Gå til innhold

Da han kom seg inn på serverne til skyselskapet, trodde han ikke sine egne øyne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er sørgelige greier disse overskriftene, ja. Jeg antar at det er penger å tjene på det (iallfall på kort sikt), og det er vel egentlig derfor man lager avis. Men det må da gå ut over yrkesstoltheten å lage sånne click-bait-overskrifter? Jeg håper iallfall det... :)

 

Jeg kunne kommentert saken, men da måtte jeg nesten lest den først, og det gjør jeg ikke. På trass.

 

Du vil ikke TRO hva artikkelen handler om. Den har tatt internett med storm, og herjer som en farsott!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Det er sørgelige greier disse overskriftene, ja. Jeg antar at det er penger å tjene på det (iallfall på kort sikt), og det er vel egentlig derfor man lager avis. Men det må da gå ut over yrkesstoltheten å lage sånne click-bait-overskrifter? Jeg håper iallfall det... :)

 

Jeg kunne kommentert saken, men da måtte jeg nesten lest den først, og det gjør jeg ikke. På trass.

 

Du vil ikke TRO hva artikkelen handler om. Den har tatt internett med storm, og herjer som en farsott!

Den har fått HELE NORGE til å måpe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

:dremel:  Jeg har fiksa det:

 

Avinash Sing kom over hele kildekoden til Vine hos Amazon Web Services

 

Kortere tittel, informativ og enkel, beskriver saken. Ting jeg lærte da jeg hadde mediekunnskap på videregående og burde være grunnleggende kunnskap for en som får betalt for å lage (kopiere fra nettet) saker. Men det æ'kke så viktig lenger. Nå er det klikk som gjelder - drit i leseren.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...