Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Umulig at jeg er far, bekreftet far, svindlet? lurt?


Anbefalte innlegg

Jeg sitter i en verden av total forvirring. 

 

Historien:

Snakka med ei jente over internett for vel ett års tid siden. Ble så vi møttes en gang. 

Jeg hadde litt dårlige vibber siden hun virka litt crazy og sa ting som om at hun ønsket barn osv av og til. 

Det endte med at vi rota i bila mi og jeg runket på puppene hennes. Etterpå slapp jeg henne av og vi møttes aldri igjen. 

 

Litt under enn ett år senere mottar jeg krav om farskapstest.... ikke skjønner jeg stort men tar testen.

 

Nå ha jeg fått svar, jeg ER faren.... 

 

Hva i helvette har hendt her? jeg er 100% sikker på at jeg ikke hadde min penis inni henne. Har hun tatt min sæd og puttet den inn i musa si? Hvilke alternativer har jeg i livet nå?

 

Har fått meg stabil kjæreste det siste året og vi snakker om hvordan livet vårt skal bli sammen, hun er den jeg alltid har drømt om og jeg har aldri vært så lykkelig. er 29 år gammel og frykter at dama stikker nå og jeg er stuck med en unge med ei totalt mental crazy kjerring jeg overhodet ikke vil ha noen som helst assosiasjon med. Jeg ser ingen utveier, jeg ser ingen måter jeg noen gang kan få et godt liv nå. Ting er veldig mørkt for meg.



Anonymous poster hash: 21825...69e
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Barn er ingen dødsdom. Og hvis din nåværende kjæreste ikke kan akseptere at du har blitt lurt, så er hun heller ikke noe å samle på.

 

Tja. Nå er det en utrolig spesiell sak, og jeg har god forståelse for at noen kanskje ikke tror på en slik historie. Selv om det nok er helt mulig, så er det noe som kan kreve mye overtalelse for å tro på.

Lenke til kommentar

Well.... barnet blir du nok "ikke kvitt" med mindre en ny farskapstest gir annet svar. Hør med advokat hvilke alternativer du har for å få bekreftet eller avkreftet farskapet.

 

At hun selv skulle kunne få sperm opp gjennom musa og inn i livmor for å bli gravid virker mildt sagt søkt - jeg tror du vil tape på å fortelle din samboer den historien. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Allerede snakket med advokat, han hadde kjennskap til en lignende sak tidligere men sa rett og slett at troverdigheten aldri vinner frem med det der. Vet ikke om han trodde på meg en gang dessverre. 

 

Ny test er allerede underveis, litt håp for den men jeg antar at mine sjanser er små. 

 

Ang dama så får vi se, hun er en engel men om hun er interessert nå vet jeg ikke, får vel bare si det til henne antar jeg. Gråt i 6 timer i går kveld så hun vet at det er noe på ferde. Blir vel barnebidrag i 18 år da.... regnet meg frem til at jeg må vel ut med en 4000 ish hver måned. Så bare å selge bilen..... 

 

Arvet en hytte i fjor, vurderer å selge denne, sette pengene på en konto som barnebidraget skal trekkes fra og aldri se på det igjen. Totalen barnebidrag på 18 blir ca verdien av hytta. Arven var jo bare en bonus i livet uansett, ikke noe jeg egentlig trenger for å leve godt, en hytte kan jeg kjøpe meg selv om 7-8 år sikkert. 



Anonymous poster hash: 21825...69e
Lenke til kommentar

Vel, nå er vel ikke dette livets undergang. Ok, det var ikke din feil men du er uansett ikke i en annen situasjon en folk som har fått en unge utenfor ekteskap og det er strengt talt nokså vanlig. Og det takler folk faktisk og lever fine liv allikevel. Ikke for å være kjip, men det virker litt som urofølelsen over at du har fått noe du ikke fortjener overmanner deg litt, så du ikke klarer å forholde deg til det på en rasjonell måte. Noen ganger gir livet deg litt dårlige kort. Deal with it.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

At hun selv skulle kunne få sperm opp gjennom musa og inn i livmor for å bli gravid virker mildt sagt søkt - jeg tror du vil tape på å fortelle din samboer den historien. 

 

Det er mulig hvis hun hadde en slags sprøyte hun kunne samle det opp i, og deretter sprøytet det opp i underlivet.

 

Trådstarter kunne antagelig ha sikret seg mot dette ved å tilbringe noen flere timer med henne, for da ville hun ikke kunnet samle det opp. Vanskelig å sikre seg mot at noen springer inn på et toalett da, men hun var tross alt i hans bil. Og det slo ham ikke at hun kunne finne på noe slikt. Det er vel også de færreste kvinner som er sprø nok til å gjøre det. I tillegg skal det noe til at dama blir gravid på kun ett forsøk. Men hun fikk altså full pott der. Som en annen nevner, er det nok å bare bruke en finger. Men sjansen for graviditet er nok større med å bruke ei sprøyte.

 

Hva angår framtida, så tror jeg ikke dama er interessert i noen helgepappa eller lignende. Hun gjør det nok bare for å få barnebidraget. I teorien har trådstarter mulighet til å kreve samvær med barnet, til og med ganske mye samvær. Men det høres jo ikke akkurat ut som han kommer til å ønske seg det.

Endret av Porcius Festus
Lenke til kommentar

 

Du sier du runket på puppene hennes, var dette etter å ha hatt vanlig sex uten kondom først? (altså, "hoppe av i svingen"?) I så fall er det jo gode muligheter for at du er faren!

 

 

Han skrev også dette, så tviler på at han gjorde det. :)

 

 

Hva i helvette har hendt her? jeg er 100% sikker på at jeg ikke hadde min penis inni henne. Har hun tatt min sæd og puttet den inn i musa si? Hvilke alternativer har jeg i livet nå?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Well.... barnet blir du nok "ikke kvitt" med mindre en ny farskapstest gir annet svar. Hør med advokat hvilke alternativer du har for å få bekreftet eller avkreftet farskapet.

 

At hun selv skulle kunne få sperm opp gjennom musa og inn i livmor for å bli gravid virker mildt sagt søkt - jeg tror du vil tape på å fortelle din samboer den historien.

Du trenger ikke penetrere henne for å gjøre henne gravid. Alt du trenger er litt sædvæske som kommer inn i henne. Penis, sprøyte, finger, tunge eller noe annet spiller ingen rolle. Har en sædcelle kommet seg inn, så vil den fortsette å prøve å komme seg til et egg.

 

http://goaskalice.columbia.edu/answered-questions/pregnant-without-intercourse

http://americanpregnancy.org/preventing-pregnancy/pregnancy-myths/

http://www.newkidscenter.com/Can-You-Get-Pregnant-Without-Having-Sex.html

https://www.google.no/search?q=getting+pregnant+without+vaginal+sex&gws_rd=cr&ei=XkD3VvzDL4OvswGt44aQBw

Endret av Dragen
Lenke til kommentar

 

At hun selv skulle kunne få sperm opp gjennom musa og inn i livmor for å bli gravid virker mildt sagt søkt - jeg tror du vil tape på å fortelle din samboer den historien. 

 

Det er mulig hvis hun hadde en slags sprøyte hun kunne samle det opp i, og deretter sprøytet det opp i underlivet.

 

 

Eh, hva trenger hun det til? Du er på jordet (som vanlig).

Lenke til kommentar

Eh, hva trenger hun det til? Du er på jordet (som vanlig).

 

 

Hva slags personhets er dette? Å ta en dråpe på en finger vil være betraktelig mer fomlete enn å bruke ei sprøyte. Det kan "lykkes", men det vil jo være veldig få celler som svømmer, i forhold til hva det vil være med ei sprøyte. Og det vil være mer sannsynlig at disse få cellene krasjer på veien eller dør på veien.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Forutsatt at dette stemmer så er det et typisk eksempel på kjønnsdiskriminering og sjåvinisme mot menn når det gjelder reproduktive rettigheter.

Jeg mener personlig at dersom far ikke skriver under på fødselsattesten så bør han heller ikke være far, eller naturlig nok ha noen rett til barnet heller.

Menn bør få mulighet til juridisk abort. Samfunnet tar vare på moren og barnet uansett. Det er derfor vi betaler skatt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...