Gå til innhold

[EL] Liverpool - Dortmund


Tunky

Anbefalte innlegg

Og litt realist vil jeg påstå! Dortmund er et bedre lag enn Liverpool i alle ledd og det så til tider ut som Newcastle møtte Real Madrid når dere møttes i Tyskland. Sakho og Lovren var helt vanvittig gode, og hadde ikke de spilt på verdensklassenivå den kampen hadde tallene vært noe helt annet. 

 

Jeg sier ikke at det ikke kan skje i kveld også, det er jo lov å håpe, men på en normal dag vil Dortmund slå Liverpool. De ligger tross alt å kjemper med Bayern om ligatrofeet i Tyskland selv om de nå har falt bak med 7 poeng. Det er et enormt bra lag dere møtes i kveld. Spennende blir det og jeg ser fram til kampen - håper på mye mål!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pessimist.

Man blir det etter å ha vært Pool og Brann supporter i en mannsalder ;)

 

Hehe, ser den.. Jeg føler alltid vi (LFC) svikter når det gjelder som mest. ;)

 

Og litt realist vil jeg påstå! Dortmund er et bedre lag enn Liverpool i alle ledd og det så til tider ut som Newcastle møtte Real Madrid når dere møttes i Tyskland. Sakho og Lovren var helt vanvittig gode, og hadde ikke de spilt på verdensklassenivå den kampen hadde tallene vært noe helt annet. 

 

Jeg sier ikke at det ikke kan skje i kveld også, det er jo lov å håpe, men på en normal dag vil Dortmund slå Liverpool. De ligger tross alt å kjemper med Bayern om ligatrofeet i Tyskland selv om de nå har falt bak med 7 poeng. Det er et enormt bra lag dere møtes i kveld. Spennende blir det og jeg ser fram til kampen - håper på mye mål!

 

Kanskje litt, men vi får nå se. Synes du undervurderer Liverpool litt nå ;)

 

 

Selvsagt må Sakho/Lovren ha en maks kveld slik som sist, men det er slik toppkamper er. Vil si Dortmund-forsvaret skal ha en rimelig bra dag for å temme angrepsrekka til Liverpool og. Den er faktisk ganske pen :)

 

Selvsagt må de det ja, og det satser vi på :) Helt enig angående vår angrepsrekke. Sturridge, Firmino og Coutinho på sitt beste er usedvanlig bra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...