Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden


Anbefalte innlegg

Pfff, legendary betyr gruppespill = no go. Har ikke en eneste en enda.

For legendary må du komme deg til sentrum av en by eller være god til å organisere. Om ingen av disse er aktuelle for deg så har du en utfordring.

 

Jeg dro bare ned til sentrum idag og var med på 2 raid. Med ny legendarisk hund var det over 100 spillere ved hver av raidene når de startet, så lagene måtte splittes i flere grupper. Det er også ofte ekstremt mye kamp om gymene rett før raid så det kan gå unna masse gullbær.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har vært mulig å være innlogget på to mobiler samtidig, men de kan ikke samtidig kommunisere med serverne til Niantic så i praksis kan du ikke samtidig spille på to mobiler.

 

Den doble innloggingen kom fra et veldig spesiell workaround for å få makset pokemons. Man logger inn på en mobil og gjør klar til å makse pokemon, men så skrur man på flymodus. Så logger man inn med en annen mobil og makser pokemonen der og skrur på flymodus der også. Og så skrur man av flymodus og makser også på den første mobilen. Feilen som gjorde dette nødvendig er fikset på de 2 siste releasene og folk har virkelig prøvd mye rart for å finne frem til dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Neida er ikke sånn hele tiden. Nå sier min "Partly Cloudy" og da er Normal og Rock pokemon "stronger", spawner oftere, og gir bonus stardust. Det er jo et ganske kult system egentlig. Når det er sagt så er den eneste nye jeg har sett så langt 124643 zigzagoons

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...