Gå til innhold

GUIDE: Dette er månedens billigste mobilabonnementer


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-XHLacM

Er ikke det ice abbonementet til 99 et lokke tilbud? Det øker vel til 149 eller 199 etter x antall måneder? Blir vel litt misledende å ikke nevne det :)

 

Kan du vise til nettsiden hvor dette står?

 

Har selv Ice 1GB og er veldig fornøyd. Har aldri vært i nærheten av å bruke 1GB-kvota. Er stort sett bortskjemt med godt Wi-Fi de stedene jeg oppholder meg, så 4G går kun på under marsj. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Når basestasjonene først står der, må vi jo kunne bruke dem.

 

Jo, men hvis vi her i Norge har 7000 basestasjoner mens de i Danmark bare har 400 så reflekteres det også i prisen de kan tilby ut til sluttkunde.

 

Det er ikke slik at svaret er nødt til å være "lol, ondskap".

Og en litt annen ting, ang konkurranse, i Danmark trenger du 400 master for og dekke ca 4 milioner innbyggere, i Norge trenger du 7000 master på ca like mange innbyggere, det sier seg selv at det er mest penger og tjene i Danmark, og at det derved er flest operatører med egent nett i Danmark, og mye hardere konkurranse... Og slik er det de fleste landene i vår del av verden, jeg trur jeg leste en plass at Telenor aldri hadde satt opp flere master enn i Norge (pr innbygger altså) Men jeg også vil ha billigere mobil med større datakvote, selv om jeg har hello 10gb ?

Lenke til kommentar

Er ikke det ice abbonementet til 99 et lokke tilbud? Det øker vel til 149 eller 199 etter x antall måneder? Blir vel litt misledende å ikke nevne det :)

Kan du vise til nettsiden hvor dette står?

-

ICE hadde tilbud med økning til 149.- etter 12 mnd, men nå har de skrotet økningen og gir fast pris på 99.-

Endret av Lars Dongeri Oppholdsnes
Lenke til kommentar

Prøvde Hello men de virker som en useriøs jallabedrift.

 

Har nå Ice til 99kr og strålende fornøyd med det.

Salonbordet har du vært uheldig, har hatt hello siden oktober 15, og vi er strålende fornøyd, har god dekkning og så sparer vi ca 500 kr mnd i forhold til Telenor, og da har vi mere data enn før. Det med hastigheten er ikke noe poeng, siden jeg aldri har fått den hastigheten som de lovde, faktisk så målte jeg hastigheten både hjemme og på jobb før jeg byttet og den var ikke så mye høyere med telenor abonnement enn med Hello.

Lenke til kommentar

Og jeg og min kone har 30GB hver. Med hvert vårt datakort som vi veksler på å ha i en mobilt bredbåndruter, og Telenors 4G-dekning, så kan vi langt på vei klare oss uten fastnett bredbånd i huset.

 

Hastighet er kanskje ikke det viktigste når man kun surfer på mobil, men med et datakort i en trådløs ruter er dette helt klart vesentlig informasjon å ta med. Våre abonnement gir hastigheter opp mot 300 Mbit/s.

Lenke til kommentar

Prøvde Hello men de virker som en useriøs jallabedrift.

 

Har nå Ice til 99kr og strålende fornøyd med det.

Jeg vil gjerne høre hva du har opplevd som negativt ved Hello. De har 20 GB for 400 kroner, og ligger godt an til å bli min tilbyder om jeg må forlate min nåværende.

Ulempen er den elendige Telenor-dekninga. Telia er mye bedre der jeg regelmessig oppholder meg. Så jeg har ikke mye lyst til å bytte.

Lenke til kommentar

Nettstedet deres var lenge nede, Facebook-siden svarte ikke, når jeg ikke fikk tilgang til nettet deres. Og har hørt mye rart ifra venner som har brukt dem. Virker som om kundeservicen deres er ikke-eksisterende og at det oppstår vel mange feil.

Men så fikk jeg billigere og bedre abbonoment på Ice og der har alt gått på skinner. Men aner ikke hva slags pris de tar på mye data :\

Endret av misanthrope
Lenke til kommentar

 

Er ikke det ice abbonementet til 99 et lokke tilbud? Det øker vel til 149 eller 199 etter x antall måneder? Blir vel litt misledende å ikke nevne det :)

 

Kan du vise til nettsiden hvor dette står?

 

Har selv Ice 1GB og er veldig fornøyd. Har aldri vært i nærheten av å bruke 1GB-kvota. Er stort sett bortskjemt med godt Wi-Fi de stedene jeg oppholder meg, så 4G går kun på under marsj. :)

ja eg og har ICE 1GB og brukar ca 50MB i månaden sidan eg har tilgang på Wifi på dei fleste stadene eg er på. ICE har nok skjønt at dei kan ha så stor datakvote til så låg pris fordi vi som har det minste abonnementet vanlegvis brukar lite data.

 

Som eg har erfart med andre billige abonnement så går prisen opp etter at dei har lokka mange nok kundar, men då byttar eg berre til eit nytt billig selskap igjen:)

 

Dessverre begynner det å bli ein stund sidan Onecall faktisk var billige.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...