Gå til innhold

[EL] Liverpool - Dortmund


Tunky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig imponert over Sakho og Origi. Sakho veldig god med ball, og Origi skapte mye trøbbel. Og Origi er bare 20 år! Minnet litt om Martial faktisk. Henderson, som nesten alltid er dårlig i kampene jeg har sett av Liverpool, var også veldig god. Nesten så jeg håper litt på Liverpool i EL for engelsk fotballs skyld.

Lenke til kommentar

Nesten så jeg blir overtroisk. Sakho har spilt bra de gangene jeg har hatt på meg Sakho-drakta mi. Den dårligste kampen hans denne sesongen, mot Tottenham, gadd jeg ikke ta på drakta selv om den lå der foran meg... :p

Du vet hva du har å gjøre i alle fremtidige Liverpool-kamper hvor Sakho er involvert.

Lenke til kommentar

Dette blir sykt spennende. Tipper følgende oppstilling:

 

Mignolet, Clyne, Lovren, Sakho, Moreno, Allen, Can, Milner, Lallana, Coutinho, Origi

 

Jeg tror ikke Klopp tør å gjøre så store endringer siden sist, med unntak av Henderson da så klart. Allen er i storslag, perfekt i en kamp som denne. Litt mer usikker på om Origi eller Sturridge starter, men holder en knapp på Origi. Jeg tror dette er en type kamp som vil være gull for de som er skikkelig i flytsone.

 

Vi tar dette, 2-1.

Endret av Niram
Lenke til kommentar

En dag igjen! Gleder\gruer meg max. Kjøpt inn Tysk og engelsk godtøl(røykeøl fra Tyskland og engelsk Stout), dette kan bli så gøy.

Veldig spent om hvem av Allen, Firmino, Sturridge eller Origi som får sjansen fra start.

Da får vi håpe at LFC leverer bedre enn engelsk stout for det er normalt tynne greier.

 

Mignolet, Clyne, Lovren, Sakho, Moreno, Allen, Can, Milner, Firmino, Coutinho, Origi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...