Gå til innhold

The Grand Tour - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

2 er lovlige, i følge GT

 

Alle 3 er kan kjøres på veien, eneste grunnen til at Ferrarien ikke kunne kjøre på veien var fordi den ikke er registrert (men det sa de også).

Lenke til kommentar

Alle 3 er kan kjøres på veien, eneste grunnen til at Ferrarien ikke kunne kjøre på veien var fordi den ikke er registrert (men det sa de også).

 

Nå er det slik at vi her i Norge kjører utenfor motorveier også, vertfall flesteparten av oss, og jeg tviler på at P1 vil komme uskada hjem på norske veier til om med ferrarien er bedre på dette punktet(for å ikke snakke om at det blir snøplog på vinteren). Porsche har fornuftig nok lagt bilen en del høyere over bakken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

 

Alle 3 er kan kjøres på veien, eneste grunnen til at Ferrarien ikke kunne kjøre på veien var fordi den ikke er registrert (men det sa de også).

 

Nå er det slik at vi her i Norge kjører utenfor motorveier også, vertfall flesteparten av oss, og jeg tviler på at P1 vil komme uskada hjem på norske veier til om med ferrarien er bedre på dette punktet(for å ikke snakke om at det blir snøplog på vinteren). Porsche har fornuftig nok lagt bilen en del høyere over bakken.

 

Her jeg bor så ville ingen av de 3 fungert, med mindre jeg hadde en kran bil på slep, er mmange ulovlige fartsdempere her i området...

Lenke til kommentar

 

 

Alle 3 er kan kjøres på veien, eneste grunnen til at Ferrarien ikke kunne kjøre på veien var fordi den ikke er registrert (men det sa de også).

 

Nå er det slik at vi her i Norge kjører utenfor motorveier også, vertfall flesteparten av oss, og jeg tviler på at P1 vil komme uskada hjem på norske veier til om med ferrarien er bedre på dette punktet(for å ikke snakke om at det blir snøplog på vinteren). Porsche har fornuftig nok lagt bilen en del høyere over bakken.

 

Her jeg bor så ville ingen av de 3 fungert, med mindre jeg hadde en kran bil på slep, er mmange ulovlige fartsdempere her i området...

 

Skjønner dere nå hvorfor jeg heller vil ha Tesla? :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Den morsomme videosekvensen var ok i natt, men for ellers så virker det som de bedriver catch-up i forhold til hva som har skjedd innenfor motorverden siden Clarkson fikk fyken. Og er telt biten ukes fersk, eller ble de tatt opp for lenge siden?

Lenke til kommentar

Artig episode, men veldig lite med biler å gjøre, så hadde det ikke vært "the 3 baboons" som hadde showet så hadde jeg sluttet å se på

Han Amerikaneren som kjører for de er bare irriterende, MYE bedre med Stig som ikke pratet

Showet kan ihvertfall ikke bli verre

Endret av Dubious
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...