Gå til innhold

Google Pixel


Cord

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sender NetonNet veldig sent posten sin? Det står at hvis man bestiller før 12 så sendes det samme dag. Nå er det ikke flere av den Pixel mobilen jeg bestilte på lager, så ville tro det var den jeg bestilte som var den siste. Har enda ikke fått noe sporing.

 

Gjelder selvsagt bare hvis man velger express...

Endret av Saapa
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Samboeren sin Pixel XL fikk plutselig et helt elendig batteri (snakker om under 10 timer siden lading og under 2.5t screen-on-time før den måtte lades). Leverte til NetOnNet for reparasjon, men de sa de ikke kunne reparere og da skal man få heve kjøpet.

Nå prøver de seg på å gi gavekort i stedet for pengene tilbake, men kan de ikke reparere så får man jo hevet kjøpet og skal ha pengene tilbake. Ikke et gavekort. Dårlig oppførsel.

Skal en tur ned dit etterpå. Satser på at de lar oss få pengene så snart man spør om det, men dumt for andre som kanskje ikke vet hva man har krav på. 

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Noen andre som kjører Android p nå som de har sluppet dp2?

 

Lurer på om notification led funker for dere på Gmail. Jeg kan ikke se muligheten for å skru det på for Gmail verken i Android system menyen eller i appen. På stock sms appen fungerer det fint.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Så det tar faktisk ut den medfølgende?

 

I alle fall CDON.

 

 

 

Jeg bestilte denne uka en Google Pixel 2 fra Proshop. Mottar den snart.

 

Ser på ordren at det leveres med en hurtiglader fra Huawei. Den har ikke jeg bestilt, og den koster ikke noe ekstra. Det kan tyde på at den som normalt skulle følge telefonen ikke er kompatibel med våre stikkontakter, og at den rett og slett er fjernet og erstattet med en annen, som da leveres utenom.

 

Det står ikke noe i salgsannonseringen om et slik eventuelt bytte av ledere. Men regner med at Huaweiladeren kan brukes uten problemer.

Lenke til kommentar

Har mottatt Pixel 2 fra Proshop.

Det er en telefon som ikke får mye kred for utseende, men jeg synes i alle fall min i "Kinda Blue"-utførelse ser stilig ut.

Den er meget god å holde i, og man får et meget godt grep om den.

Som jeg antok, ble den ikke levert med lader kompatibel med norske stikkontakter. Det var en lader i esken, men den var beregnet for Storbritannia. Derfor har Proshop lagt med en ekstra Huawei-lader, beregnet for bruk med våre stikkontakter. 

Telefonen ble satt opp som ny, og jeg synes oppsettet gikk flott. Det var tydelig at dette var Android på første klasse. Helt ren Android, akkurat som Apple IOS. 

Telefonen er rask så det holder, og jeg er hittil meget godt fornøyd med den. Skal teste ut batteriet mer, men dersom det holder noenlunde som min iPhone 8, er det greit. Alt som er bedre er ren bonus.


EDIT:

Batteritiden er ennå ikke testet tilstrekkelig, men den ser ok ut, so far. 

Musikk: Har testet den med Spotify som lydkilde, og med mine vanlige hodetelefoner, både over-ear, on-ear og in-ear. Brukte adapteren og kablete hodetelefoner. Dette er den beste lyden jeg har opplevd på en mobiltelefon, og jeg har hatt faen så mange. Det er luft, det er lett å skille instrumentene fra hverandre. Det er god stereoeffekt. Det er gøy å spille musikk på denne telefonen!

Jeg må ha bass, og også her innfrir telefonen. Du kan få så lite eller mye du vil.

Det eneste jeg ikke likte var at man måtte dra ut og sette på plass den medfølgende adapteren før man fikk lyd til hodetelefonene. Men med den lydopplevelsen dennne telefonen gir, er det helt uproblematisk. Jeg har ikke hørt bedre.

Har blant kjørt gjennom Yes sitt 90125-album. Det lyder strålende,og jeg hører lyder jeg aldri har hørt før. Bare på grunn av at jeg valgte en Pixel-telefon...


Denne telefonen er det beste kjøpet jeg har gjort på aldri så lenge!

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...