Gå til innhold

Enspillerdelen i Battlefield 1 viser krigen fra forskjellige synspunkter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Synes dette ser lovende ut. DICE har hatt noe spennende på gang, selv om de forrige forsøkene ikke har vært særlig bra. Hvis dette blir ok+ eller til og med bra, så er det som en kjempebonus til flerspilleren!

Så du synes Bad Company spillene var dårlig?

 

 

Har ikke prøvd de. Battlefield 3 og 4 derimot hadde ikke veldig bra singleplayer, men enkelte bra og kule elementer som det kan bygges videre på.

Lenke til kommentar

Jeg synes egentlig ikke BF1 multiplayer var så til de grader overbevisende at det gjorde noe. Har ikke bestemt med for om jeg gidder å kjøpe den enda.

 

En god enspiller kan tippe begeret i riktig (for dice) retning.

 

Husk at du ikke spilte en demo, men en beta :)

 

Jeg gleder meg til begge deler, synes betaen var bra og liker stilen. Om enspillerdelen blir bra er det en kjempebonus, de har som sagt ikke vært de råeste tidligere.

Lenke til kommentar

 

Jeg synes egentlig ikke BF1 multiplayer var så til de grader overbevisende at det gjorde noe. Har ikke bestemt med for om jeg gidder å kjøpe den enda.

 

En god enspiller kan tippe begeret i riktig (for dice) retning.

Husk at du ikke spilte en demo, men en beta :)

 

Jeg gleder meg til begge deler, synes betaen var bra og liker stilen. Om enspillerdelen blir bra er det en kjempebonus, de har som sagt ikke vært de råeste tidligere.

 

Jeg er klar over at det var en Beta, men jeg ser ikke for meg at det vil bli enorme forandringer i spillmekanikk og gameplay. Så ja, det blir nok noen mindre til middels endringer, flere brett og funksjoner vi kanskje ikke fikk se, men jeg er fremdeles ikke overbevist.

 

Og da hjelper det ikke at jeg fra før ikke er stor fan av kjøretøyene i BF-spillene og hvordan de oppfører seg og kan kjøres. Jeg snakker ikke nødvendigvis om full realisme her, men en liten mellomting mener jeg man kan kunne forvente.

 

Og når vi først er på det sporet så mener jeg Joint Operations gjorde dette mye bedre og skapte en mye bedre dynamikk og samkjøring mellom spillere og forskjellige kjøretøyer. Eksempelvis hadde tanks en sjåfør, en skytter og en kommandør med mitraljøse. Man måtte ha ferger for å frakte tanks mellom øyer, helikoptre som kunne frakte lettere kjøretøy, og amfibiekjøretøyer etc. I BF er det bare en dunge tullinger som spiller solo på samme lag som ca 50% av de andre, satt litt på spissen. Altså, spillet fremtvinger ikke noen avhengigheter. Joint var også mye større.

Endret av Serpentbane
Lenke til kommentar

Det var jo det samme de sa om singleplayer i Battlefield 4. Første level var ganske åpent, men rester var så og si like mye on-rails som Battlefield 3 sin singleplayer var.

 

Skjønner ikke at de gidder engang, det er jo ingen som kjøper Battlefield for singleplayer sin del. Det er få som engang gidder å spille den i det hele tatt ettersom det er jo bare cutscenes og on-rails heile greia.

Lenke til kommentar

Jeg kommer til å kjøpe Battlefield pga singleplayer.. Bryr meg filla om multiplayer! :) Synes BF3 of 4 var gode opplevelser også.

Inkludert jet oppdraget i BF3 sin singleplayer? Det var jo bare cutscenes og quick time events .-.

BF3 sin singleplayer hadde ingen frihet i det hele tatt. BF4 var litt bedre på det området, men ikke så mye som de hadde lovt. Se på BC1 sin singleplayer, det er sånn det skal gjøres:

 

 

Her var det virkelig mye frihet. Her kunne du faktisk velge selv hvordan du ville angripe, uten at du dør fordi du prøver å gå fra siden eller snike deg inn bakfra. Masse kjøretøy hadde du også som du kunne bruke hvis du ville. Du hadde mye frihet og fikk velge selv.

 

Så kom BC2 og strammet inn singleplayer'n. Plutselig kunne du ikke velge hvordan du ville angripe, eller hvilken base du ville angripe først. Nei, der måtte du følge en bestemt sti, og hvis du ikke gjorde det, ble du drept av spillet. BF3 var enda verre på dette.

Endret av Captain Kuijt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...