Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjipt det ikke var tilbud på "premium/season pass".

Kjøpte premium til BF4, men var lei av spillet før det kom noe særlig premium innhold. De første var jo gratis for alle (som forhåndskjøpte) likevel og det samme er det jo i BF1 også.

Har vært nesten 2 mnd i Filippinene så skal bli spennende å se hva som er nytt og om det kjører noe bedre.

Lenke til kommentar

På Operation kan du velge 40 spillere, men Conquest har kun 64 manns servere foreløpig. Jeg foretrekker også 48 manns servere, men usikker på om vi noen gang får det i BF1. Dice har strippet spillet helt for Admin tools, så det er ingen som gidder å leie servere med custom regler. Skulle gjerne likt å hatt en server med sniper limit, så man får litt mere action rundt flaggene. Er til tider litt mange snipere som ligger langt unna flagg sonen å camper.

Lenke til kommentar

 

Bør vel få ut ut en DLC ganske raskt nå for å holde interessen oppe. Selv Hardline havnet vel ikke på 40% rabatt før jul?

Var nok på salg lenge før jul, hardline kom i mars 2015. Spillet floppet såpass at det det kom på salg etter kort tid.

 

Mars ja..hehe. Ok , så omtrent som BF1 da, som kom veldig fort på 33% salg etter release. Er andre gang det er på salg nå, denne gangen på hele 40%.
Lenke til kommentar

Desverre gikk jeg lei fort her også. Enkelt og greit et fantstisk spill men nå har jeg ikke spilt på 2 uker. Ble litt for lite innhold og litt for mye det samme hele tiden. Altfor lite og gå etter også i høy lvl, karvet meg opp til lvl 67 og da følte jeg at det ikke var noe og gjøre utenom og bare spille kamper. Skjønner ikke hvorfor de kuttet ut alt av medaljer og ribbons. Merkelig avgjørelse siden medalje systemet som er nå er det værste jeg har vært borti. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syns det har vært ganske bra jeg. Selv om jeg til nå nesten utelukkende har spilt Conquest har jeg allerede klokket inn 114 timer siden release.

 

Det jeg kanskje savner mest i forhold til levetid på spillet er Assignments fra BF4. Det fikk meg til å spille game modes og character-oppsett jeg normalt ikke brukte, noen ganger til glede og andre ganger forargelse :p Medal systemet er vel omtrent hele playerbasen enig i at er elendig implementert.

 

Spillet lider også litt av så få game modes. Blir spennende å se hva som kommer i første DLC. Totalt kommer det jo 16 nye maps, 20 nye våpen + nye game modes så på sikt blir det vel bra :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror det rett og slett er kartene som har gjort det sånn at jeg ble fort lei. De er alt for åpne og har for få plasser hvor man kan gjemme seg, så man blir låst til å enten spille scout eller medic, som dominerer på medium og lang distanse. Når DICE har balansert våpnene etter sweetspot, så bør kartene å være deretter. Nå er de fleste kartene i favør til scout og medics.

Lenke til kommentar

Jeg tror det rett og slett er kartene som har gjort det sånn at jeg ble fort lei. De er alt for åpne og har for få plasser hvor man kan gjemme seg, så man blir låst til å enten spille scout eller medic, som dominerer på medium og lang distanse. Når DICE har balansert våpnene etter sweetspot, så bør kartene å være deretter. Nå er de fleste kartene i favør til scout og medics.

Vel, ikke helt enig. Jeg scorer desidert best som assault, når jeg konsentrerer meg om å dominere close quarters-områdene i maps - slik som vel er meningen.

Lenke til kommentar

Jeg tror det rett og slett er kartene som har gjort det sånn at jeg ble fort lei. De er alt for åpne og har for få plasser hvor man kan gjemme seg, så man blir låst til å enten spille scout eller medic, som dominerer på medium og lang distanse. Når DICE har balansert våpnene etter sweetspot, så bør kartene å være deretter. Nå er de fleste kartene i favør til scout og medics.

Mener du da å få flest kills eller mest scire og vinne gamet? Du spiller kanskje bare solo?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...