Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har menn med korte bein liten penis?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal ikke svare med sikkerhet, men mener penis er et av de få organene som ikke er proporsjonal med resten av kroppen.

Så nei. Men det kan være jeg tar feil.

 

Det som har noe å si er rasen din, er du asiater har du liten, er du hvit har du medium, er du svart har du stor.

Men såklart, mye variasjon her å

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg skal ikke svare med sikkerhet, men mener penis er et av de få organene som ikke er proporsjonal med resten av kroppen.

Så nei. Men det kan være jeg tar feil.

 

Det som har noe å si er rasen din, er du asiater har du liten, er du hvit har du medium, er du svart har du stor.

Men såklart, mye variasjon her å

hahaha dumt spørsmål å stille.  Men jeg tenker lett at dersom en mann har korte bein så samsvarer penisen i størrelse med beina... altså da er den mindre enn de med lange bein. hahahahahaha... huff for et spørsmål asså. men jeg er bare nyskjerrig. Det ville jo se litt komisk ut dersom man ser en med korte bein og den lange penisen som nesten er like lange som beina hans... altså så korte bein har man ikke men men. Merkelig tanke av meg altså, at jeg går rundt å tenker at jeg kan se på menn hvilke penisstørrelse de har. ;) 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

 

Jeg skal ikke svare med sikkerhet, men mener penis er et av de få organene som ikke er proporsjonal med resten av kroppen.

Så nei. Men det kan være jeg tar feil.

 

Det som har noe å si er rasen din, er du asiater har du liten, er du hvit har du medium, er du svart har du stor.

Men såklart, mye variasjon her å

hahaha dumt spørsmål å stille.  Men jeg tenker lett at dersom en mann har korte bein så samsvarer penisen i størrelse med beina... altså da er den mindre enn de med lange bein. hahahahahaha... huff for et spørsmål asså. men jeg er bare nyskjerrig. Det ville jo se litt komisk ut dersom man ser en med korte bein og den lange penisen som nesten er like lange som beina hans... altså så korte bein har man ikke men men. Merkelig tanke av meg altså, at jeg går rundt å tenker at jeg kan se på menn hvilke penisstørrelse de har. ;)

Er det mulig? Hvor lang er en gjennomsnittlig slapp penis? 8-10 cm i normal innetemperatur? Man skal ha rimelig korte bein for at det skal se komisk ut. Tør jeg spørre om alder? 13?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hvordan vil du definere korte bein? Snakker du da om høyden?

at beina er ikke så lang i lengden... ikke høyden generellt. Nå prater jeg om en som er høyere enn meg. Dermed er han ikke så liten i høyde, men han har ikke noe lang lengde på beina. Og da tenker jeg at det samsvarer med penissizen hans ;) hehehehe... Men jeg kan ta feil ;) Dette var en tåpelig tråd. Egentlig så er det ikke størrelsen som teller. Det er hvordan mannen er. Vet. Men jeg bare legger meg en sånn tanke som slår i hodet mitt at menn med kortere bein har liten penis.. 

Lenke til kommentar

 

 

Jeg skal ikke svare med sikkerhet, men mener penis er et av de få organene som ikke er proporsjonal med resten av kroppen.

Så nei. Men det kan være jeg tar feil.

 

Det som har noe å si er rasen din, er du asiater har du liten, er du hvit har du medium, er du svart har du stor.

Men såklart, mye variasjon her å

hahaha dumt spørsmål å stille.  Men jeg tenker lett at dersom en mann har korte bein så samsvarer penisen i størrelse med beina... altså da er den mindre enn de med lange bein. hahahahahaha... huff for et spørsmål asså. men jeg er bare nyskjerrig. Det ville jo se litt komisk ut dersom man ser en med korte bein og den lange penisen som nesten er like lange som beina hans... altså så korte bein har man ikke men men. Merkelig tanke av meg altså, at jeg går rundt å tenker at jeg kan se på menn hvilke penisstørrelse de har. ;)

Er det mulig? Hvor lang er en gjennomsnittlig slapp penis? 8-10 cm i normal innetemperatur? Man skal ha rimelig korte bein for at det skal se komisk ut. Tør jeg spørre om alder? 13?

 

13?????? nei usj.... Jeg er godt voksen du, men jeg tenker bare at det kan ha med lengder på diverse ting på kroppen som samsvarer, og at man kan se det. Jo noen har kortere bein, men studerer man en person opp og ned så legger man mer merke til det. Jeg tenker ikke over det til vanlig i alle settinger altså. Men dersom en mann med forsøker å sjekke meg opp, så ser jeg jo litt opp og ned på han desverre.... 

Lenke til kommentar

at beina er ikke så lang i lengden... ikke høyden generellt. Nå prater jeg om en som er høyere enn meg. Dermed er han ikke så liten i høyde, men han har ikke noe lang lengde på beina. Og da tenker jeg at det samsvarer med penissizen hans ;) hehehehe... Men jeg kan ta feil ;) Dette var en tåpelig tråd. Egentlig så er det ikke størrelsen som teller. Det er hvordan mannen er. Vet. Men jeg bare legger meg en sånn tanke som slår i hodet mitt at menn med kortere bein har liten penis.. 

 

Hvordan ser man i det hele tatt om beina er for korte? Med mindre han står helt naken foran deg og du står der med målebånd. Tror ikke høyde/bein/rase har noe sammenheng.Kanskje i noen tilfeller, men det blir likevel feil å komme med en så rask konlusjon at mannen har liten penis på grunn av noe så enkelt som beinstørrelse. For alt du vet kan du ta rimelig feil.. 

Lenke til kommentar

Evelen : Self reported penis size. Atlså dette er hva mennene selv sier om størrelsen sin.

Relativt lite troverdig sånn sett.

 

Siden jeg personlig dusjer så og si daglig sammen med andre menn ( noe man gjør når man jobber i badeanlegg ) så kan jeg si at størrelsen på penis ser ut til å variere og har noe samsvar med høyde i slapp tilstand. 

 

Så tipper jeg noen damer som har et høyt antall med menn på sin CV kan svare bedre på hva erigert tilstand på peniser og menns høyde er.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...