Gå til innhold

Google Pixel


Cord

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

*sukk*, skjønte nesten det. Ikke noe nytt at kundeservice ikke vet hva de snakker om.

 

Dette var forresten svaret jeg fikk i September i fjor 

 

 

Vi har dessverre ingen informasjon om akkurat denne telefonen, så jeg tror ikke det vil skje med det første.

VoLTE vil bli tilgjengelig for de fleste telefoner, men det kan ta litt tid før alle er over.
Lenke til kommentar

Er det noen operatører som støtter wifitale og/eller volte på pixel? Får ikke det hos telia ihvertfall.

Sålangt er det ingen i norge nei.

Jeg skjønner jo at det er fordi telefonen ikke selges offisielt i norge, men det kan da ikke være så veldig vanskelig å skru på støtte for dette i sitt eget nett? Eller er det papirmølle kanskje?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Noen som vet hvordan man kan få Pixel 3a med EU-plugg? Uaktuelt å bestille fra Proshop pga pris, og tar evigheter før Mytrendyphone får den inn. Ser Amazon selger den med både toll og moms inkludert (4600 totalpris), men det er vel med US plugg. Noen ideer?

Endret av brukernavn331
Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man kan få Pixel 3a med EU-plugg? Uaktuelt å bestille fra Proshop pga pris, og tar evigheter før Mytrendyphone får den inn. Ser Amazon selger den med både toll og moms inkludert (4600 totalpris), men det er vel med US plugg. Noen ideer?

Hvorfor er det så viktig med EU plugg? De fleste har vel en lader liggende?

 

Er det noen som kan anbefale en hurtiglader som kan kjøpes i Norge?

Ja, https://www.tek.no/artikler/korttest-deltaco-usb-ladestasjon-80w/442507

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...