke så negativt rettet mot Trump. https://www.whois.com/whois/stopkavanaugh.com bare å endre stop<kandidatnavn> på slutten og du ser disse domene ble laget lenge før dette var noe sak. 1
xRun Skrevet 10. juli 2018 Skrevet 10. juli 2018 (endret) Kongressmedlemmer og en rekke andre "hater" også Kavanaugh (egentlig svært skeptisk til å bekrefte ham basert på hva han vil gjøre), og det samme gjelder hvem som helst andre av de 4 finalistene, og de gjorde det før en av dem ble nominert. Det har bla. med å gjøre at alle disse er håndplukkede kandidater fra den konservative juristorganisasjonen The Federalist Society, og det ventes at den nominerte vil støtte en reversering av Roe v. Wade, som betyr at abort kan bli forbudt igjen i flere stater, etter å ha vært lovfestet for hele landet at abort er tillatt siden 70-tallet. Da er det kanskje ikke så rart de er skeptisk, og ville vært det uansett hvem på Federalist-listen som endte opp som nominert. Dermed er det en enkel sak å ha 4 navneskilt klare, og klistre opp det som passer, og dra igang protest med en gang. Er ikke mere muffens enn som så. Endret 10. juli 2018 av xRun
xRun Skrevet 10. juli 2018 Skrevet 10. juli 2018 Siste: Ny runde med benådinger på gang. Trump pardons Oregon ranchers at center of 40-day standoff http://thehill.com/homenews/administration/396273-trump-pardons-oregon-ranchers-at-center-of-40-day-standoff"President Trump on Tuesday pardoned a pair of Oregon ranchers whose arson conviction became a focus for opponents of federal government land ownership.Dwight Hammond, 76, and his son Steven, 49, were convicted in 2012 and sent to prison on arson charges. They had set a series of fires on their ranch that spread to federal land.The Hammonds’ case became the inspiration for the 40-day armed occupation of the Malheur National Wildlife Refuge in 2016. The organizers wanted to protest federal land ownership."
robertaas Skrevet 10. juli 2018 Skrevet 10. juli 2018 Hvorfor gjør du det samme med å demonisere anti-Trump folk ? Jeg bor i Trump country- kjenner personlig mange Trump tilhengere, folk som jeg har kjent i mer enn 20-år. Jeg venter i spenning å høre på dine fordommer. Om du sikter til at jeg noen ganger har kalt noen "sosialist" så kan det sikkert ha forekommet at jeg har bommet. Jeg prøver alltid være så korrekt som mulig så vennligst si ifra om jeg feilaktig har gitt noen denne benevningen.
robertaas Skrevet 10. juli 2018 Skrevet 10. juli 2018 (endret) Her tar nok Trump feil, de har enda ikke skjønt det. Endret 10. juli 2018 av robertaas
Vice Skrevet 10. juli 2018 Skrevet 10. juli 2018 Her tar nok Trump feil, de har enda ikke skjønt det. "Youtube & FB memes". The foundation of Donald and his supporters! (Noen som faktisk gadd å klikke?? ) 1
Red Frostraven Skrevet 10. juli 2018 Skrevet 10. juli 2018 Her tar nok Trump feil, de har enda ikke skjønt det. https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1016079192604139520 Jo. Vi overvurderte det gjennomsnittlige intellektet på høyresiden. Vær sikker på at det ikke kommer til å gjenta seg. Og ja, jeg er klar over at slike fakta provoserer dem som var dumme/kunnskapsløse/naive nok til å stemme på Trump, og at det derfor virker mot sin hensikt å nevne det. Men det er fordi det provoserer meg at slike folk ikke forstår at de har gjort feil. Skyt meg om jeg noen gang stemmer på en idiot med 80 IQ som deler statshemmeligheter på Twitter og i personlige telefonsamtaler på usikrede telefoner med ex-KGB agenter som leder diktaturer.
robertaas Skrevet 10. juli 2018 Skrevet 10. juli 2018 Jo. Vi overvurderte det gjennomsnittlige intellektet på høyresiden. Vær sikker på at det ikke kommer til å gjenta seg. Mange stemte Trump fordi de var lei av den nedlatende og belærende tonen fra venstresiden og media. Og nå mener du den rette medisinen er enda mere av noe som virket mot sin hensikt? Om dette blir valgkampplanen for demokratene så kan Trump vinne nesten valg uten å måtte kjøre sin egen kampanje, demokratenes jobb holder. 1
Vice Skrevet 10. juli 2018 Skrevet 10. juli 2018 Skyt meg om jeg noen gang stemmer på en idiot med 80 IQ som deler statshemmeligheter på Twitter og i personlige telefonsamtaler på usikrede telefoner med ex-KGB agenter som leder diktaturer.Som Robertaas påpeker: Donald & Co er dessverre et resultat av at ekstremist venstresiden ønsker å gjemme svina istedenfor å konfrontere dem.
Shruggie Skrevet 10. juli 2018 Skrevet 10. juli 2018 @robertaas: Hvor blir det av kurset ditt i Trumpisme? Har du det bare i kjeften i denne tråden også? 1
Vice Skrevet 10. juli 2018 Skrevet 10. juli 2018 @robertaas: Hvor blir det av kurset ditt i Trumpisme? Har du det bare i kjeften i denne tråden også?Yes! Konfrontasjon, ikke ignorering!! Konfronter svina! La de snakke for seg!!
xRun Skrevet 10. juli 2018 Skrevet 10. juli 2018 (endret) Siste: Trump har ankommet Brussel for NATO-toppmøtet. Før han landet la han opp tonen på Twitter: Og demonstrerer samtidig (igjen) at han ikke har den minste peiling på hva de 2% av GDP handler om, eller stort annet om NATO. Det blir vel et interessant møte da. Moro for Putin på tilskuerplass. Forøvrig er Joey M. som kommenterer disse tweetene hos Trump et prakteksempel på en supporter. Endret 10. juli 2018 av xRun 1
Shruggie Skrevet 10. juli 2018 Skrevet 10. juli 2018 Å, jeg har ham fortsatt ignorert, jeg bare vet fra før at han ikke har noe i pungen.
robertaas Skrevet 10. juli 2018 Skrevet 10. juli 2018 Yes! Konfrontasjon, ikke ignorering!! Konfronter svina! La de snakke for seg!! Den voldelige venstresiden blir stadig større, mer voldelig og mer rasistisk. Dette er synlig for de fleste og Trump vinner stort på dette. Her er noen "antirasister" i Danmark som uten grunn går til angrep på en jøde og kaller ham "Nazi". https://www.youtube.com/watch?v=osqx2MyfdnQ 2
Vice Skrevet 10. juli 2018 Skrevet 10. juli 2018 Siste: *snip* Verste er jo at mange lavintelligente folk tror på ham, fordi han er president...
Vice Skrevet 10. juli 2018 Skrevet 10. juli 2018 Den voldelige venstresiden blir stadig større, mer voldelig og mer rasistisk. Dette er synlig for de fleste og Trump vinner stort på dette. *snip*Enig.
Gunfreak Skrevet 10. juli 2018 Skrevet 10. juli 2018 Som Robertaas påpeker: Donald & Co er dessverre et resultat av at ekstremist venstresiden ønsker å gjemme svina istedenfor å konfrontere dem. Donald og vi er et resultat at at demokratene valgte å stille en av historiens minst populære politikere som totalt ignorerte vanlige folk og trodde hun var guds utvalgte til å bli president. Demokratene kunne stilt nesten hvem som helst andre og de ville vunnet Det har ikke noe med "ekstremist vestre siden" å gjøre. Men taper demokrater som lar seg bli overkjørt (som når demokratene inkludert Obama ikke stoppet nedbemanningen i FBI som spesifikt jobber for å forhindre høyre ekstremisme)
Anbefalte innlegg