Gå til innhold

The Grand Tour - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

En kollega fikk til Amazon Prime uten proxy/VPN.
Han bare registrerte bare en 30-dagers prøvekonto slik som en vanlig amerikaner ville gjort og fikk så spilt av filmer både hjemme og på jobb.

Lenke til kommentar

Eneste grunnen til at jeg går til torrents for det her er fordi det ikke er tilgjengelig på normalt vis. Litt synd, for dette er noe jeg gladelig hadde betalt for. 

Ditto. Kommer ikke til å vente en time lenger enn jeg må, så det blir piratkopiering inntil Amazon får ut fingeren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Iflg gutta boys kommer amazon til å slippe det for hele verden etter 1. desember, gratis. Da kommer det ukentlige episoder i 200+ land.

Det er bare de første par episodene som blir eksklusiv for amazon prime. Vet ikke hvordan man ser tv serier på amazon uansett jeg..trodde man bare kjøpte bøker og cd'r der.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Åååh... Hvis det er tilfelle så blir det et abonnement til på meg gitt. 

 

Det ga jo forsåvidt litt mer mening også. Kunne liksom ikke fatte og begripe hvorfor et så populært programkonsept skulle begrenses så kraftig. TG med den trioen blei jo vist i 250 land eller noe sånt. 

Endret av Gurglemuffin
Lenke til kommentar

 

The Grand Tour launches in the UK, US, Germany, Austria and Japan this Friday, 18 November. In December, the show will premiere in 200 countries and territories around the world, exclusively on Amazon. Fans from around the globe will be able to catch up on all episodes aired to date. New episodes will be released weekly, every Friday, worldwide.

 

Lenke til kommentar

Jeg skjønner egentlig ikke hva amazon er. Altså..er det gratis for de 200+ landene som ikke har mulighet for amazin prime? For det er jo bare 4 land som kan bruke det. Eller er det en ANNEN abonnementstjeneste som IKKE er amazon prime som disse episodene legges ut på i 200+ land men fortsatt er amazon.com?

 

ah whatever, torrents it is.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...