Gå til innhold

Kamptråd - Norge vs Tyskland (VM-kvalik)

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tyskland er solid. Ikke snakk om å legge seg bakpå for å forsvare/ri på en 1-0 ledelsen. De fortsetter å dominere kampen. Nå er det ikke denne kampen som skal vinnes for å få oss til VM, men fra mitt ståsted er det eneste vi har fått svar på i denne kampen er at Jarstein er god nok til å ta den plassen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sluttspill kan man bare glemme med dette laget og denne treneren.

Håper nesten på en massakre i sluttminuttene slik at vi får mere press på Høgmo. Vi MÅ ha en ny trener!

Skrevet

Gi meg PL tilbake!! Herregud så kjedelig det er å se på det norske landslaget.

Du må gjøre som meg og ikke noen som helst forventninger i forkant. Jeg tenkte ikke tanken på at jeg skulle se på landskamper i det hele tatt. Visste ikke om tiden engang.

Skrevet

Gir så mye mening å la Samuelsen varme benken her når han heller kunne spilt to viktige kvalikkamper for U21.

Kan overføres til U laget mot Englnd tirsdag? Vet ikke hvordan reglene sier om det.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Prioriterte femårs gamle South Park episoder over kampen. Good call.

Skrevet

Godt resultat, hadde regnet med 0-4. Guttene gjorde så godt de kunne, og treneren også. Skal Norge liksom slå Tyskland (eller hvem som helst) bare ved å sparke treneren? Vi har rett og slett ikke gode nok spillere, og ingen trener i verden kan forandre på det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...