Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt vel mye svartmaling synes jeg. Sammenligninger med BF2 og "alt var så mye bedre før". Hadde jeg hatt valget medllom BF1 og BF2 nå så hadde jeg tatt BF1 lett. BF4 er fortsat relativt nytt og kan leve ved siden av BF1. Hvorfor må man velge? To forskjellige spill.

Nevn noen andre førstepersons skytespill i samme stil som når BF1 til knærne nå til dags? Det finnes en del andre gode skytespill men BF1 er enestående i sjangeren. Er det noen valg som splittet Battlefield-spillerne? Ja, men å kalle alt for dritt er så teit og en feig måte å "kritisere" spill på. Hvorfor er det dritt? Hva med å komme med noen spesifikke valg de har gjort som du ikke liker? 

Er så typisk å bare si at spill er dritt uten å begrunne det. Har vært det i Battlefield-serien lenge, har vært det i CoD-serien lenge og det gir seg aldri. Noen blir aldri fornøyd.

 

Lenke til kommentar

 

Hadde meg meg noen runder i Battlefront 2 i dag igjen , in space! Altså..DICE og lyd er faen meg enkelt og greit det feteste som er å oppnå.

Skal litt mer til for og imponere meg, gameplayer er nå mæ uansett, da kan spille være så bra som bare det, litt som BF1. Pent og se på mens alt annet er dritt

Begge spillene er selvsagt morro da, men du virker å være ganske innsnevret negativ i samtlige innlegg så det er jo åpenbart at du bare må holde deg til BF4 en stund til :D

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Northern Fighting Nation kaller vi oss :)

 

Der gikk drømmen din i grus :p

Aiaiai. Vil helst avstå fra noe som kan assosieres med det nevnte. Men nå som jeg har emigrert til Nederland, blir jeg vel sett på som en landssviker og langt fra Northern nok til å kjempe med dere.

 

...med mindre dere trenger en spion? :D

Lenke til kommentar

 

Northern Fighting Nation kaller vi oss :)

 

Der gikk drømmen din i grus :p

Aiaiai. Vil helst avstå fra noe som kan assosieres med det nevnte. Men nå som jeg har emigrert til Nederland, blir jeg vel sett på som en landssviker og langt fra Northern nok til å kjempe med dere.

 

...med mindre dere trenger en spion? :D

 

 

Hei Knutgrus,

 

Ikke noe politisk i klanen vår, du kan bare slappe av :) 

Vi trenger ingen spioner, men flere kruttbrødre med sans for PTFO.

En decoy/bait eller to funker jo også ;) 

 

Mic må du ha, vi bruker Discord!

Du er velkommen til å prøve oss ut, søk NFN og represent platoon :thumbup: 

Lenke til kommentar

Folk som dømmer andre folk på k/d ratio, og ikke allt annet er noobs i mine øyne. Gjelder forsåvidt alle spill, greit nok det hjelper, men det er ikke det som avgjør om du er best, spiller objective best, gjør mest nytte osv.

 

Jeg kan ha 50/2 som sniper hvis jeg sitter bak en oneway stein/busk og camper som sniper, og de eneste jeg sniper er folk som er gått seg bort. Jeg kan likedan ha 100/5 som når jeg kjører tanks, men bidrar null for laget.

 

På motsatt side kan man ha 10/20 men man er den som har f.eks arma 4/8 coms på rush, reviva hele laget minst 3ggr som attacker, vært en urviktig strategisk posisjonert squdleader osv.

 

Det er i mine øyne en blanding av score per minute og faktisk innsats for at laget vant som er avgjørende om man er god i LAG FPS spill, eller ikke...

Lenke til kommentar

Finnes kanskje et lite håp om at BF5 (eller 2,vista,X eller hva annet tull de finner på) skal bli bra?? ...trolig ikke :(

Ikkje for deg, fordi du har klagd her på forumet på BF3, BF4 og BF1. Sikkert BC2 også :p

 

Det er ikkje håp at du kan like noen Battlefield spill igjen ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hva ønsker egt folk da?

Finnes jo er lass av utube videoer osv av hva folke ønsker og ikke ønsker.

 

For meg er det ganske enkelt;

 

Hardcore mode slik det har vært på bf 3/4 evt mulighet til å modde servere slik man får det sånn.

Våpen med gode siktemidler, gjerne slik som aek-n var på bf3 men minst sånn som coyote siktet på bf4.

 

Gode rush baner.

 

Ellers er jeg stort sett åpent for alt...

Lenke til kommentar

Jeg vil ha en litt mer moderne setting igjen. Andre verdenskrig hadde gått greit men egentlig vil jeg helst ha noe mellom 60-tallet og nåtiden og heller nærmere 60-tallet enn nå. Vil ha et annet progresjonsystem (har i grunn vært det verste med BF1 i min mening). Og så er det bare å kjøre på med DICE sin grafikk, lyd og spillopplevelse så blir det nok bra.


Skulle gjerne sett en retur av Capture the flag også, det var ganske morsomt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Finnes kanskje et lite håp om at BF5 (eller 2,vista,X eller hva annet tull de finner på) skal bli bra?? ...trolig ikke :(

Ikkje for deg, fordi du har klagd her på forumet på BF3, BF4 og BF1. Sikkert BC2 også :p

 

Det er ikkje håp at du kan like noen Battlefield spill igjen ;)

 

Hvertfall ikke om det fortsetter i BF1 retningen, da er alt håp ute :(

Edit: Men gud forby om man skulle klage på et spill, det skulle jo tatt seg ut...

Endret av Vice
Lenke til kommentar

 

 

Finnes kanskje et lite håp om at BF5 (eller 2,vista,X eller hva annet tull de finner på) skal bli bra?? ...trolig ikke :(

Ikkje for deg, fordi du har klagd her på forumet på BF3, BF4 og BF1. Sikkert BC2 også :p

 

Det er ikkje håp at du kan like noen Battlefield spill igjen ;)

Hvertfall ikke om det fortsetter i BF1 retningen, da er alt håp ute :(

Edit: Men gud forby om man skulle klage på et spill, det skulle jo tatt seg ut...

 

Du må huske på at vi er for gamle og komme med kritikk. Lurer på hvordan spillene hadde vært om alle lever på en rosa sky og bare smiler og er storfornøyd med alt. Takk gud det er en del som enda forventer litt fra spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg håper på gode brett og gjerne litt flere spillere pr brett. 128 manns servere f,eks hadde vært kult på de største kartene.

Savner også custom servere med egne regler å gode og aktive admins.

 

Videre så håper jeg ikke at de legger til Behemots, Eliteklasser, hesteryttere som tåler 100 skudd eller sniper med sweetspot i neste spill.

Når det kommer til setting så er eneste håpet at de ikke lager noe futuristic laser pew pew. Ellers er jeg åpen for det meste der.

Lenke til kommentar

 

Men gud forby om man skulle klage konstant på et spill som har vært ute lenge i samme tråden der samtlige er lei den ukonstruktive klagingen.

:dremel:  :dremel:  :dremel:

 

Oi så festlig det er å gjøre om på andre sine utsagn slik at de passer bedre inn i sin egen lille verden :) Endret av Vice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...