Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rundet ny uke med field research i går, og forventet enten articuno eller zapdos, men jeg fikk bare moltres igjen?? Skuff.. så for meg en progresjon mot de andre også, entei og co, samt Kyogre og co. på sikt.. :/ kanskje det blir sånn, bare i et lengre tidsperspektiv?

Skrevet

Rundet ny uke med field research i går, og forventet enten articuno eller zapdos, men jeg fikk bare moltres igjen?? Skuff.. så for meg en progresjon mot de andre også, entei og co, samt Kyogre og co. på sikt.. :/ kanskje det blir sånn, bare i et lengre tidsperspektiv?

Tipper de endrer hvem man får for hver måned, så vi får vel bare smøre oss med litt tålmodighet :-)

Skrevet

Skal ikke vær funksjonen være realistisk i forhold til hvilket vær det faktisk er? Våknet opp i dag til 15 grader og sol, mens på pokémon go høljer det ned med ekstremt mye regn og paraplyikonet godt planta i hjørnet på skjermen, hva er greien med det egentlig? må da være en feil.

Skrevet

Ja, det kommer vel andre Pokemon etter hvert :)

Vet ikke hvor de får værdataene sine fra, men det er nok ikke yr.no akkurat. Sikkert en amerikansk tjeneste, med dertil manglende presisjon :)

Skrevet (endret)

Mener å ha lest de henter data fra accuweather, en slags global vær-app som mobilen din også bruker i klokkewidgeten til å vise vær og temperatur. Ikke lokale værmeldinger nei, så kan nok være unøyaktig.

Endret av Bytex
Skrevet

IV på mine tre Moltres så langt. 67, 71, 75. FFS!!!!!!!!!!!

Ja, de va ræva.

Mine 3 var amazing (83-89%) , men blir nok ikke brukt da det koster for mye å kjøre opp fra Level 15.

• 1 måned senere...
Skrevet

Noen som bruker PTC-konto for å logge inn, som opplever problemer (evt. som ikke opplever problemer i det hele tatt)? Byttet telefon, og har ikke fått logget inn på flere dager nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...