Gå til innhold

Ingen vet egentlig hva dette nye Rockstar-bildet betyr, men «alle» tipper på én ting


Anbefalte innlegg

 

 

Blir mer og mer skuffet for hvert eneste Rockstar spill som kommer ut. Red Dead Redemption var langt fra så bra som forventet og Grand Theft Auto 4 var helt elendig.

 

Så jeg bestemte meg etter de at jeg aldri skulle kjøpe et Rockstar spill igjen. Samme kjedelige greiene. Rene pengesugingen.

Fint med forskjellige meninger, men du forklarer lite hva som er dårlig med RDR og GTA4?

Det som kan sies positivt om disse 2 spillene er at de drar videre på etkonsept og vidreutvikler dem for en oppfølger.

Det du heller burde ha sagt er at GTA4 ikke var et like omfattende spill som GTA: SA, og fjernet ting en kunne gjøre. Det var heller ikke like nyskapende som tidligere utgaver. Men for en bra story!

 

 

Jeg synes Rockstar mangler progresjon og utvikling og bare gjør det som er trygt, og som jeg nevnte i posten, at alt bare er det samme hele tiden, samme kjedelige greiene. Når jeg spilte Red Dead Redemption føltes det som jeg spilte GTA, bare med et annet miljø. Det føltes mer som å spille GTA enn å spille et nytt type spill.

 

GTA3: San Andreas var jo et helt supert spill. Etter det mangler de vel hva man kan kalle nyvinning. Det føles som de bare forsøker å være en pengemaskin som leverer det samme om og om igjen.

 

Ps. Jeg er kanskje for gammel.

https://m.youtube.com/watch?v=E6WAGn76eAc

 

Tror dette handler mer om livsfilosofi. Spiller RDR igjen på Xbox nå og det er fantastisk. Tar alt med skjønneste ro og skriter bekymringsløst gjennom det ville vesten på hesten min.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Alle skiver alltid om "Red Dead Redemption 2" - men når det første spillet het Red Dead Revolver, og det andre Red Dead Redemption, er det ikke naturlig da at det blir Red Dead NoeAnnet?

 

Ingen vet hva et eventuelt neste spill vil hete, men når du sier "Red Dead Redemption 2" så vet alle hva du snakker om. Ergo er vel det mest naturlige for pressen og andre å kalle det for nettopp "Red Dead Redemption 2", helt til en eventuell oppfølger heter noe annet.

Så hvorfor ikke bare kalle det Red Dead 3? Blir det mest korrekte navnet (om R* forsetter med å bruke Red Dead-tittelen da).

Lenke til kommentar

 

 

Blir mer og mer skuffet for hvert eneste Rockstar spill som kommer ut. Red Dead Redemption var langt fra så bra som forventet og Grand Theft Auto 4 var helt elendig.

 

Så jeg bestemte meg etter de at jeg aldri skulle kjøpe et Rockstar spill igjen. Samme kjedelige greiene. Rene pengesugingen.

Fint med forskjellige meninger, men du forklarer lite hva som er dårlig med RDR og GTA4?

Det som kan sies positivt om disse 2 spillene er at de drar videre på etkonsept og vidreutvikler dem for en oppfølger.

Det du heller burde ha sagt er at GTA4 ikke var et like omfattende spill som GTA: SA, og fjernet ting en kunne gjøre. Det var heller ikke like nyskapende som tidligere utgaver. Men for en bra story!

 

 

Jeg synes Rockstar mangler progresjon og utvikling og bare gjør det som er trygt, og som jeg nevnte i posten, at alt bare er det samme hele tiden, samme kjedelige greiene. Når jeg spilte Red Dead Redemption føltes det som jeg spilte GTA, bare med et annet miljø. Det føltes mer som å spille GTA enn å spille et nytt type spill.

 

GTA3: San Andreas var jo et helt supert spill. Etter det mangler de vel hva man kan kalle nyvinning. Det føles som de bare forsøker å være en pengemaskin som leverer det samme om og om igjen.

 

Ps. Jeg er kanskje for gammel.

Hvis du vil har noe nytt fra Rockstar kan du kanskje prøve deg på Table Tennis? Synes det er mye bra fra Rockstar. Det er vel ikke så mye man forandre på sandkassespilla de har når de allerede er laget for at man kan gjøre mye rart. Synes de gjorde noe nytt når man fikk tre hovedpersoner å bytte mellom i GTAV. Heist-greien de hadde var også nytt i forhold til hva vi har holdt på med i tidligere spill. Har stor sansen for Rockstar som utviklere og hadde sett fram til en oppfølger til Red Dead Redemption.

Lenke til kommentar

Heljar75. Jeg skulle gjerne ønsket at Rockstar leverte bra, men har blitt altfor skuffet etter GTA3 til å ha troen på dem, og har spilt altfor mange andre bra spill til å tro at Rockstar kan levere noe jeg vil like.

 

Jeg kan jo også trekke en parallell til Ubisoft som også har tatt litt samme retning som Rockstar, og nå egentlig leverer dårlige spill (Assasins Creed XYZ). I motsetning til Rockstar klarte Ubisoft å levere et annet spill i et annen miljø som faktisk ikke føltes som det samme spillet, når de leverte Watch Dogs. Det føltes i motsetninf til RdR som et annet spill enn deres mest kjente serie (Assasins Creed vs GTA). Det føltes ikke som å spille Assasins Creed med en annen grafikk, noe jeg synes RdR føltes som i forhold til GTA. Ikke det at jeg synes Watch Dogs var spesielt bra, det var et releativt skuffende spill, men det føltes iallefall som et helt annet spill enn Assasins Creed, noe jeg ikke synes RdR i fohold til GTA.

 

Jeg vet ikke om du skjønner hva jeg mener. Litt vanskelig å forklare på en god måte. Men RdR var iallefall skuffende for min del. Jeg hadde store forhåpninger. Spillet var helt greit, men ikke bra.

 

Jeg har lite tro på et nytt RdR spill.

Endret av zeebra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

zeebra. Vi får vel bare "agree to disagree". Jeg har stor sans for Rockstar og de har enda til gode å skuffe meg. Liker veldig godt sandkasse-spillene enten det er gamle western eller moderne tid de skal portrettere. Det er jo lett å si at RDR er et "Western-GTA", men jeg kan egentlig ikke forstå hvordan de kunne lage et sandkasse-western på noen annen måte. Det er et godt spill med en god historie og spillmekanikk. De oppfylte  alle forventingene jeg hadde til et westernspill fra den kanten. Kunne ikke blitt noe bedre i mine øyne. 

Lenke til kommentar

Heljar75. Jeg skulle gjerne ønsket at Rockstar leverte bra, men har blitt altfor skuffet etter GTA3 til å ha troen på dem, og har spilt altfor mange andre bra spill til å tro at Rockstar kan levere noe jeg vil like.

 

Jeg kan jo også trekke en parallell til Ubisoft som også har tatt litt samme retning som Rockstar, og nå egentlig leverer dårlige spill (Assasins Creed XYZ). I motsetning til Rockstar klarte Ubisoft å levere et annet spill i et annen miljø som faktisk ikke føltes som det samme spillet, når de leverte Watch Dogs. Det føltes i motsetninf til RdR som et annet spill enn deres mest kjente serie (Assasins Creed vs GTA). Det føltes ikke som å spille Assasins Creed med en annen grafikk, noe jeg synes RdR føltes som i forhold til GTA. Ikke det at jeg synes Watch Dogs var spesielt bra, det var et releativt skuffende spill, men det føltes iallefall som et helt annet spill enn Assasins Creed, noe jeg ikke synes RdR i fohold til GTA.

 

Jeg vet ikke om du skjønner hva jeg mener. Litt vanskelig å forklare på en god måte. Men RdR var iallefall skuffende for min del. Jeg hadde store forhåpninger. Spillet var helt greit, men ikke bra.

 

Jeg har lite tro på et nytt RdR spill.

 

Nå har jo UbiSoft klart det finurlige å gjøre alle sine spill like... Var jo en periode de var helt besatt på å putte tårn i spill for å låse opp mer informasjon om kartet... Far Cry/Assassins Creed/Watch_dogs/The Crew har samme funksjonen... De kjørte assassins creed i grøfta, Far Cry har blitt så enkelt at jeg fullførte 4'eren omtrent uten å dø, Watch_dogs var så dårlig på pc at jeg aldri kom meg videre i spillet og the crew har jeg ikke rørt etter at jeg kjøpte det...

Rockstar er uendelig mye bedre i mine øyne, RDR var i min mening det beste spillet som kom på forrige generasjon. Mulig er det GTA på hest, men jeg synes det skiller seg nok fra GTA til å være et eget spill. Jeg stor trivdes med oppgavene, "små" spillene (Liar's dice er råkult). Far Cry Blood Dragon er jo et ypperlig eksempel på gjenbruk av assets på en måte som gir en ny måte å spille på, uten at det skiller seg alt for mye fra det originale konseptet. Det trenger ikke å være splitter nytt for å være interessant. Assassins Creed ble jo straks litt mer interessant som pirat, men gleden var jo kortlevd, når vi plutselig var landfaste igjen på de neste spillene...

Mitt eneste ønske er at jeg slipper å vente et år eller mer på PC versjonen av min mest etterlengtede etterfølger.

Lenke til kommentar

 

Heljar75. Jeg skulle gjerne ønsket at Rockstar leverte bra, men har blitt altfor skuffet etter GTA3 til å ha troen på dem, og har spilt altfor mange andre bra spill til å tro at Rockstar kan levere noe jeg vil like.

 

Jeg kan jo også trekke en parallell til Ubisoft som også har tatt litt samme retning som Rockstar, og nå egentlig leverer dårlige spill (Assasins Creed XYZ). I motsetning til Rockstar klarte Ubisoft å levere et annet spill i et annen miljø som faktisk ikke føltes som det samme spillet, når de leverte Watch Dogs. Det føltes i motsetninf til RdR som et annet spill enn deres mest kjente serie (Assasins Creed vs GTA). Det føltes ikke som å spille Assasins Creed med en annen grafikk, noe jeg synes RdR føltes som i forhold til GTA. Ikke det at jeg synes Watch Dogs var spesielt bra, det var et releativt skuffende spill, men det føltes iallefall som et helt annet spill enn Assasins Creed, noe jeg ikke synes RdR i fohold til GTA.

 

Jeg vet ikke om du skjønner hva jeg mener. Litt vanskelig å forklare på en god måte. Men RdR var iallefall skuffende for min del. Jeg hadde store forhåpninger. Spillet var helt greit, men ikke bra.

 

Jeg har lite tro på et nytt RdR spill.

Nå har jo UbiSoft klart det finurlige å gjøre alle sine spill like... Var jo en periode de var helt besatt på å putte tårn i spill for å låse opp mer informasjon om kartet... Far Cry/Assassins Creed/Watch_dogs/The Crew har samme funksjonen... De kjørte assassins creed i grøfta, Far Cry har blitt så enkelt at jeg fullførte 4'eren omtrent uten å dø, Watch_dogs var så dårlig på pc at jeg aldri kom meg videre i spillet og the crew har jeg ikke rørt etter at jeg kjøpte det...

Rockstar er uendelig mye bedre i mine øyne, RDR var i min mening det beste spillet som kom på forrige generasjon. Mulig er det GTA på hest, men jeg synes det skiller seg nok fra GTA til å være et eget spill. Jeg stor trivdes med oppgavene, "små" spillene (Liar's dice er råkult). Far Cry Blood Dragon er jo et ypperlig eksempel på gjenbruk av assets på en måte som gir en ny måte å spille på, uten at det skiller seg alt for mye fra det originale konseptet. Det trenger ikke å være splitter nytt for å være interessant. Assassins Creed ble jo straks litt mer interessant som pirat, men gleden var jo kortlevd, når vi plutselig var landfaste igjen på de neste spillene...

Mitt eneste ønske er at jeg slipper å vente et år eller mer på PC versjonen av min mest etterlengtede etterfølger.

 

 

Enig i det du sier, foruten at jeg mener Watch Dogs faktisk føles som et separat spill.

 

Far Cry 4 var elendig. Det føltes ikke bare som om mye var likt Assasins Creed universet, men det føltes som de forsøkte å kopiere Far Cry 3 som faktisk var dugelig og flytte det til en annen lokasjon, med samme konsept og samme historie og alt.

 

Selv spilte jeg Far Cry 4 på vanskeligste nivå, så jeg kan ikke vurdere om det er for lett. Det var vanskelig på det nivået, nesten absurd vanskelig, med enorme mengder ville dyr overalt som nesten var helt absurd. Men totalt sett var ikke det vanskeligste nivået så vanskelig når man først kom inn i det og var forberedt på ville dyr overalt.

 

Ja, Far Cry føles kanskje ganske likt Assasins Creed i et annet miljø, men i min formening ikke like likt som Red Dead Revolver føles i forhold til Grand Theft Auto.

 

Black Flag var så dårlig at jeg ikke gadd spille mer enn et par timer. Egentlig toppet Assassins Creed seg med et bra spill i Assassins Creed 2, og deretter var det bratt kurve nedover. Jeg gidder ikke kjøpe flere av de spillene heller. Blitt rene melkeku.

 

Akkurat nå finnes jeg mest glede i en konsollgenerasjon med mangel på virkelig gode spill at Quantic Dream snart kommer med nytt spill "Detroit". Det blir spennende. Bare ved å titte på grafikken på hjemmesiden deres kan jeg se HVEM som spiller hovedrollen. Hun fra "The Following" tv serien.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

We`re up all night to get lucky!

 

Cu-LRSTW8AAszBG.956x538.jpg

 

So I'm just gonna take a wild guess and say Marston is in the middle. Yo his right is Bill Williamson based on his unique hat from red dead is in this. And to his right is Javier Escuela cause the sombrero looking hat.

 

Fun :D

 

MV5BMTUzNTc0NTAyM15BMl5BanBnXkFtZTgwMTk1

"I seek righteousnessBut I'll take revenge"

http://www.imdb.com/title/tt2404435/

 

"Justice has a number - 7". Mulig tittelen for RD3 da blir Red Dead Retribution ;) 

Selv om mange har diskutert at "Retribution" er debunked så holder jeg fortsatt en finger på det. Håper ikke det er snakk om RDR:RM.

https://www.vg247.com/2016/10/17/red-dead-retribution-debunked-as-the-name-of-rockstars-red-dead-sequel/

 

 

Og mye annet morsomt "ordspill" i dette:

 

Legg merke til at offisiell lengde for "Radio Edit" av sangen er akkurat som denne videoen, tallet 4 og 7.

Length 6:08 (album version) 4:07 (radio edit)

 

Song released 19 April 2013 + 4 år = 19. April 2017? Og husk at 2017 er akkurat 7 år etter RDR (NA: 18. mai 2010:p

 

Lucky Number 7
number7.jpg

https://www.travelchinaguide.com/intro/lucky-number7.htm

 

Falling on the seventh day of seventh lunar month, the Double Seventh Festival in China, also known as Qixi Festival, is what Valentine's Day to the western countries. As it is a day of great importance to girls, the event is also called Young Girls' Festival. Because of the beautiful legend about Niu Lang and Zhi Nu, the festival has been endowed with the meaning of great romance.

 

Leke litt med datoer:

 

Double Seventh Festival of 2017 falls on August 28. There is no holiday for this festival. Its schedule in recent years is showed in the following table.

 

Eller

Therefore, July 7th is regarded as the Chinese Valentine’s Day.

Eller

Tuesday, February 14

Western Valentine's Day 2017

En kjærlighetserklæring til fansen?  :p


Red Dead Renegade - Spring or Fall 2017 Announced!

(my guess, april eller november 2017, hvis ikke Renegade så holder jeg en knapp på Retribution)

 

 

 

 

EDIT:

En artig artikkel jeg fant nå her som "bekrefter" en del mistanker

http://www.tweaktown.com/news/52194/red-dead-redemption-2-launch-before-april-2017/index.html

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Mai 2017 er veldig sannsynlig (the 7y mark), men ikke før april
 

Neither Red Dead Redemption 2 or Grand Theft Auto 6 will release during Take-Two's Fiscal Year 2017, so don't expect any major sequels before April 2017
Read more: http://www.tweaktown.com/news/52194/red-dead-redemption-2-launch-before-april-2017/index.html

 

Sjangsen er meget stor for mai 2017. Så er spørsmålet, PS4 Pro? Xbox S? Og selvsagt det 5+ millioner lommebøker håper på, PC Steam Release.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...