Gå til innhold

Google vil «sprøyte» smarte linser rett inn i øyeballene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hardware og gadget geeks skal mene noe om bioteknologi? Føler dette er noe som bør bli videreformidlet av noen som har bakgrunn innen feltet, hvis ikke blir det frykt synsing her.

Det er eksempelvis vanlig å ta små prøver av øyemasse med en nål direkte inn i øyet uten at det skader eller blir problemer etter for et menneske.

Når det er sagt, så ser jeg for meg at denne "nightmare-fuelen" kommer neppe til å bli reklamert fra den vinkelen hehe.

• Liker 1
Skrevet

Du får det sikkert også "gratis", så lenge du sender informasjon til google om hvor du er og hva du gjør, slik at de kan tilpasse reklame!

Skrevet

Vent litt ... må bare inn på appen - derja. Botanisk hage ser mye bedre ut med +2 tint og 50K høyere hvitbalanse.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det er ikke noe nytt å stikke nåler i øynene. Faktisk så er det vanligvis helt smertefritt. Slik prosedyre kalles for en intraokulær injeksjon.

Tror ikke jeg hadde vært en early adopter, for å si det slik. Men selve prosedyren er jeg ikke redd for.

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Skrevet

Javisst, de skjærer i øyet med skalpell også med bare lokalbedøvelse for å skrape hornhinner. Det er ikke sånn at "øyeballen" eksploderer med en gang den penetreres av noe.

Skrevet

syntes dette hørtes mer ut som noe som muligens kan hjelpe en som er blind person.. ville værtfall ikke sprøyta noe greier inn i øyet hvis jeg ikke alt var blind :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...