Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har menn med korte bein liten penis?


Anbefalte innlegg

Heartlife fremstår mer og mer som forumets mest overfladiske dame ;)

 

Hvorfor bryr alle seg kun om penisstørrelse? Både damer og menn. Er det ikke like viktig om dama er trang eller ikke? En trang dame passer til liten penis, en slapp dame passer til stor penis. Så enkelt er det :)  Og er mannen for liten, så kan dama trene seg trangere, men mannen har ikke noen måte å gjøre penis større på. Så her ligger ansvaret på dere damer :)

 

For statistikkens skyld så er jeg ganske nær gjennomsnittet i størrelse, og har penis i gjennomsnittlig størrelse så mulig påstanden stemmer. Kan imidlertid ikke si jeg har merket noen stor sammenheng mellom damenes størrelse vs. hvor trange de er. Tror ikke det har noen nær sammenheng.

 

Jeg er ikke så overfladisk.Vet at det er andre verdier som betyr så mye mer- altså personligheten  ;) Men ja jeg forelsker meg vel for lett i et ytre. og det er det som får meg til å få lyst å ha sex....  Men er jeg nok sjarmert av han, så spiller faktisk ikke penisstørrelsen noen som helst rolle for meg. ;)

Endret av heartlife
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Vi kan holde på i år og dag med synsing og mening, men her I tråden er det lengde-høyde sammenligning som gjelder

 

Om du kan komme med vitenskapelige fakta som finner en direkte korrelasjon mellom høyde og lengde på penis så post dem gjerne.

Men er Penis-størrelse en viktig faktor for at dere skal være lykkelige i et forhold?

 

Er informasjon om hva som er lettest av oksygen og helium en viktig faktor for et lykkelig forhold?

Jeg vil si nei, men det er likevel interessant å vite.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Vi kan holde på i år og dag med synsing og mening, men her I tråden er det lengde-høyde sammenligning som gjelder

 

Om du kan komme med vitenskapelige fakta som finner en direkte korrelasjon mellom høyde og lengde på penis så post dem gjerne.

Men er Penis-størrelse en viktig faktor for at dere skal være lykkelige i et forhold?

 

Penisstørrelsen er ikke viktig så lenge man er sjarmert nok ellers. 

 

Men er sikker på at det må finnes en eller annen sammenheng mellom kroppsdeler. For jeg har hatt mange nok sexuelle partnere, og det som var merkelige er at jeg kunne se på personen hvor stor han var nedentil uten å vite det for å si det sånn ;) . Det er merkelig det der. Spennende om noen finner noen fakta om det. 

 

En som jeg var sammen med for noen år tilbake, påsto at damer som var korte var de trangeste damene. Jo lengre damen var jo videre var hun. Kan det stemme? ... 

Endret av heartlife
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Vi kan holde på i år og dag med synsing og mening, men her I tråden er det lengde-høyde sammenligning som gjelder

Om du kan komme med vitenskapelige fakta som finner en direkte korrelasjon mellom høyde og lengde på penis så post dem gjerne.

Men er Penis-størrelse en viktig faktor for at dere skal være lykkelige i et forhold?

Penisstørrelsen er ikke viktig så lenge man er sjarmert nok ellers.

 

Men er sikker på at det må finnes en eller annen sammenheng mellom kroppsdeler. For jeg har hatt mange nok sexuelle partnere, og det som var merkelige er at jeg kunne se på personen hvor stor han var nedentil uten å vite det for å si det sånn ;) . Det er merkelig det der. Spennende om noen finner noen fakta om det.

 

En som jeg var sammen med for noen år tilbake, påsto at damer som var korte var de trangeste damene. Jo lengre damen var jo videre var hun. Kan det stemme? ...

Det tviler jeg sterkt på. Her snakker vi om muskulatur.

Lenke til kommentar

 

 

Vi kan holde på i år og dag med synsing og mening, men her I tråden er det lengde-høyde sammenligning som gjelder

 

Om du kan komme med vitenskapelige fakta som finner en direkte korrelasjon mellom høyde og lengde på penis så post dem gjerne.

Men er Penis-størrelse en viktig faktor for at dere skal være lykkelige i et forhold?

 

Penisstørrelsen er ikke viktig så lenge man er sjarmert nok ellers. 

 

Men er sikker på at det må finnes en eller annen sammenheng mellom kroppsdeler. For jeg har hatt mange nok sexuelle partnere, og det som var merkelige er at jeg kunne se på personen hvor stor han var nedentil uten å vite det for å si det sånn ;) . Det er merkelig det der. Spennende om noen finner noen fakta om det. 

 

En som jeg var sammen med for noen år tilbake, påsto at damer som var korte var de trangeste damene. Jo lengre damen var jo videre var hun. Kan det stemme? ... 

 

Nei, dette stemmer ikke. At en dame er lengre kan bety at jukketarmen er lengre, men ikke videre. (Kilde: Egen erfaring.)

Lenke til kommentar

Om en person er kort eller ikke har ingenting å se for snabelstørrelsen, da dette følger en helt annen symmetri.

 

Det er mange nettbutikker som selger snabler. Det koster litt penger, men dem klager aldri, og dere slipper å ha ett dårlig forhold til noen.

hehe noe for meg det. jeg vil ikke ha sex med hvem som helst. får et inntrykk om at mange single alltid har en fuckfriens eller ligg tilgjengelige. jeg har muligheter men nei. ikke med hvem som helst.

Lenke til kommentar

..............

 

En som jeg var sammen med for noen år tilbake, påsto at damer som var korte var de trangeste damene. Jo lengre damen var jo videre var hun. Kan det stemme? ... 

 

Jaha. Mente han at du var kort og trang eller lang og vid? Deretter kan du jo gjøre deg opp en formening om den empiriske holdbarheten i utsagnet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...