Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Når det gjelder demens er det selvsagt en annen ting. Som med Ronald Reagan. Men er det noen indikasjoner å at Trump er dement?

Du så kanskje den signeringsseremonien hvor han kom, sa noen ord, og gikk. slike ting skjer rett som det er med Trump. Jeg skjønner at folk er bekymret. Hvertfall for de av oss som er gamle nok til å huske Nancy Reagan suflere Ronald Reagan mens han intervjues på TV. Ting det ble mer og mer av jo mer fremskreden hans demens ble. Endret av fokkeslasken
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Demens er selvsagt en sak som må tas på alvor. Jeg tenkte mer på slikt som kreft. Da "kongen" her i landet fikk kreft i urinrøret var det jo detaljerte oppslag hver eneste ag og det døgnet rundt. Fatter ikke at noen gadd å lese det!

Når det gjelder demens er det selvsagt en annen ting. Som med Ronald Reagan. Men er det noen indikasjoner å at Trump er dement?

Det er helt mulig Biden ikke ble president pga sønnens kreft. Amerikansk politikk ville bli ganske annerledes idag hvis Biden ble president. Jeg synes vi blir dårlig informert uten slike informasjon. Denne informasjon påvirker politikken i 2020 hvis Biden stiller til presidentvalget fordi da vet vi hvorfor han ikke gjorde det i 2020 og mer om mannen selv oghvordan han tenker.

Hadde mer blitt bedre informert om Trump og sine provate handlinger så hadde mange valgt andre kandidater.

• Liker 1
Skrevet

Forrige helg, etter å ha lest en story om at han vurderte å hyre inn en ny advokat ifbm. Muellers granskning, gikk Trump hardt ut og benektet dette. På twitter skrev han at det ikke stemte at han kom til å hyre inn noen ny advokat.

Som vanlig er fake news bare hva han ikke liker at man finner ut. Om nyhetene stemmer eller ikke er irrelevant.
I dag: Trump har ifølge sin egen advokat Jay Seculow hyret inn en ny advokat, som starter i jobben ila. uken.

Trump adds Washington lawyer diGenova to legal team in Russia probe
https://www.reuters.com/article/us-usa-trump-russia-lawyers/trump-adds-washington-lawyer-digenova-to-legal-team-in-russia-probe-idUSKBN1GV2FO
"(Reuters) - U.S. President Donald Trump is beefing up his legal team with a lawyer who accuses the FBI and U.S. Justice Department of trying to frame Trump with false charges of colluding with Russia during the 2016 election campaign, possibly signaling a more aggressive drive to discredit Special Counsel Robert Mueller.

Washington lawyer Joseph diGenova will join the legal team later this week, according to attorney Jay Sekulow, who also represents Trump.
"

Trump skal ha oppdaget diGenova på Fox News tidligere i måneden, hvor diGenova fremla en konspirasjonsteori som helt ignorerer når og hvordan granskningene startet, i et fantasifullt forsøk på å forsvare Trump. Slike ting er pop på Fox News, og Trump er fast seer.

• Liker 2
Skrevet

Du så kanskje den signeringsseremonien hvor han kom, sa noen ord, og gikk. slike ting skjer rett som det er med Trump. Jeg skjønner at folk er bekymret. Hvertfall for de av oss som er gamle nok til å huske Nancy Reagan suflere Ronald Reagan mens han intervjues på TV. Ting det ble mer og mer av jo mer fremskreden hans demens ble.

For å sitere en amerikansk lege fra da tidligere president George W Bush ble beskyldt for å ha alzheimer så er det et altfor dårlig grunnlag for å påstå noe sånt!

Skrevet

Du så kanskje den signeringsseremonien hvor han kom, sa noen ord, og gikk. slike ting skjer rett som det er med Trump. Jeg skjønner at folk er bekymret. Hvertfall for de av oss som er gamle nok til å huske Nancy Reagan suflere Ronald Reagan mens han intervjues på TV. Ting det ble mer og mer av jo mer fremskreden hans demens ble.

For å sitere en amerikansk lege fra da tidligere president George W Bush ble beskyldt for å ha alzheimer så er det et altfor dårlig grunnlag for å påstå noe sånt!

Det var da ingen påstand. Derimot sa jeg at jeg skjønner folk er bekymret når man gang på gang ser Trump glemme hva han drev med for 10 sekunder siden. Så kommer Pence joggende etter ham for å lede ham til det han egentlig kom for å gjøre.

Du står fritt til å mene det ikke betyr noe, men om du nekter å forstå at folk blir bekymret så har du tatt på litt for store skylapper eller litt for Trumpfargede briller.

• Liker 1
Skrevet

Ifølge Hope Hicks skal Trumps hukommelse være ganske svak. Hun har vært personlig assistent for ham siden lenge før valget, og har fylt flere notatbøker i skinntrekk med "Trump" i gull på coveret, med diverse huskelister og notater av ting han må huske til enhver tid. 

Etter at hun sa opp forrige uken skal han ha vært i samtale om noe som skulle foregå etter at hun har sluttet. Her skal han ha sagt at han ikke trengte tenke på det, trengte ikke huske detaljene, fordi Hope ville jo fortsatt være der. Dette selv om hun hadde levert oppsigelsen sin få dager i forveien.

What Hope Hicks Knows
http://nymag.com/daily/intelligencer/2018/03/what-hope-hicks-learned-in-washington.html
"Hicks acted almost as an embodiment of the faculties the Trump lacked — like memory. “He’ll be talking, and then right in the middle he’ll be like, ‘Hope, what was that … thing?’ ” When the name of a senator or congressman or journalist came up, Trump would prompt Hicks to provide a history of their interactions, asking, “Do we like him?” “And she fucking remembers!” (Trump has said his own memory is “one of the greatest memories of all time.”)"

• Liker 2
Skrevet

Vi mistenker at det er et problem og det finnes utallige eksempler å mistenke noen form for demens kommet Hukommelsen er bare en del av symptomene å mistenke.

Skrevet
Det var da ingen påstand. Derimot sa jeg at jeg skjønner folk er bekymret når man gang på gang ser Trump glemme hva han drev med for 10 sekunder siden. Så kommer Pence joggende etter ham for å lede ham til det han egentlig kom for å gjøre.
Du står fritt til å mene det ikke betyr noe, men om du nekter å forstå at folk blir bekymret så har du tatt på litt for store skylapper eller litt for Trumpfargede briller.

Kan du vise til at han glemmer hele tiden?

Skrevet

Vi mistenker at det er et problem og det finnes utallige eksempler å mistenke noen form for demens kommet Hukommelsen er bare en del av symptomene å mistenke.

Og de andre symptomene du/dere har funnet er?

Skrevet

Ser ingen grunn til det da det ikke var min påstand.
Skrevet

Han har glemt alt han lærte gjennom hele barneskolen og høyere utdannelse, og vet ikke noenting om den teknologiske utviklingen siden 70-tallet.

• Liker 1
Skrevet

What Hope Hicks Knows

http://nymag.com/dai...washington.html

"Hicks acted almost as an embodiment of the faculties the Trump lacked — like memory. “He’ll be talking, and then right in the middle he’ll be like, ‘Hope, what was that … thing?’ ” When the name of a senator or congressman or journalist came up, Trump would prompt Hicks to provide a history of their interactions, asking, “Do we like him?” “And she fucking remembers!” (Trump has said his own memory is “one of the greatest memories of all time.”)"

• Liker 1
Skrevet (endret)

Og de andre symptomene du/dere har funnet er?
En nevrolog mistenker disse symptomer.

1. Language and executive function.

the president’s speech patterns are increasingly repetitive, fragmented, devoid of content, and restricted in vocabulary

2. Social cognition dysfunction

reduced insight and awareness into the thoughts and motivations of other people, coupled with symptoms like impulsivity and disinhibition that make him behave rudely and create needless controversy.

https://www.statnews.com/2017/12/07/donald-trump-should-be-tested-for-brain-disease/

Tidligere video viser at Trumps oppførsel/språkvansker idag er ganske annerledes enn 10 år tidligere. Det indikerer en sykdom, det er ikke slik at han har alltid vært sånn

Endret av jjkoggan
Skrevet

Han har glemt alt han lærte gjennom hele barneskolen og høyere utdannelse, og vet ikke noenting om den teknologiske utviklingen siden 70-tallet.

Argumentene og kildene er?

Skrevet
En nevrolog mistenker disse symptomer.

1. Language and executive function.

the president’s speech patterns are increasingly repetitive, fragmented, devoid of content, and restricted in vocabulary

2. Social cognition dysfunction

reduced insight and awareness into the thoughts and motivations of other people, coupled with symptoms like impulsivity and disinhibition that make him behave rudely and create needless controversy.

https://www.statnews.com/2017/12/07/donald-trump-should-be-tested-for-brain-disease/

Tidligere video viser at Trumps oppførsel/språkvansker idag er ganske annerledes enn 10 år tidligere. Det indikerer en sykdom, det er ikke slik at han har alltid vært sånn

Det var akkurat det samme de sa om George W Bush...

Skrevet

Og ellers:

Trump skrøt av USAs våpensalg til Saudi-Arabia

President Donald Trump skrøt uhemmet av USAs omfattende våpensalg til Saudi-Arabia da han tok imot kronprins Mohammed bin Salman i Washington. 

Kongedømmets sterkt kritiserte krigføring i Jemen, der tusenvis av mennesker er drept siden Saudi-Arabia og allierte gikk til krig mot Houthi-militsen for tre år siden, var ikke tema da de to lederne møtte pressen i Det hvite hus.

President Donald Trump viste derimot stolt fram en plansje over amerikanske våpenleveranser til en verdi av over 100 millioner kroner. Han hyllet Saudi-Arabia som en storartet venn, en stor kjøper og en stor investor i USA.

https://www.abcnyheter.no/nyheter/politikk/2018/03/20/195381536/trump-skrot-av-usas-vapensalg-til-saudi-arabia

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...