Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2016 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

Det vet jeg ikke om var mulig, men du kunne enten bestille på nett (om du var rask nok), eller i butikk. Jeg labbet ned på den lokale butikken og der hadde de kanskje i alle fall en 10 stk. Jeg var ikke veldig tidlig ute heller når jeg dukket opp omtrent 0900.

Endret av IceHeim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Er det noen som ønsker å selge sin Korg Dac (den store)? Evt bytte mot den små, jeg betaler mellomlegget, seff.

 

 

Er ikkje langt ifra at disse egentlig er like, bortsett fra selve skallet? Er ren tipping fra min side da. Har den Lille Korg dac'en som jeg kjøpte på black friday.

 

For meg så er det bedre lyd i den store. Men alt er jo subjektivt. 

Tenkte skulle gi den i gåve, så greit å gi den jeg syns er best da :) Spesielt da personen skal ikke flytte noe på den.

Lenke til kommentar

Så klart hadde cdon et bra tilbud på 3 for 199 3D blu-rays nå så jeg nettopp.

Havnet nå på 29 filmer kjøpt siden black friday til å gå i lag med min nye OLED65C6 og K8500 UHD spiller som jeg også kjøpte på black friday. Fin blanding av 3D, UHD og vanlig blu-ray titler. Men det blir vell fort 2018 før jeg for sett igjennom alt...

 

Flere mener at 3D er like bra eller gjerne bedre i bildet kvalitet / opplevelse kontra flere av UHD titlene på årets OLED skjermer, så vell verdt og ha med 3D funksjon på tv`en gitt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-82pScT

Er det på grunn av OLEDs lavere responstid? For jeg føler 3D ofte er veldig "blurry" og uskarpt. Veldig relatert til bevegelsene. Merket det spesielt når jeg så Hobitten på kino, som hadde 48 FPS. Der var 3Den mye mer tiltrekkende og ga mindre hodepine enn vanlig film (24 FPS). Filmen så rar og "fake" ut når jeg så den i 2D. Men i 3D var 48 FPS perfekt.

Endret av Slettet-82pScT
Lenke til kommentar

Er det på grunn av OLEDs lavere responstid? For jeg føler 3D ofte er veldig "blurry" og uskarpt. Veldig relatert til bevegelsene. Merket det spesielt når jeg så Hobitten på kino, som hadde 48 FPS. Der var 3Den mye mer tiltrekkende og ga mindre hodepine enn vanlig film (24 FPS). Filmen så rar og "fake" ut når jeg så den i 2D. Men i 3D var 48 FPS perfekt.

Det er nok respons tiden og kontrast forholdet som gjør det så bra. Jeg leste i dag at det var en fyr på avforum som påsto at the force awakens 3D var en annen liga på Oled skjermen sin en den var på kino.

 

Det er flere brukere som konverterer UHD filmene sine til 3D via LG sine 3D cinema mode og sverger til dette er helt rått, men jeg har ikke fått prøvd det selv da uhd spilleren enda mangler leverings dato.

 

Det som også er greit er at du faktisk kan være 4+ personer sittende å se 3D på en Oled siden det har lite til ingen forskjell om du sitter "off sweet spot". Passive 3D briller er itillegg veldig billig.

 

Men føler jeg sporer litt av nå, beklager det.

Lenke til kommentar

Fikk endelig logitech eliten min i dag, koblet opp med Philips Hue. Beste er at jeg nå kan hjemme bort alt av elektronikk i stua, så da blir dama glad. Veldig fornøyd selv også. Veldig god fjernkontroll.

 

Blir morro å teste ut amazon echo dot når den kommer sammen med hue og harmony. Samen med IFTTT så tror jeg vi kan få til noe system ala Iron Man :)

Lenke til kommentar

Fikk endelig logitech eliten min i dag, koblet opp med Philips Hue. Beste er at jeg nå kan hjemme bort alt av elektronikk i stua, så da blir dama glad. Veldig fornøyd selv også. Veldig god fjernkontroll.

 

Blir morro å teste ut amazon echo dot når den kommer sammen med hue og harmony. Samen med IFTTT så tror jeg vi kan få til noe system ala Iron Man :)

 

 

grattis med alle nye kjøp.

 

amazon echo dot ? link ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...